Dank je welquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beste Ravenna29, heb een berichtje voor je geplaatst in je topic in FHF
Neeeee, NIET vervelend. Ik kon me juist goed voorstellen dat hulp in de directe kring veel gemakkelijker is dan hulp van onbekenden op een forum. Dus ik dacht (hoopte) dat je daar druk mee wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:20 schreef Ravenna29 het volgende:
Helaas niet. Maar ik begrijp helemaal dat het voor jullie vervelend voelt hoor maar ik was lichamelijk echt niet in staat om te reageren. Gelukkig nu wel weer.
Jij stelt voor, niet klagen over de afbrokkeling van dit land want elders is het erger? Tja...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 05:32 schreef Highraven het volgende:
[..]
[..]
Dat geklaag over Nederland altijd.. In het buitenland struikel je over de daklozen in het straatbeeld in vergelijking met Nederland. Belastingen zijn hier behoorlijk progressief.
Zelfs in het geval van TS was er nog een plek voor 25 euro per dag voor voedsel en onderdak. TS heeft alleen dikke pech dat ze tussen de wal en het schip valt, met name qua tijdslijnen. (En sowieso met MS en zo’n ex)
Dat is wel een nadeel aan Nederland. Hier kan je dan nergens over klagen, want het áltijd wel ergens anders ergerquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Jij stelt voor, niet klagen over de afbrokkeling van dit land want elders is het erger? Tja...
quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Neeeee, NIET vervelend. Ik kon me juist goed voorstellen dat hulp in de directe kring veel gemakkelijker is dan hulp van onbekenden op een forum. Dus ik dacht (hoopte) dat je daar druk mee was
Ik heb het vandaag en morgen te druk om iets te fixen, maar kom zaterdag weer in de lucht!
Dat is zeker makkelijker en ik heb er inmiddels wel wat spullen kunnen regelen en meteen een update gedaan op FHF. Ik zal het zaterdag in de gaten houden. Al wordt zaterdag ook grote poetsdag denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Neeeee, NIET vervelend. Ik kon me juist goed voorstellen dat hulp in de directe kring veel gemakkelijker is dan hulp van onbekenden op een forum. Dus ik dacht (hoopte) dat je daar druk mee was
Ik heb het vandaag en morgen te druk om iets te fixen, maar kom zaterdag weer in de lucht!
Ik kan zaterdag of zondag even naar je toe komen rijden om eea af te geven. Als je er zaterdag al wilt slapen en het beddengoed bij mij vandaan komt, dan is zaterdag handiger dan zondag. Hoewel zondag voor mij handiger is dan zaterdag. Ik zal je in elk geval uiterlijk zaterdagmorgen ook even mailen!quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:22 schreef Ravenna29 het volgende:
Dat is zeker makkelijker en ik heb er inmiddels wel wat spullen kunnen regelen en meteen een update gedaan op FHF. Ik zal het zaterdag in de gaten houden. Al wordt zaterdag ook grote poetsdag denk ik.
Kijk maar wat jou het beste uitkomt. Ik pas me aan. Wel is zondag in de middag dan makkelijker (kerkelijk zeeland).quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag of zondag even naar je toe komen rijden om eea af te geven. Als je er zaterdag al wilt slapen en het beddengoed bij mij vandaan komt, dan is zaterdag handiger dan zondag. Hoewel zondag voor mij handiger is dan zaterdag. Ik zal je in elk geval uiterlijk zaterdagmorgen ook even mailen!
Done.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:48 schreef Ravenna29 het volgende:
Inmiddels al 30 euro ontvangen dus geen 150 euro maar nog 120 euro nodig.en nogmaals dinsdag kan ik het terugbetalen. Het hoeft echt niet als gift.
Jouw geld heb ik gelukkig nog. Vrijdag heb ik een afspraak staan om een reader te halen en dan maak ik het over.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:19 schreef Elpis het volgende:
Jeetje bedreigingen ook nog eens. When it rains it pours zeggen ze wel eens maar dat is bij jou zeker van toepassing.
Ik wacht het volgende week even af.
Had mijn Didid dat is nu veranderd. Die had hij ook voor de belastingdienst nodig. Ik heb daar een oude telefoon laten liggen met de digid app erop en hij wist de code. Maar alles is nu veranderd.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jouw ex heeft jouw Digi D? Want die heb je nodig om toeslagen bij het UWV stop te zetten. Telefonisch gaat dit niet, alleen online dacht ik?
Correct me if I'm wrong![]()
Iemand heeft gebeld en gedaan of ik het was. Die had alle gegevens dat is alles wat ik weet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:24 schreef marsan het volgende:
Hoe kan hij dat telefonisch bij de bank regelen?
Volgens mij moet je die bank dan maar ff aanpakken en moeten zij maar zorgen dat t terug wordt gestort.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:12 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Iemand heeft gebeld en gedaan of ik het was. Die had alle gegevens dat is alles wat ik weet.
Hoe gaat het met je en hoe staat het ervoor?quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:12 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Iemand heeft gebeld en gedaan of ik het was. Die had alle gegevens dat is alles wat ik weet.
Hoezo had hij die voor de belastingdienst nodig?quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:35 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Had mijn Didid dat is nu veranderd. Die had hij ook voor de belastingdienst nodig. Ik heb daar een oude telefoon laten liggen met de digid app erop en hij wist de code. Maar alles is nu veranderd.
Ik heb dit als een vorm van bevestiging beschouwd: https://www.zuidwestupdat(...)-woensdrecht-en-dan/quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:40 schreef Bucketlist het volgende:
Kan iemand hier het verhaal van TS bevestigen?
Wie zegt dat TS deze mevrouw is?quote:Op donderdag 16 juni 2022 02:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb dit als een vorm van bevestiging beschouwd: https://www.zuidwestupdat(...)-woensdrecht-en-dan/
(Het topic was er eerder dan dat nieuwsbericht, en ik mag hopen dat een (onderzoeks)journalist een verhaal verifieert voordat het gepubliceerd wordt.)
En dan niet te vergeten dat kritische reacties zijn verwijderd uit dit topic, waardoor het beeld nog schever is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 06:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wie zegt dat TS deze mevrouw is?
Ik vond TS aanvankelijk wel geloofwaardig, maar dat is verdwenen na haar laatste tikkie. De redenen waardoor ze weer meer geld nodig heeft kloppen m.i. voor geen meter.
Dit topic in WGR was er eerder dan dat artikel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 06:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wie zegt dat TS deze mevrouw is?
Gepubliceerd ja. Het interview met deze vrouw heeft waarschijnlijk al eerder plaatsgevonden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 06:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Het topic in WGR was er eerder dan dat artikel.
Ze zei op een gegeven moment in dit topic ook dat ze die dag geïnterviewd ging worden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 06:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gepubliceerd ja. Het interview met deze vrouw heeft waarschijnlijk al eerder plaatsgevonden.
Ik ook.quote:Naja nvm ook. Hoop dat het voor iedereen goed komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |