Je moet niksquote:Op maandag 9 mei 2022 22:33 schreef Cee het volgende:
@:Greys op wie moet ik stemmen in de Press Poll?
Ik heb niet het idee dat bij andere edities de CO2/rook zo hoorbaar was op tvquote:Op maandag 9 mei 2022 22:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik vind dit toch echt niet om aan te horen hoor
[ twitter ]
Ik ga morgen ook even stemmen om te helpen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
MOLDAVIE![]()
Veel beter. Die komen door het publiek tien keer meer tot hun recht.
De rest eigenlijk een beetje wat ik verwacht had.
Nou ja ik vind Albanië bij elke run een stukje agressiever kijken, het zal wel zwoel moeten zijn maar ik trek het niet maar dat is persoonlijk dus niet eerlijk van me.
Er was niemand die het echt verkloot heeft iig wat mij betreft.
Maar Moldavië maakte een sprong omhoog qua energie en sfeer.
Nederlandquote:Op maandag 9 mei 2022 22:33 schreef Cee het volgende:
@:Greys op wie moet ik stemmen in de Press Poll?
Wou het net typen jaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:36 schreef Greys het volgende:
Hahaha in de recaps weer iedereen juichen bij Moldavië.
Ik gun het ze
Dat vioolmannetje (quote:
De qualifiers moeten we op stemmen, ik ga voorquote:Op maandag 9 mei 2022 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet niks
Mogen we op NL stemmen eigenlijk? Ja he?
En Moldavië als we eerlijk zijn op basis van vanavond![]()
En... ehhhh, Armenië?
Wie wil jij?
Ja en leuke knipogen links en rechts. Foto's van alle 6 (of 7 idk) de keren dat Samanta Tina meedeed aan de Letse voorronde. De Mondriaan-muur bij Gjon. Dat soort dingen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er zaten persoonlijke voorwerpen in van de artiesten, dat vind ik een meerwaarde van die postcards
Dat doen wel meer kandidaten ondertussen (Oekraine, Litouwen, Australie, Kroatie)quote:Op maandag 9 mei 2022 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vioolmannetje () zal wel denken EAT THIS MENEER ISRAEL met je nare gezichtgrijphandjes!
De koning van Hispanje hebben we altijd geëerd toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:38 schreef Aratanax het volgende:
[..]
We zijn verdorie geen Spanjaarden toch!!
Dat zou 7 uit de eerste helft en 3 uit de tweede helft zijnquote:Op maandag 9 mei 2022 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
De qualifiers moeten we op stemmen, ik ga voor
Albanië, Letland, Litouwen, Zwitserland, Oekraïne, Nederland, Moldavië, Griekenland, Noorwegen, Armenië
Ja daar heb je wel weer een puntquote:Op maandag 9 mei 2022 22:39 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De koning van Hispanje hebben we altijd geëerd toch?
De ware koning van Hispanje eer ik nogquote:Op maandag 9 mei 2022 22:39 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De koning van Hispanje hebben we altijd geëerd toch?
Denk sowieso 1 van Portugal/IJsland, maar is het lastigquote:Op maandag 9 mei 2022 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zou 7 uit de eerste helft en 3 uit de tweede helft zijn
Het is wat 't is!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zou 7 uit de eerste helft en 3 uit de tweede helft zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |