Dit.quote:
quote:Op maandag 12 september 2022 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Interviewer had geen idee, op het moment dat hij hier was wist ik het zelf ook nog maar net. Wilde niet dat mijn moeder het in de krant zou lezen. Sunchaser was de enige die het tussen de regels door las. We blijven we vrienden, geen ruzie. Tot ze een eigen plekje hier in de buurt heeft, heeft ze een eigen kamer hier in mijn huis.Als ik het zo lees, voel ik je pijn. Belangrijk om zo snel mogelijk je huis terug te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Volgend weekend sticker kopen.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:12 schreef daNpy het volgende:
Dit weekend 1000 km race op de Nürburgring
Oh dearquote:Op donderdag 15 september 2022 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgend weekend sticker kopen.
Toen ik met de CLK ging had ik geen problemen gehad hem bij Lenz achter te laten. Dat was ik met deze niet van plan. Rustig rondje. Of als het nat is, geen rondje.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:27 schreef daNpy het volgende:
Nou je beschrijving voelt voor mij toch wel een beetje dat dit echt een 'pareltje' is
Hoe ging het?quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:02 schreef daNpy het volgende:
Wordt morgen wel een tactisch spelletje denk ik
Best aardig gekwalificeerd, 5e in de tweede startgroep. Bij de formatie ronde aandrijfas gebroken. Meteen naar binnen via de gp strecke. In 6 minuten gerepareerd en bij het stoplicht nog gewacht om achteraan te sluiten bij de startgroep. Naar P1 in de klasse weten te rijden op slicks in wisselvallig weer. De tweede rijder is wat langzamer maar we stonden weer p1 na even p2 te hebben gelegen.quote:
Netjes.quote:Op zondag 18 september 2022 17:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Best aardig gekwalificeerd, 5e in de tweede startgroep. Bij de formatie ronde aandrijfas gebroken. Meteen naar binnen via de gp strecke. In 6 minuten gerepareerd en bij het stoplicht nog gewacht om achteraan te sluiten bij de startgroep. Naar P1 in de klasse weten te rijden op slicks in wisselvallig weer. De tweede rijder is wat langzamer maar we stonden weer p1 na even p2 te hebben gelegen.
Derde rijder erin na de 2e pitstop, code rood in de outlap.
Rare wedstrijdleiding die niet een ronde voor de code rood, maar de laatste stand neemt waardoor we derde zijn bij de herstart. Binnen 2 rondes waren de tegenstanders weer binnen gehengeld tot 4 ronden voor het einde de auto geen gas meer aannam, vermoedelijk de gasklepsensor.
De andere 2 autos uit het team 2 en 3e in de klasse.
Sterkte meneer!quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Een vrolijker noot: de eigenaar van de SLK die ik op het oog heb komt vanavond terug aan land, dus misschien heb ik morgen een grote groene anti depressie pil.
Goed om te horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |