quote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Je was gewoon kampioen geworden als de knjb niet omgekocht zou zijn door 020
Ajax heeft weinig fout gedaan, dit ligt toch echt bij de KNVB en de arbitrage. Wellicht blijkt over 15 jaar dat bepaalde scheidsrechters zijn omgekocht of op wedstrijden hebben gegokt, maar Ajax was hoe dan ook de betere van de twee en zijn de terechte kampioen.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Je was gewoon kampioen geworden als de knjb niet omgekocht zou zijn door 020
Ja, scheids en var omgekocht. Overmars trekt nog 5 bobo‘s mee #Metoo. Promes is de eerste van 10 voetbal profi‘s in de georganiseerde misdaad… maar wel gewoon gewonnen!!quote:Op zondag 15 mei 2022 22:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ajax heeft weinig fout gedaan, dit ligt toch echt bij de KNVB en de arbitrage. Wellicht blijkt over 15 jaar dat bepaalde scheidsrechters zijn omgekocht of op wedstrijden hebben gegokt, maar Ajax was hoe dan ook de betere van de twee en zijn de terechte kampioen.
quote:Op zondag 15 mei 2022 22:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ajax heeft weinig fout gedaan, dit ligt toch echt bij de KNVB en de arbitrage. Wellicht blijkt over 15 jaar dat bepaalde scheidsrechters zijn omgekocht of op wedstrijden hebben gegokt, maar Ajax was hoe dan ook de betere van de twee en zijn de terechte kampioen.
Ik vraag me echt af of PSV het grootste percentage wappies heeft van alle clubs in de eredivisie.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hebben allemaal een zonnesteek.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:47 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of PSV het grootste percentage wappies heeft van alle clubs in de eredivisie.
Het is allemaal wat hequote:Op zondag 15 mei 2022 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee vorige week was geen penalty
tegen ajax bal duidelijk over de zijlijn
dan had psv gewoon met 3 punten voor 020 gestaan als de knjb niet geholpen had
feiten zijn feiten
Dat accent verklapt al een boelquote:Op zondag 15 mei 2022 22:47 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of PSV het grootste percentage wappies heeft van alle clubs in de eredivisie.
Ajax was niet beter dan PSV dit seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo, maar ik vind wel dat er meer technologie en/of meer arbiters per wedstrijd moeten komen. Het gaat om veel geld, en een enkele beslissing kan bepalend zijn. Ik denk ook dat er veel druk staat op een scheidsrechter en dat het met het huidige voetbal haast onmogelijk is om 90 minuten lang 100% scherp te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax was niet beter dan PSV dit seizoen.
Ik geloof niet omkoping. Ik geloof wel in partijdigheid.
Als 020 niet geholpen wordt in hun eigen wedstrijden dan hebben die 020 scheidsrechters een soort strategie om er voor te zorgen dat PSV en Feyenoord genaaid worden in hun eigen wedstrijden zodat 020 er alsnog voordeel uit kan halen.
Ik kan het bewijzen.
Waarschijnlijk is dat familielid dement of ziet elke Turk er hetzelfde uit volgens hem/haar.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo, maar ik vind wel dat er meer technologie en/of meer arbiters per wedstrijd moeten komen. Het gaat om veel geld, en een enkele beslissing kan bepalend zijn. Ik denk ook dat er veel druk staat op een scheidsrechter en dat het met het huidige voetbal haast onmogelijk is om 90 minuten lang 100% scherp te zijn.
Voor jouw bewijsmateriaal: Gozubuyuk zit vaak in de Arena, vlakbij een familielid van me.
Ik ga er nog steeds vanuit dat over een heel seizoen je wat beslissingen mee krijgt en wat tegen en dat uiteindelijk zo'n beetje gelijk is voor iedereen.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo, maar ik vind wel dat er meer technologie en/of meer arbiters per wedstrijd moeten komen. Het gaat om veel geld, en een enkele beslissing kan bepalend zijn. Ik denk ook dat er veel druk staat op een scheidsrechter en dat het met het huidige voetbal haast onmogelijk is om 90 minuten lang 100% scherp te zijn.
Voor jouw bewijsmateriaal: Gozubuyuk zit vaak in de Arena, vlakbij een familielid van me.
Neequote:Op maandag 16 mei 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat over een heel seizoen je wat beslissingen mee krijgt en wat tegen en dat uiteindelijk zo'n beetje gelijk is voor iedereen.
Prima keeper. Laatste jaren wel aan het tobben met z'n rug.quote:Op maandag 16 mei 2022 07:48 schreef tja77 het volgende:
Van Crombrugge dus op de korrel, geen idee hoe goed die knakker is.
Hoeveel apparatuur heb je nodig als duidelijk op beeld is te zien dat de bal over de zijlijn is tegen wedstrijden psv en feyenoord.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem vooral is dat mensen binnen het team (scheidsrechter, grensrechter en VAR) het elkaar niet al te moeilijk willen maken soms.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2022 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
Slot heeft zich daar ook duidelijk over uit gesproken vorige week na PSV.
HIj zei dat het over een seizoen niet geld maar over meerdere seizoen het zou kunnen gelden maar dat dit ook niet zeker is.
Het is een typische lulverhaal dat journalisten elke keer uit hun nek lullen En dan natuurlijk de ajax media.
Eens. Maar 'n cruciaal moment vlak voor het einde van de competitie en vlak voor de beslissing blijft veel meer hangen dan dingen die in de 2e of 3e speelronde tegen Zwolle of Fortuna zijn gebeurd.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat over een heel seizoen je wat beslissingen mee krijgt en wat tegen en dat uiteindelijk zo'n beetje gelijk is voor iedereen.
Ondertussen is het wel dat bijna in heel Nederland gesproken wordt over de knjb. En dit zal alleen maar erger worden de komende jaren.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Maar 'n cruciaal moment vlak voor het einde van de competitie en vlak voor de beslissing blijft veel meer hangen dan dingen die in de 2e of 3e speelronde tegen Zwolle of Fortuna zijn gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |