Albanië valt hier tegenquote:
Ik ook wel, heb net het hele optreden gezien. Denk toch dat ook best wat kijkers gaan afknappen op haar optredenquote:Op maandag 9 mei 2022 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Albanië valt hier tegenHad die wel wat hoger verwacht in het perscentrum waar iedereeen steeds zo idolaat van haar is. Ik zie haar nog wel als shock NQ hoor.
Oeiquote:
En dan te bedenken dat ze bang is dat haar tieten zichtbaar zijn tijdens het optreden.quote:
Nou ja dan zijn ze niet afgeplakt he, toch wel een verschil tussen vrijwillig en onvrijwillig en voor miljoenen kijkers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze bang is dat haar tieten zichtbaar zijn tijdens het optreden.
Kan ik mij voorstellen. Maar Mika moet zo nodig zijn nieuwe single pluggen in de finalequote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:24 schreef Greys het volgende:
Zo eens met onderstaande.
Wát een optreden.
[ twitter ]
Dat had idd meer iets voor een semi geweest. Dat van Diodato is echt onbeschrijfelijk mooi om te zíen en horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:26 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Maar Mika moet zo nodig zijn nieuwe single pluggen in de finale
en hier het vervolg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:41 schreef lashatumbai het volgende:
Brividi in bijna zijn geheel
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:41 schreef lashatumbai het volgende:
Brividi in bijna zijn geheel
[ twitter ]
Pff, mij hebben ze nog hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:14 schreef hole1988 het volgende:
Inmiddels het hele optreden van S10 gezien. Het lijkt een paar keer dat er iets te vroeg geschakeld word naar een andere camera.Mooi, ze klinkt erg goed. Maar inderdaad, best veel slechte shots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe snel kun je na een optreden wegschakelen![]()
je ziet haar niet eens meer.
Mee eens! Vooral bij de bridge is dat jammer, dat is zo’n sterk deel van het lied. Haar zang gaat wel echt door merg en been zeg, geweldigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Vooral de eerste minuut van het optreden is erg sterk (ondanks de regie-foutjes). Naar het einde toe had er eigenlijk wel iets van een memorabel moment in gemoeten, nu kabbelt het wat te veel naar het slot toe.
Ik had echt wel graag meer shots gezien in dat stuk van de zaal en de lichtjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:29 schreef Mlita het volgende:
De lichtjes in het publiek zijn wel super als ze gaat lopen, hopelijk blijft het publiek dat doen..
Inmiddels het hele optreden van S10 gezien. Het lijkt een paar keer dat er iets te vroeg geschakeld word naar een andere camera.Qua zang is de tweede helft een stuk beter dan de eerste helft. Staging is mooier gedaan dan de laatste dagen de teneur was. Ik ben gerustgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanx!
Inmiddels het hele optreden van S10 gezien. Het lijkt een paar keer dat er iets te vroeg geschakeld word naar een andere camera.Dat begin ziet er wel mooi uit inderdaad met dat lichteffectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel wat statisch die opmerking begrijp ik wel, maar het is ook geen nummer of veel te bewegen of veel verschillende camerashots erin te verwerken. Hier zitten ook wel wat kleine foutjes in qua camerawerk.
Inmiddels het hele optreden van S10 gezien. Het lijkt een paar keer dat er iets te vroeg geschakeld word naar een andere camera.En de camera’s ook erg slecht. Zijn nog in beweging of niet scherp. Dit is geen professioneel team. Zelfs in de Kuip na een goal schudt de camera nog minder dan in de handen van Italiaanse cameramannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |