quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Is er weer iets nieuws nu, dat de wappies zich eerst druk maken om vaccins en pro Rusland zijn, en nu ineens vinden dat je kanker krijgt van zonnebrandcrčme?
Ze hebben wel vaste onderwerpen, ik dacht dat de meeste bij: kabinet Rutte moet weg, bleven steken.quote:
Onder Baudet lossen alle problemen zich op!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben wel vaste onderwerpen, ik dacht dat de meeste bij: kabinet Rutte moet weg, bleven steken.
Alsof een ander kabinet het beter of anders zou doenleuke illusie, maar nee
Ja, nou.. letterlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onder Baudet lossen alle problemen zich op!
Hang je in de enkels van je baas?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ai, spijtigmaar op zich wel een betere situatie dan als je nog bij je oude werk zou werken
Ik ga proberen om twee keer dit jaar salarisverhoging te krijgen![]()
Denk dat het gaat lukken
Nou ja hij mag wel chagrijnig zijn, maar doe dat in je eigen tijd als ik weg benquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een huilie joh.Sowieso, wat is dat toch voor raar gedrag, dat wat een ander doet/heeft impact heeft op jou.
Wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Is er weer iets nieuws nu, dat de wappies zich eerst druk maken om vaccins en pro Rusland zijn, en nu ineens vinden dat je kanker krijgt van zonnebrandcrčme?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hang je in de enkels van je baas?![]()
Maar go for it
Fijn, zoveel empathie hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij mag wel chagrijnig zijn, maar doe dat in je eigen tijd als ik weg benIk: 'Jeej feest want goed nieuws!'
Hij: 'O stom want ik werk zo hard en heb dat niet en ben er even helemaal kapot van.'
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel op een subtiele manier
Beetje mondhoeken ontbloten en zo
Hier, ineens.quote:
Ja zag het net langskomen op Twitter en laatst had een wappie het ook gedeeld op Instagram. Maar die gebruikt ook geen tandpasta vanwege fluoride want daar word je dement van.quote:
Nee, maar waarom heeft jouw goede nieuws überhaupt impact op hem.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij mag wel chagrijnig zijn, maar doe dat in je eigen tijd als ik weg benIk: 'Jeej feest want goed nieuws!'
Hij: 'O stom want ik werk zo hard en heb dat niet en ben er even helemaal kapot van.'
Nou ja, volgens mij is er wel een verband met bestrijdingsmiddelen, maar tandpasta gaat wel wat ver.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag het net langskomen op Twitter en laatst had een wappie het ook gedeeld op Instagram. Maar die gebruikt ook geen tandpasta vanwege fluoride want daar word je dement van.
Dus die mensen gaan nu zonder zonnebrand naar het strand en zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag het net langskomen op Twitter en laatst had een wappie het ook gedeeld op Instagram. Maar die gebruikt ook geen tandpasta vanwege fluoride want daar word je dement van.
Ja, een collega is dit weekend papa geworden en die blijft nu ook gewoon 6 weken thuis.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De dagen voor de vader worden nu ook gelijkgetrokken.
Ergens wel goed, want dan hoeft dat onderscheid tussen sekse niet meer gemaakt te worden tijdens een sollicitatiegesprek. Een vader kan dan ook behoorlijk lang weg zijn.
Huidkanker en rimpels kwekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus die mensen gaan nu zonder zonnebrand naar het strand en zo?
Hier wordt er eentje papa en die had nu al moeite om zijn dagen op te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een collega is dit weekend papa geworden en die blijft nu ook gewoon 6 weken thuis.
Nou ik ben ook weleens jaloers op iemand, maar dan reageer ik niet zo en ben ik blij voor die persoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar waarom heeft jouw goede nieuws überhaupt impact op hem.
Stuur eens door deze kant opquote:
Smeren zich in met loodhoudende verfquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus die mensen gaan nu zonder zonnebrand naar het strand en zo?
Hij wil nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stuur eens door deze kant op
[..]
Smeren zich in met loodhoudende verf
Er staat ook op de tube dat je de tandpasta niet moet doorslikken, dus blijkbaar doen zij dat wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is er wel een verband met bestrijdingsmiddelen, maar tandpasta gaat wel wat ver.
Bovendien eet je dat niet.. tenminste.. doorgaans..
Ja, da's prima op zich, ouderschapsverlof dat los staat van het verlof dat bij de bevalling hoort. Da's op zich ook aardig te plannen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De dagen voor de vader worden nu ook gelijkgetrokken.
Ergens wel goed, want dan hoeft dat onderscheid tussen sekse niet meer gemaakt te worden tijdens een sollicitatiegesprek. Een vader kan dan ook behoorlijk lang weg zijn.
WOESTquote:
Alles doorslikken! Huehuehuequote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat ook op de tube dat je de tandpasta niet moet doorslikken, dus blijkbaar doen zij dat wel?
Smaakvolquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat ook op de tube dat je de tandpasta niet moet doorslikken, dus blijkbaar doen zij dat wel?
Eerlijk gezegd vond ik die 2 dagen ook niet echt normaalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's prima op zich, ouderschapsverlof dat los staat van het verlof dat bij de bevalling hoort. Da's op zich ook aardig te plannen.
Naja, dikgedrukte dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik ben ook weleens jaloers op iemand, maar dan reageer ik niet zo en ben ik blij voor die persoon.
Dan kom ik hier zeiken.
Joh, wat mij betreft maken ze parttime werken gewoon veel normaler/de norm. Dat hele "ALLES MOET CONTINU DOOR" is helemaal niet gezond.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smaakvol
[..]
Eerlijk gezegd vond ik die 2 dagen ook niet echt normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |