abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204790813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 17:10 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik bedoelde er niets negatiefs mee. In tegendeel. Ik nam het eigenlijk als een goed teken.
Oh maar zo interpreteerde ik het ook niet hoor. Maar misschien waren er mensen die dat stukje over ms gemist hadden. :)
pi_204791379
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:36 schreef Ravenna29 het volgende:
Die zal ik zeker niet vergeten en ik ben jullie ook niet vergeten.
ik heb de laatste dagen wat weinig energie en ben redelijk uitgeput.
Het is een emotioneel zware week. Gisteren was ik jarig. Vandaag 2 jaar geleden is mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis voor de 2de keer dag jaar. Helaas is zij daar op 23 mei dat jaar overleden. Nu die dagen zijn aangebroken en in deze situatie komt het gemis soms hard aan. Daarnaast wil mijn lijf echt even niet meer meewerken.
Nu de positieve dingen. ik ga straks ook daar reageren en morgen huisje kijken. Ik heb goede hoop op een goede afloop.
Beste Ravenna29, heb een berichtje voor je geplaatst in je topic in FHF
pi_204796735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:05 schreef Queller het volgende:

[..]
Blijkbaar wel. Niet erg, maar inmiddels ben ik een beetje door de mogelijkheden heen om voor donderdag of vrijdag nog van alles voor TS te regelen. Laten we er maar vanuit gaan dat ze in haar omgeving de nodige hulp heeft gekregen en het niet meer nodig is.

Succes TS ^O^
Helaas niet. Maar ik begrijp helemaal dat het voor jullie vervelend voelt hoor maar ik was lichamelijk echt niet in staat om te reageren. Gelukkig nu wel weer.
pi_204796742
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:42 schreef Gia het volgende:

[..]
Nog gefeliciteerd en veel succes morgen.
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2022 12:33 schreef praadje het volgende:

[..]
Proficiat en sterkte met deze nare dag vol herinneringen aan je moeder. Veel moed en kracht en ik hoop dat je snel weer opkrabbelt.
Dank je wel
pi_204796751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 17:10 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik bedoelde er niets negatiefs mee. In tegendeel. Ik nam het eigenlijk als een goed teken.
Ik zie het zelf ook niet negatief en ik ben blij met alles wat jullie voor mij doen/ hebben gedaan.
pi_204796753
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Beste Ravenna29, heb een berichtje voor je geplaatst in je topic in FHF
Dank je wel
pi_204798777
Nou het huis is voor mij. Morgen om 15.00 krijg ik de sleutel. Nu eerst zorgen dat ik 400 euro bij elkaar krijg dan heb ik 2 maanden huur en borg betaald. Anders moet het wachten tot maandag want dan komt de uitkering pas binnen. Ik zal verder updaten in FHF.

Inmiddels nog maar 320 euro dus ik heb goede hoop dat het goed gaat komen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ravenna29 op 19-05-2022 13:30:33 ]
pi_204800879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 08:20 schreef Ravenna29 het volgende:

Helaas niet. Maar ik begrijp helemaal dat het voor jullie vervelend voelt hoor maar ik was lichamelijk echt niet in staat om te reageren. Gelukkig nu wel weer.
Neeeee, NIET vervelend. Ik kon me juist goed voorstellen dat hulp in de directe kring veel gemakkelijker is dan hulp van onbekenden op een forum. Dus ik dacht (hoopte) dat je daar druk mee was :o

Ik heb het vandaag en morgen te druk om iets te fixen, maar kom zaterdag weer in de lucht!
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:31:00 #184
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204801597
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 05:32 schreef Highraven het volgende:

[..]
[..]
Dat geklaag over Nederland altijd.. In het buitenland struikel je over de daklozen in het straatbeeld in vergelijking met Nederland. Belastingen zijn hier behoorlijk progressief.

Zelfs in het geval van TS was er nog een plek voor 25 euro per dag voor voedsel en onderdak. TS heeft alleen dikke pech dat ze tussen de wal en het schip valt, met name qua tijdslijnen. (En sowieso met MS en zo’n ex)
Jij stelt voor, niet klagen over de afbrokkeling van dit land want elders is het erger? Tja...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204803475
quote:
16s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:

Jij stelt voor, niet klagen over de afbrokkeling van dit land want elders is het erger? Tja...
Dat is wel een nadeel aan Nederland. Hier kan je dan nergens over klagen, want het áltijd wel ergens anders erger w/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204804713
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:18 schreef Queller het volgende:

[..]
Neeeee, NIET vervelend. Ik kon me juist goed voorstellen dat hulp in de directe kring veel gemakkelijker is dan hulp van onbekenden op een forum. Dus ik dacht (hoopte) dat je daar druk mee was :o

Ik heb het vandaag en morgen te druk om iets te fixen, maar kom zaterdag weer in de lucht!
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:18 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat is zeker makkelijker en ik heb er inmiddels wel wat spullen kunnen regelen en meteen een update gedaan op FHF. Ik zal het zaterdag in de gaten houden. Al wordt zaterdag ook grote poetsdag denk ik.
pi_204805815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:22 schreef Ravenna29 het volgende:
Dat is zeker makkelijker en ik heb er inmiddels wel wat spullen kunnen regelen en meteen een update gedaan op FHF. Ik zal het zaterdag in de gaten houden. Al wordt zaterdag ook grote poetsdag denk ik.
Ik kan zaterdag of zondag even naar je toe komen rijden om eea af te geven. Als je er zaterdag al wilt slapen en het beddengoed bij mij vandaan komt, dan is zaterdag handiger dan zondag. Hoewel zondag voor mij handiger is dan zaterdag. Ik zal je in elk geval uiterlijk zaterdagmorgen ook even mailen!
pi_204807077
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:50 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik kan zaterdag of zondag even naar je toe komen rijden om eea af te geven. Als je er zaterdag al wilt slapen en het beddengoed bij mij vandaan komt, dan is zaterdag handiger dan zondag. Hoewel zondag voor mij handiger is dan zaterdag. Ik zal je in elk geval uiterlijk zaterdagmorgen ook even mailen!
Kijk maar wat jou het beste uitkomt. Ik pas me aan. Wel is zondag in de middag dan makkelijker (kerkelijk zeeland).
pi_204807092
Ik krijg signalen dat sommige mensen liever anoniem iets doen en omdat ik mijn trots opzij moet zetten en alle hulp kan gebruiken ga ik daar op in.

Mijn rekeningnummer plaatsen werd mij afgeraden dus ga ik een open tikkie plaatsen. Laat niemand zich verplicht voelen. Maar dan weten jullie ook waarom.

Wil je mij alsjeblieft betalen voor "Woning" via
https://tikkie.me/pay/alp1h37d0giroh6t3bbs

_Deze link is geldig t/m 2 juni_
pi_204845621
Hier ook iedereen bedankt die mij heeft geholpen. Door jullie hulp heb ik de eerste nacht in mijn eigen huisje kunnen slapen.

Inmiddels ben ik ver voorzien. Alleen een wasmachine en wat kleine dingetjes zoals een gasslang, teflon en stekkerdozen, een eettafel en een hondenbench. Maar voor nu is het helemaal prima.

Mochten er mensen zijn die een donatie hebben gedaan of alsnog willen doen en het terug willen uiteindelijk dan hoor ik het ook graag.

Jullie zijn toppers!
pi_204879857
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle hulp. En de grote en kleinere giften.

Op dit moment gaat het even wat minder. De stress van de afgelopen tijd lijkt los te komen en emotioneel is het allemaal even zwaar. Dan heeft mijn uitkering van het UWV ook nog vertraging waardoor ik nog niet iedereen heb kunnen terug betalen terwijl ik dit wel beloofd heb.
Door jullie hulp kan ik in ieder geval overleven. Ik zal ook wat minder aanwezig zijn even druk aan het poetsen en proberen mijn hoofd helder te krijgen.

Donaties blijven natuurlijk welkom. Ik zal met de tijd ook wat verf, gordijnrails en andere kleinere dingen nodig hebben. Als de uitkering binnenkomt moet er meteen nog een maand huur uit en de gasprijs is schrikbarend. Ik moet daar meer aan betalen dan aan huur.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ravenna29 op 27-05-2022 16:33:53 ]
pi_204887538
En jullie zijn een geweldige steun en hebben mij geweldig geholpen.

Om toch te kijken of ik uit mijn eigen netwerk nog wat hulp kan ontvangen heb ik een steunpagina (crowdfunding platform) aangemaakt en gedeeld.

Als mijn uitkering binnenkomt en ik Elpis heb terugbetaald en mijn rekeningen dan blijft er niet veel ruimte over. En ik loop hier toch tegen wat onverwachte uitgaven aan met de tijd. Maar dat is van latere zorg.

Dat ik hier meer hulp heb ontvangen dan uit mijn eigen netwerk dat zegt heel veel over wat voor goede mensen hier rondlopen!
pi_204890314
Gelukkig kan ik de actie weer stopzetten. Ik was vergeten dat ik ook vakantiegeld krijg van het uwv. Net een betaalspecificatie binnen gekregen en dat valt heel erg mee.

Even kijken of ik nog ergens 150 euro kan lenen tot dinsdag met deze gegevens. Ik heb de specificatie ook naar Queller gestuurd maar die wil ik niet vragen om geld te lenen. Die heeft al zoveel gedaan. Elpis om een emailadres gevraagd zodat ik die ook de specificatie kan sturen.

Ik zoek dus geen donaties meer. Alleen nog iemand die mij misschien 150 euro kan lenen tot dinsdag. Een betaalspecificatie kan toegestuurd worden via email.
Omdat ik jullie vertrouw en ik dit echt open en eerlijk wil doen. Mijn rekeningnummer is: -knip- Adres wil ik prive ook nog geven als dat meer vertrouwen wekt.
Ik weet dat het veel geld lijkt maar dan kan ik morgen nog wat noodzakelijke spullen halen waarvoor ik een aanhanger moet huren en daar zijn nu eenmaal kosten aan verbonden.

Inmiddels al 30 euro ontvangen dus geen 150 euro maar nog 120 euro nodig.en nogmaals dinsdag kan ik het terugbetalen. Het hoeft echt niet als gift.

[ Bericht 12% gewijzigd door Viv op 28-05-2022 23:45:59 (Privé-gegevens weggehaald) ]
  zaterdag 28 mei 2022 @ 22:50:19 #194
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_204896185
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 15:48 schreef Ravenna29 het volgende:
Inmiddels al 30 euro ontvangen dus geen 150 euro maar nog 120 euro nodig.en nogmaals dinsdag kan ik het terugbetalen. Het hoeft echt niet als gift.

Done. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_204898194
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 22:50 schreef Elpis het volgende:

[..]
Done. :)
Dank je wel
pi_205057407
Na vragen op fhf hier ook een kleine update. Ik word onder andere bedreigd door mijn ex. Ik zal hetzelfde bericht hier plaatsen.

Het is verschrikkelijk een andere term heb ik er niet voor. Ik word via Facebook( wat ik zelf niet kan zien) bedreigd met de dood. Dat hij mij eerst gek gaat maken en daarna kapot.

Daarnaast zijn er allerlei prestaties opgezet. Er is gebeld naar het uwv om mijn toeslag stop te zetten. Er is ingelogd bij de belastingdienst toeslagen zijn stopgezet. Er is gebeld met de bank om het adres terug te wijzigen naar zijn adres. En een nieuwe bankpas aangevraagd, hier is geld mee overgeschreven naar een voor mij onbekend persoon. Inmiddels heb ik zelf een nieuwe pas en is dat niet meer mogelijk. Helaas is er wel ruim 1000 euro weg. Dit moet via een advocaat terug gehaald worden.

Overal zijn wachtwoorden veranderd en waar nodig is een code bedacht voor telefonisch contact. De politie is bezig met de aangifte te verwerken. Ondertussen heb ik ook een advocaat nodig om het afgehaald geld terug te krijgen, mijn spullen die daar nog staan en een schadevergoeding te eisen.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 22:19 schreef Elpis het volgende:
Jeetje bedreigingen ook nog eens. When it rains it pours zeggen ze wel eens maar dat is bij jou zeker van toepassing.

Ik wacht het volgende week even af.
Jouw geld heb ik gelukkig nog. Vrijdag heb ik een afspraak staan om een reader te halen en dan maak ik het over.

Wat mijn ex nog van mij wil is mij totaal onduidelijk. Behalve mij een hoop gedoe en ellende bezorgen.

Omdat ik niet weet wanneer ik het geld terug krijg en Elpis in ieder geval wil terug betalen ga ik hier toch nog een keer een tikkie aan toevoegen. Sorry daarvoor en dat ik op deze manier geld blijf vragen. Hopelijk is het nu in ieder geval voorbij.

-knip-

Een camera kan ik eventueel naar kijken als het geld terug is. Maar dat lost online bedreigingen en het op andere plaatsen opgewacht worden helaas niet op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viv op 16-06-2022 01:57:55 (Tikkie weggehaald, zie FHF-topic van TS.) ]
pi_205057566
Jouw ex heeft jouw Digi D? Want die heb je nodig om toeslagen bij het UWV stop te zetten. Telefonisch gaat dit niet, alleen online dacht ik?

Correct me if I'm wrong :)
pi_205058110
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jouw ex heeft jouw Digi D? Want die heb je nodig om toeslagen bij het UWV stop te zetten. Telefonisch gaat dit niet, alleen online dacht ik?

Correct me if I'm wrong :)

Had mijn Didid dat is nu veranderd. Die had hij ook voor de belastingdienst nodig. Ik heb daar een oude telefoon laten liggen met de digid app erop en hij wist de code. Maar alles is nu veranderd.
pi_205058440
Hoe kan hij dat telefonisch bij de bank regelen?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_205059358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:24 schreef marsan het volgende:
Hoe kan hij dat telefonisch bij de bank regelen?
Iemand heeft gebeld en gedaan of ik het was. Die had alle gegevens dat is alles wat ik weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')