quote:
Kleine knieblessure van de wipe-out baan op het water. Was wel leuk voor een dagje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je het weekend zelf wel goed overleefd?
En Covid-19 komt terug in september.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
En dan heeft putin nog niet eens zijn kernbom laten vallen
Opa op de waterglijbaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine knieblessure van de wipe-out baan op het water. Was wel leuk voor een dagje.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine knieblessure van de wipe-out baan op het water. Was wel leuk voor een dagje.
quote:
Hm... dan kan ik wel weer schaatsenquote:
met huidige gasprijzen gaan we dat niet overleven.quote:
Iedereen moet weer bij anderen intrekken om het te kunnen betalen. Weg huizencrisis.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met huidige gasprijzen gaan we dat niet overleven.
Gelukkig heb ik dat al gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen moet weer bij anderen intrekken om het te kunnen betalen. Weg huizencrisis.
dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen moet weer bij anderen intrekken om het te kunnen betalen. Weg huizencrisis.
Zo tegen december heb je 25 procent nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn salarisverhoging was netto 12%. Dat is nu zo’n beetje verdampt
Ik zal het doorgeven aan de afdeling blauwe brieven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo tegen december heb je 25 procent nodig.
Euhm...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen daar, in Brabant schijnt de zon altijd.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar weer een broek aantrekken, want het blijft fris
Ai, spijtigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn salarisverhoging was netto 12%. Dat is nu zo’n beetje verdampt
ehmquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar weer een broek aantrekken, want het blijft fris
quote:
quote:
the horrorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gezellig in 1 huis bij mijn zusje en de kinderenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dit een opmerkelijk bericht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een beetje droge voetzolen geloof ik.
Rutte zei na de laatste keer toch, dit is het, voor de rest moeten mensen het zelf ook maar zien te overleven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de afdeling blauwe brieven.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezellig in 1 huis bij mijn zusje en de kinderen![]()
Binnen een week een permanente burn out.
Ja, nee, die flikkeren maar op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezellig in 1 huis bij mijn zusje en de kinderen![]()
Binnen een week een permanente burn out.
Hoe breng je zoiets?quote:
'Rot op.'quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe breng je zoiets?
"ja, doe die kinderen maar permanent op het dak?"
"Geen ruimte."quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe breng je zoiets?
"ja, doe die kinderen maar permanent op het dak?"
quote:
Als ik geen zin heb om te praten, voldoet een vlammenwerper dan ook?quote:
Jazeker, maar mensen willen nu eenmaal kinderen en men heeft bedacht dat het een recht is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen krijgen in deze tijd is toch ook een beetje een soort misdaad tegen de menselijkheid.
Oh, m'n familie weet inmiddels wel dat ik gezelliger ben als ze me even waarschuwen, dus die vallen me niet zomaar lastig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Als ik geen zin heb om te praten, voldoet een vlammenwerper dan ook?
Fixed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen krijgen in deze tijd is toch ook een beetje een soort misdaad tegen de menselijkheidaarde.
Ik heb echt zo'n enorme tyfushekel aan het woord "kindjes".quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
'Ja maar ik wil me voortplanten want ik wil kindjesss krijgen en fuck alles en iedereen en de wereld ik wil voorrang met m'n wondertje want Sterre is m'n alles en geweldig en Storm is nog geweldiger en ik ben geweldig en kindjesssss.'
Hormonen zijn raar.
En als ze eenmaal kinderen hebben krijgen ze medelijden met andere mensen met kinderen. Dan verzinnen ze allemaal voordeeltje die normale mensen die krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, maar mensen willen nu eenmaal kinderen en men heeft bedacht dat het een recht is.
Zijn van die cocktailworstjes in bladerdeeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme tyfushekel aan het woord "kindjes".
Op individueel niveau vind ik het fijn als een stel kinderen krijgt en ben ik superblij voor ze, maar in het grote geheel denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens, zo heb ik die nog nooit genoemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn van die cocktailworstjes in bladerdeeg.
Pigs in a blanket toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn van die cocktailworstjes in bladerdeeg.
Oh, ik heb ook echt geen hekel aan kinderen ofzo en lekker voor gaan ditdat, maar er zijn er heel veel die misschien beter zonder hadden gekund.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op individueel niveau vind ik het fijn als een stel kinderen krijgt en ben ik superblij voor ze, maar in het grote geheel denk ik
En altijd vrijquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als ze eenmaal kinderen hebben krijgen ze medelijden met andere mensen met kinderen. Dan verzinnen ze allemaal voordeeltje die normale mensen die krijgen.
Ouderschapsverlof
papadag
kindergeld
dat soort ongein
Ja, voor lui met een spraakgebrek.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik heb ook echt geen hekel aan kinderen ofzo
nou nou nouquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens, zo heb ik die nog nooit genoemd.
En dan jou vreemd aankijken als je aangeeft dat je ook wel eens een dag extra weekend wil.quote:
'Ja ik wil naar een festival in augustus en...'quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan jou vreemd aankijken als je aangeeft dat je ook wel eens een dag extra weekend wil.
Als individu, als ik er vrij makkelijk bij weg kan. Je hoeft me ook niet te vragen of ik ga oppassen ofzo.quote:
O nee, dan is het goed. Schrok even.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als individu, als ik er vrij makkelijk bij weg kan. Je hoeft me ook niet te vragen of ik ga oppassen ofzo.
Of kids.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"HOEZO WIL JE VRIJ, JE HEBT GEEN KINDEREN DUS JE MAG NOOIT KLAGEN OVER DAT JE WIL UITRUSTEN"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja ik wil naar een festival in augustus en...'
'NEE KAN NIET WANT IK BEN MET TJERRE EN SJIEUWE DRIE WEKEN KAMPEREN IN FRANKRIJK EN WE WILLEN OOK NOG NAAR BARCELONA WANT DAT HEBBEN WE VERDIEND DUS FUCK JOUW FESTIVAL JE GAAT MAAR IN NOVEMBER NAAR EEN FESTIVAL WANT DAN MOGEN WIJ WEER ZWOEGEN ZOOOO ZWAAAAAAR.'
Zoiets?
De dagen voor de vader worden nu ook gelijkgetrokken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als ze eenmaal kinderen hebben krijgen ze medelijden met andere mensen met kinderen. Dan verzinnen ze allemaal voordeeltje die normale mensen die krijgen.
Ouderschapsverlof
papadag
kindergeld
dat soort ongein
Nou ja, hou het bij 2 of zo.. ik hoorde dat iemand uit mijn middelbare school nu zwanger is van haar 6equote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op individueel niveau vind ik het fijn als een stel kinderen krijgt en ben ik superblij voor ze, maar in het grote geheel denk ik
Ja, ook dat. HOEZO die enorme gezinnen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, hou het bij 2 of zo.. ik hoorde dat iemand uit mijn middelbare school nu zwanger is van haar 6e
En ja, dit is de bible belt.
Vraag me dan echt af hoeveel vrije dagen die mensen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"HOEZO WIL JE VRIJ, JE HEBT GEEN KINDEREN DUS JE MAG NOOIT KLAGEN OVER DAT JE WIL UITRUSTEN"
Schoolvakanties wil ik best een béétje rekening mee houden, maar die paar weekenden in een jaar dat ik graag een extra vrijdag en maandag wil, werken ze maar omheen hoor. En dat kan ik nog afdwingen ook.
Omdat de buren dat ook hebben of dat ze dit van huis uit ook hebben gehad (is normaal)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook dat. HOEZO die enorme gezinnen?
Wat een homo johquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me dan echt af hoeveel vrije dagen die mensen hebben.
Heb er sowieso een hekel aan als mensen zeggen 'JA MAAR IK HEB ER RECHT OP IK HEB ER HARD VOOR GEWERKT'. Een vriend van me is zo, ik had een goed jaar en wilde dat vieren dus vertelde dat, terwijl ik eigenlijk niemand ooit zulke dingen vertel, en hij was niet blij voor me maar pissig en verdrietig omdat hij zo hard werkte en bij hem altijd alles tegenzat, en dan mocht ik wel die ene vlucht betalen hahaha.Hoezo heb je hard gewerkt. Je hebt gewerkt, punt
Lol whut.. want alleen als je kinderen hebt, mag je moe zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"HOEZO WIL JE VRIJ, JE HEBT GEEN KINDEREN DUS JE MAG NOOIT KLAGEN OVER DAT JE WIL UITRUSTEN"
Ja tochquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol whut.. want alleen als je kinderen hebt, mag je moe zijn?
Nee, nooit gehoord die?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol whut.. want alleen als je kinderen hebt, mag je moe zijn?
Jatochnietdanquote:
Ik zie soms weleens van die mama-memes voorbij komen, dat ze zo'n zwaar leven hebbenquote:
Wat een huilie joh.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me dan echt af hoeveel vrije dagen die mensen hebben.
Heb er sowieso een hekel aan als mensen zeggen 'JA MAAR IK HEB ER RECHT OP IK HEB ER HARD VOOR GEWERKT'. Een vriend van me is zo, ik had een goed jaar en wilde dat vieren dus vertelde dat, terwijl ik eigenlijk niemand ooit zulke dingen vertel, en hij was niet blij voor me maar pissig en verdrietig omdat hij zo hard werkte en bij hem altijd alles tegenzat, en dan mocht ik wel die ene vlucht betalen hahaha.Hoezo heb je hard gewerkt. Je hebt gewerkt, punt
...ruimt zichzelf wel op?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Is er weer iets nieuws nu, dat de wappies zich eerst druk maken om vaccins en pro Rusland zijn, en nu ineens vinden dat je kanker krijgt van zonnebrandcrčme?
Dat is hier nog niet duurder gewordenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Is er weer iets nieuws nu, dat de wappies zich eerst druk maken om vaccins en pro Rusland zijn, en nu ineens vinden dat je kanker krijgt van zonnebrandcrčme?
Ze hebben wel vaste onderwerpen, ik dacht dat de meeste bij: kabinet Rutte moet weg, bleven steken.quote:
Onder Baudet lossen alle problemen zich op!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben wel vaste onderwerpen, ik dacht dat de meeste bij: kabinet Rutte moet weg, bleven steken.
Alsof een ander kabinet het beter of anders zou doenleuke illusie, maar nee
Ja, nou.. letterlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onder Baudet lossen alle problemen zich op!
Hang je in de enkels van je baas?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ai, spijtigmaar op zich wel een betere situatie dan als je nog bij je oude werk zou werken
Ik ga proberen om twee keer dit jaar salarisverhoging te krijgen![]()
Denk dat het gaat lukken
Nou ja hij mag wel chagrijnig zijn, maar doe dat in je eigen tijd als ik weg benquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een huilie joh.Sowieso, wat is dat toch voor raar gedrag, dat wat een ander doet/heeft impact heeft op jou.
Wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hang je in de enkels van je baas?![]()
Maar go for it
Fijn, zoveel empathie hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij mag wel chagrijnig zijn, maar doe dat in je eigen tijd als ik weg benIk: 'Jeej feest want goed nieuws!'
Hij: 'O stom want ik werk zo hard en heb dat niet en ben er even helemaal kapot van.'
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel op een subtiele manier
Beetje mondhoeken ontbloten en zo
Hier, ineens.quote:
Ja zag het net langskomen op Twitter en laatst had een wappie het ook gedeeld op Instagram. Maar die gebruikt ook geen tandpasta vanwege fluoride want daar word je dement van.quote:
Nee, maar waarom heeft jouw goede nieuws überhaupt impact op hem.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja hij mag wel chagrijnig zijn, maar doe dat in je eigen tijd als ik weg benIk: 'Jeej feest want goed nieuws!'
Hij: 'O stom want ik werk zo hard en heb dat niet en ben er even helemaal kapot van.'
Nou ja, volgens mij is er wel een verband met bestrijdingsmiddelen, maar tandpasta gaat wel wat ver.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag het net langskomen op Twitter en laatst had een wappie het ook gedeeld op Instagram. Maar die gebruikt ook geen tandpasta vanwege fluoride want daar word je dement van.
Dus die mensen gaan nu zonder zonnebrand naar het strand en zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag het net langskomen op Twitter en laatst had een wappie het ook gedeeld op Instagram. Maar die gebruikt ook geen tandpasta vanwege fluoride want daar word je dement van.
Ja, een collega is dit weekend papa geworden en die blijft nu ook gewoon 6 weken thuis.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De dagen voor de vader worden nu ook gelijkgetrokken.
Ergens wel goed, want dan hoeft dat onderscheid tussen sekse niet meer gemaakt te worden tijdens een sollicitatiegesprek. Een vader kan dan ook behoorlijk lang weg zijn.
Huidkanker en rimpels kwekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus die mensen gaan nu zonder zonnebrand naar het strand en zo?
Hier wordt er eentje papa en die had nu al moeite om zijn dagen op te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een collega is dit weekend papa geworden en die blijft nu ook gewoon 6 weken thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |