Nou ik ben ook weleens jaloers op iemand, maar dan reageer ik niet zo en ben ik blij voor die persoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar waarom heeft jouw goede nieuws überhaupt impact op hem.
Stuur eens door deze kant opquote:
Smeren zich in met loodhoudende verfquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus die mensen gaan nu zonder zonnebrand naar het strand en zo?
Hij wil nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stuur eens door deze kant op
[..]
Smeren zich in met loodhoudende verf
Er staat ook op de tube dat je de tandpasta niet moet doorslikken, dus blijkbaar doen zij dat wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is er wel een verband met bestrijdingsmiddelen, maar tandpasta gaat wel wat ver.
Bovendien eet je dat niet.. tenminste.. doorgaans..
Ja, da's prima op zich, ouderschapsverlof dat los staat van het verlof dat bij de bevalling hoort. Da's op zich ook aardig te plannen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De dagen voor de vader worden nu ook gelijkgetrokken.
Ergens wel goed, want dan hoeft dat onderscheid tussen sekse niet meer gemaakt te worden tijdens een sollicitatiegesprek. Een vader kan dan ook behoorlijk lang weg zijn.
WOESTquote:
Alles doorslikken! Huehuehuequote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat ook op de tube dat je de tandpasta niet moet doorslikken, dus blijkbaar doen zij dat wel?
Smaakvolquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat ook op de tube dat je de tandpasta niet moet doorslikken, dus blijkbaar doen zij dat wel?
Eerlijk gezegd vond ik die 2 dagen ook niet echt normaalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's prima op zich, ouderschapsverlof dat los staat van het verlof dat bij de bevalling hoort. Da's op zich ook aardig te plannen.
Naja, dikgedrukte dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik ben ook weleens jaloers op iemand, maar dan reageer ik niet zo en ben ik blij voor die persoon.
Dan kom ik hier zeiken.
Joh, wat mij betreft maken ze parttime werken gewoon veel normaler/de norm. Dat hele "ALLES MOET CONTINU DOOR" is helemaal niet gezond.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smaakvol
[..]
Eerlijk gezegd vond ik die 2 dagen ook niet echt normaal
Maar tegenwoordig moet je wel fulltime werken om een beetje huis te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joh, wat mij betreft maken ze parttime werken gewoon veel normaler/de norm. Dat hele "ALLES MOET CONTINU DOOR" is helemaal niet gezond.
nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig moet je wel fulltime werken om een beetje huis te kunnen kopen.
Liefst met 2 man ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig moet je wel fulltime werken om een beetje huis te kunnen kopen.
Nederlanders werken al de minste uren van bijna alle landen. Is gewoon luxe positiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joh, wat mij betreft maken ze parttime werken gewoon veel normaler/de norm. Dat hele "ALLES MOET CONTINU DOOR" is helemaal niet gezond.
Niet iedereen verdient 2 tot 3 ton per jaar met 5 maanden per jaar werkenquote:
bandenplakdansje?quote:
Ja en die scooter danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bandenplakdansje?
Liften met je hoofd natuurlijk.
Verhuurbedrijf bellen.quote:
Bij mijn vorige werk ging ik van 40 naar 38 uur.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey wat doe ik daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
Werk een dagje achter de schermen vandaag in het magazijn om te leren hoe daar alles gast
@:ama
[ afbeelding ]
Gezellig toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Allemaal honden om mij gezelfschap te houden
Is dat Plofkop Jensen?quote:
Om je op te eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat je snel weer veilig onderweg bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Ja durf er niet verder mee te rijden en alles te ver lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer veilig onderweg bent.
Run forrest runquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
precies.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg reden om het tegenovergestelde te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |