quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga wel naar Transnistrie hoor. Voor een reisje dan.
Doeg!
quote:Benjamin Rich: British YouTube star behind Bald and Bankrupt detained at Russian space centre
The head of the Russian space agency said local authorities were determining "the exact level of participation in illegal activities" by Benjamin Rich and Alina Tseliupa.
Ja. Zeker omdat ik vrij hebquote:
have funquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga wel naar Transnistrie hoor. Voor een reisje dan.
Doeg!
Vind het anders aardig grijsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
De Thai komen voortaan naar Nederland voor een strandvakantie.
quote:Vlees, groente en koffie duurder; inflatie (9,6 procent) blijft pieken
De prijzen van voedingsmiddelen als vlees en groente lopen snel op en dragen steeds meer bij aan de hoge inflatie. Voeding was in april 8,5 procent duurder dan een jaar eerder. In maart was die stijging nog 6,2 procent.
Aanvankelijk liep de inflatie vooral op door de hoge energieprijzen, maar inmiddels zijn de prijzen van veel meer producten aan het stijgen. Groenten (+12,6), vlees (+10,5), koffie, thee en cacao (+13,9) en bier (+13,2) horen inmiddels bij de grote stijgers.
https://nos.nl/artikel/24(...)rocent-blijft-pieken
Tijd voor een fikse loonsverhoging om dat op te vangen.quote:
Onze bedrijfsleider heeft het 2 maanden terug aan de baas gevraagd maar niks meer over gehoordquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tijd voor een fikse loonsverhoging om dat op te vangen.
ik ben op het werk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:09 schreef bitterbal het volgende:
K ben op het strand. Er is een waterig zonnetje
Ben al bezig...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tijd voor een fikse loonsverhoging om dat op te vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |