Que?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De reden van je psych bezoekjes combineren met je zoektocht.
Nou ff de HEMA in lopenquote:Op maandag 9 mei 2022 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
Bitches(m/v/x), ik ben op een quest.
Ik zoek dus zeg maar een soort van notitieboek om aantekeningen (van/voor dokters- en psychologenbezoek) en gedachtes en andere hersenspinsels in op te schrijven maar waar je ook makkelijk de bladzijdes uit kan scheuren als het onzin is.
Daarnaast moet het ook nog mooi en geordend staan in mijn kast.
Dus eigenlijk zoiets, maar dan dat de bladzijdes net zo makkelijk uitscheurbaar zijn als bij een ringbandschrift.
[ afbeelding ]
Wie helpt?
filofaxquote:Op maandag 9 mei 2022 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
Bitches(m/v/x), ik ben op een quest.
Ik zoek dus zeg maar een soort van notitieboek om aantekeningen (van/voor dokters- en psychologenbezoek) en gedachtes en andere hersenspinsels in op te schrijven maar waar je ook makkelijk de bladzijdes uit kan scheuren als het onzin is.
Daarnaast moet het ook nog mooi en geordend staan in mijn kast.
Dus eigenlijk zoiets, maar dan dat de bladzijdes net zo makkelijk uitscheurbaar zijn als bij een ringbandschrift.
[ afbeelding ]
Wie helpt?
Ja dit dus, maar zonder zo'n lelijke ringbandquote:Op maandag 9 mei 2022 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou ff de HEMA in lopen
https://www.hema.nl/vrije(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
PAPERBLANKS ZEG IK TOCHquote:Op maandag 9 mei 2022 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dit dus, maar zonder zo'n lelijke ringband
Zei je wat?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
luister toch eens een keer
de tering...
Ik dacht dat het Eskimo Callboy was?quote:
Ja maar er gingen een paar mensen janken om het woord eskimo.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Eskimo Callboy was?
quote:Op maandag 9 mei 2022 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar er gingen een paar mensen janken om het woord eskimo.
Ja maar ja dat soort gezeik moet je niet willen als je wereldwijd bekend begint te worden.quote:
is dan ook meer een reactie op de jankerds... wat een woke bullshit allemaalquote:Op maandag 9 mei 2022 19:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja dat soort gezeik moet je niet willen als je wereldwijd bekend begint te worden.
Ja eens en denk dat ze dat zelf ook wel hebben gedacht.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dan ook meer een reactie op de jankerds... wat een woke bullshit allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |