abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2022 @ 11:53:30 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204703369
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nonsens, zoveel zijn dat er in een gemeente als Woensdrecht niet.

In Amersfoort hadden we een wethouder die heel bereikbaar is voor de bevolking en ook actie ondernam als hij na een gesprek met een inwoner vond dat het anders/beter kon.
En hij ging dat gesprek aan, je hoefde er niet voor naar het gemeentehuis om de situatie uit te leggen, hij kwam naar je toe om de situatie te bekijken.

Echt zonde dat hij ziek is en dat zijn partij dit keer niet in de coalitie zit.
Weet nu hoe t nu is maar in t verleden kon je de wethouder hier gewoon opbellen. Ik heb hem ook 'ns dringend nodig gehad en ben prima geholpen.
Ik vind echt dat TS zich kranig gedragen heeft dat ze zich niet heeft laten afpoeieren. :Y)

En erg fijn om te zien dat fokkers ook meehelpen. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:15:48 #102
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_204704365
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:55 schreef Queller het volgende:
Als ik het goed begrijp, is de anti-kraak in Zeeland geregeld miv de 19e. Ik heb even rondgekeken: ik wil wel een chalet of een pipowagen voor je huren tot en met de 19e.

Ik heb je een mail gestuurd van post*******@:gmail.com. Laat maar weten of het nog nodig is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahw wat lief. Doet me ineens weer denken aan die user met kiespijn waar je geld voor inzamelde. O+
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_204704542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:39 schreef Queller het volgende:
Het is gefixt hoor. Nogmaals veel sterkte en succes. Keep us posted en vergeet FHF niet!
Wow. Gewoon wow O+

Door jullie praten over wethouders moest ik ineens aan mijn exsch.zus denken die met twee tieners bij een vriendin was ingetrokken na de scheiding met mijn broer. De situatie bij de vriendinw as ook onhoudbaar en ze kwam via via bij een soort opvanghuis voor vrouwen terecht. Maar ze had nergens urgentie, want de kinderen waren ouder dan 12. Uiteindelijk heeft ze een brief aan de gemeente gestuurd, dat is op het bordje van een wethouder terecht gekomen en die heeft geholpen dat ze een huis kreeg. Maar dit is alweer 14 jaar geleden en toen was er minder krapte voor huurhuizen dan nu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 17:48:15 #104
45833 crew  Fogel
pi_204707353
Hee @Cat-astrophe ?
Die 50 euro die je een beetje lastig aan mij kan betalen (omdat ik moeilijk ben enzo :P), zou je die op een of andere manier bij TS kunnen krijgen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_204707930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:15 schreef Elpis het volgende:

[..]
Ahw wat lief. Doet me ineens weer denken aan die user met kiespijn waar je geld voor inzamelde. O+
Ik heb geen idee, maar het zou zomaar kunnen. Wat ik nog heel goed weet is de sokken-actie en de inzameling voor Dierenthuis O+
pi_204707981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:26 schreef Leandra het volgende:

Wat ben je toch een gods geweldige user en mens O+
Ik begrijp dat je het zegt, maar helpen is niet zo geweldig als je de middelen hebt. Ik vind het jammer dat het nodig is en het maakt me blij dat ik het kan doen. Het effect is voor haar een stuk groter dan voor mij. Ik hoop dat het haar het zetje geeft dat nodig is om het vertrouwen niet te verliezen. En nu gaan we allebei weer door met ons leven O+
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:54:39 #107
184769 crew  Deisyy
pi_204708087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:39 schreef Queller het volgende:
Het is gefixt hoor. Nogmaals veel sterkte en succes. Keep us posted en vergeet FHF niet!
Geweldig! Ik word hier gewoon een beetje emo van O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 11 mei 2022 @ 20:41:42 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204710068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:43 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je het zegt, maar helpen is niet zo geweldig als je de middelen hebt. Ik vind het jammer dat het nodig is en het maakt me blij dat ik het kan doen. Het effect is voor haar een stuk groter dan voor mij. Ik hoop dat het haar het zetje geeft dat nodig is om het vertrouwen niet te verliezen. En nu gaan we allebei weer door met ons leven O+
Klopt, het vervelende is dat er zat mensen zijn die de middelen hebben en desondanks toch niet helpen.
Dat staat los van het feit dat het absurd is dat het nodig is, het is echt bizar in wat voor tempo we als rijk land de VS achterna gaan, waar het leven alleen nog maar leuk is als je het erg goed hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204710721
quote:

[..]
quote:

[..]
Het effect is zeker groot voor mij en ik ben je ook zeer dankbaar. En zoals je zegt door met ons leven.
pi_204710800
Nog even over de wethouders en de reacties daarop. De betrokken partij had in hun verkiezingscampagne staan dat er de aankomende 4 jaar, 240 huizen gebouwd gaan worden. Dit soort uitspraken zijn eerder gedaan maar nog niet uitgekomen.

In zoverre is de betrokken wethouder natuurlijk wel verantwoordelijk. De woningstichting moet handelen naar het aantal woningen dat ze beschikbaar hebben. Het is aan de gemeente of daar meer woningen bij komen.
pi_204711098
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:41 schreef Leandra het volgende:
Klopt, het vervelende is dat er zat mensen zijn die de middelen hebben en desondanks toch niet helpen.
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Ik begrijp dat niet heel goed, maar ieder zijn / haar ding. Het is zo makkelijk en voor iedereen mét middelen geldt: je voelt het niet en voor de ander kan het zó waardevol zijn. Je moet niet alles weggeven of altijd geven. Maar af en toe je hart laten spreken; ik vind het fijn en ben blij dat ik het kan doen.

quote:
Dat staat los van het feit dat het absurd is dat het nodig is, het is echt bizar in wat voor tempo we als rijk land de VS achterna gaan, waar het leven alleen nog maar leuk is als je het erg goed hebt.
Ik heb aan beide kanten gestaan. Logischerwijs nu weer aan de goede kant van de nul. En het is bijna gênant. Geld maakt (mij) niet gelukkig, maar je kan wel erg ongelukkig worden als je het niet hebt. Of te weinig hebt. Ik weet niet of nóg meer nivelleren de oplossing is. Maar vermoedelijk word ik nooit echt rijk, want... nou ja, je weet wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:07 schreef Ravenna29 het volgende:
Het effect is zeker groot voor mij en ik ben je ook zeer dankbaar. En zoals je zegt door met ons leven.
Je hoeft mij niet dankbaar te zijn. En al helemaal niet zéér dankbaar. Wees er blij mee en help jezelf. Dat is voldoende. You go girl!
pi_204713189
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:48 schreef Fogel het volgende:
Hee @:Cat-astrophe ?
Die 50 euro die je een beetje lastig aan mij kan betalen (omdat ik moeilijk ben enzo :P), zou je die op een of andere manier bij TS kunnen krijgen?
TS lijkt minder moeilijk dan jij ja :P Moet goedkomen!

PM naar TS gestuurd :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204713245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:39 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, maar het zou zomaar kunnen. Wat ik nog heel goed weet is de sokken-actie en de inzameling voor Dierenthuis O+
En de inzameling voor de de brakke-heup-Puma van Paarsbeestje O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204713366
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
En de inzameling voor de de brakke-heup-Puma van Paarsbeestje O+
En de laptops voor kinderen met CF. Dat ik met J. middenin de nacht bij Noordwijk op het strand zat omdat iemand van Scheveningen naar IJmuiden ging hollen. In f*cking november of december :D :'( :D
  woensdag 11 mei 2022 @ 22:53:06 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204713374
Ik weet niet precies hoe het zit maar met sommige uitkeringen mag je geen geld op de rekening ontvangen zonder gekort te worden toch? Misschien iets om rekening mee te houden.
Spoilers!
pi_204713413
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit maar met sommige uitkeringen mag je geen geld op de rekening ontvangen zonder gekort te worden toch? Misschien iets om rekening mee te houden.
Wia, dus geen issue.
  woensdag 11 mei 2022 @ 22:59:15 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204713451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:56 schreef Queller het volgende:

[..]
Wia, dus geen issue.
Ook niet met eventuele aanvullende bijstand? Moet ze daarvoor geen bankafschriften laten zien ofzo?

Ik heb werkelijk geen idee hoe het werkt hoor. Maar het zou zo zonde zijn als er nog meer gedoe komt.

Queller, wat tof dat je zo onbaatzuchtig kunt zijn en bent O+
Spoilers!
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 23:00:54 #118
45833 crew  Fogel
pi_204713473
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Thanks *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_204713538
Er groeit weer iets moois. Leuk hoor!
pi_204714746
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Beiden heel erg bedankt
pi_204714755
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ook niet met eventuele aanvullende bijstand? Moet ze daarvoor geen bankafschriften laten zien ofzo?

Ik heb werkelijk geen idee hoe het werkt hoor. Maar het zou zo zonde zijn als er nog meer gedoe komt.

Ik ontvang geen aanvullende bijstand ;)
Mijn toeslag krijg ik van het uwv. Voor de aanvraag bijzondere bijstand die als die wordt toegekend wordt gegeven als lening maakt het ook niet uit.
pi_204714760
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:00 schreef Fogel het volgende:

[..]
Thanks *G*
Nogmaals heel erg bedankt O+

En sowieso iedereen bedankt ook voor de steunbetuigingen en het meedenken. En natuurlijk degene die op een meer anonieme manier hebben geholpen. Jullie zijn allemaal geweldig. O+
pi_204715182
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:39 schreef Ravenna29 het volgende:
Even proberen te reageren op iedereen. Bij de gemeente ligt een aanvraag voor bijzondere bijstand maar hier gaat gewoon tijd inzitten. Wel heb ik een anonieme gift mogen ontvangen waar ik voorlopig even mee vooruit kan dus dat scheelt.

Urgentie kun je hier in de gemeente kopen maar dat kan dus iedereen kopen. Voor degene die het vroeg het gaat dus om de omgeving gemeente woensdrecht/bergen op zoom.

Ik ben inmiddels ook benaderd door een ombudsman/onderzoeksjournalist dus misschien dat hier nog iets uitkomt. Ik zal proberen later nog meer te reageren.
Kopen? Lijkt me niet.
pi_204715192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nonsens, zoveel zijn dat er in een gemeente als Woensdrecht niet.

In Amersfoort hadden we een wethouder die heel bereikbaar is voor de bevolking en ook actie ondernam als hij na een gesprek met een inwoner vond dat het anders/beter kon.
En hij ging dat gesprek aan, je hoefde er niet voor naar het gemeentehuis om de situatie uit te leggen, hij kwam naar je toe om de situatie te bekijken.

Echt zonde dat hij ziek is en dat zijn partij dit keer niet in de coalitie zit.
Kan ik bevestigen, want ik woon in die gemeente. We hebben er 3 ofzo geloof ik. :D
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 11:56:37 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_204716723
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Aanvullende bijstand kan wel een probleem vormen. Ja. Maar dat wordt weer met een maand of later.

Overigens, als je naar gaat wonen in Zeeland moet daar weer een aanvullende uitkering aangevraagd worden indien de WIA niet over de bijstandsnorm gaat.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')