abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 11:04:22 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204676598
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:02 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
En die 4 punten los zijn de laatste weken vooral te danken aan overwinningen of gelijke spelen die geboekt worden in de laatste 4 minuten van de wedstrijd oid.

Maar iedere Ajacied meent dat PSV eerst naar zichzelf moet kijken ofzo. Want wij hebben nogal veel invloed op dat Ajax tegen andere tegenstanders dan PSV toch de punten weet te pakken. :P
Als je alles wint ben je kampioen. Tot zover.

Uiteindelijk is het jammer dat Ajax wekelijks matig speelt en dan toch nauwelijks verzaakt, maar als je zelf 8 punten tegen Ajax/Feyenoord/AZ/Twente pakt, dan moet je toch ook nadenken dat het daar misschien ook wel mis is gegaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 11:05:50 #127
pi_204676608
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wel een goede analyse denk ik. Ik ben het meest verbaasd over gebrek aan progressie gedurende seizoen. In begin was het al eerste helft subliem spelen en tweede helft totaal niets. Dat is niet meer veranderd. Toch matig dat zo'n trainer het niet erin kan slijpen qua spel of conditie.
Dat was vorig jaar toch ook al? Altijd maar 1 helft goed. Heb het idee dat PSV al jaren geen 2 helften meer goed heeft gespeeld.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:06:36 #128
378023 Wotte
wotte!?
pi_204676612
Enige topploeg dat wel leuk speelde was Feyenoord
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Kreeg gisteren een paar vragen over de mening van God omtrent die beslissing van gisteren. Het is simpel, God neemt en geeft, zo profiteerde PSV tegen Willem II een paar dagen geleden ook van een arbitrale blunder. Lijkt me meer dan logisch dat Onze Lieve Heer ook aan PSV laat zien hoe het voelt om dankzij een arbitrale blunder punten mis te lopen.
God geeft veel maar de mens vergeet snel. De mens is hebberig en streeft altijd naar door arbitrage gewonnen bekerfinales.
pi_204676617
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nationaal gezien allebei acceptabel ja.
Ja alleen wel een tweede plek met consequenties want de kans is groot dat Feyenoord (als PSV die groepsfase CL niet haalt) weer een stuk dichterbij gaan komen.

Die hebben directe EL-inkomsten volgend seizoen, kunnen ze alvast begroten, en gaan natuurlijk ook veel transfergeld ontvangen. Plus een toptrainer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 11:07:53 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 11:09:56 #130
378023 Wotte
wotte!?
pi_204676644
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja alleen wel een tweede plek met consequenties want de kans is groot dat Feyenoord (als PSV die groepsfase CL niet haalt) weer een stuk dichterbij gaan komen.

Die hebben directe EL-inkomsten volgend seizoen, kunnen ze alvast begroten, en gaan natuurlijk ook veel transfergeld ontvangen. Plus een toptrainer.
Hadden ze in Eindhoven niet geïnvesteerd in hoge salarissen met de gok op de zilvervloot van de Champions League? Staat me iets van bij of was dat vorig seizoen?
  maandag 9 mei 2022 @ 11:11:12 #131
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204676651
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je alles wint ben je kampioen. Tot zover.

Uiteindelijk is het jammer dat Ajax wekelijks matig speelt en dan toch nauwelijks verzaakt, maar als je zelf 8 punten tegen Ajax/Feyenoord/AZ/Twente pakt, dan moet je toch ook nadenken dat het daar misschien ook wel mis is gegaan.
Helemaal mee eens, die topwedstrijden zijn schandalig. Alles winnen zit er gewoon niet in, we spelen hier niet in de Spaanse vrouwen divisie. Knap dat Ajax iedere keer weer die overwinning toch nog pakt, en dat je dan toch zo dichtbij blijft dat het op een discutabele manier beslist wordt.

Heeft die Gozubuyuk al gereageerd trouwens? Dat is wel echt heel laf, om niet voor de camera te verschijnen nadat je de titelstrijd in feite beslist met een beslissing waar enkel Ajacieden en een verdwaalde Feyenoorder enig begrip voor op kunnen brengen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 9 mei 2022 @ 11:12:15 #132
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204676659
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat was vorig jaar toch ook al? Altijd maar 1 helft goed. Heb het idee dat PSV al jaren geen 2 helften meer goed heeft gespeeld.
Twee seizoenen zelfs al ja. Dat is toch bijzonder. De spelers raken ook continu geblesseerd en het chronische wisselen van de beste spelers op veld rond 70e minuut. Heel bijzondere trainer.
pi_204676682
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Schmidt krijgt wat mij betreft wel een 7 dit seizoen. 2 prijzen pakken tegen je directe concurrent is prima. Eredivisie was ook prima als je straks op 81 punten eindigt, PSV-waardig.

Europees was het kut, de uitschakeling tegen Benfica echt een grote smet op de periode Schmidt.

Als Ruud het voorronde-ticket verzilvert dan wordt deze tweede plek ook nog aanzienlijk meer waard. Maar dat zal wel niet.
Tja jij noemt het een smet. Vergeet niet dat Benfica het nog tamelijk ver geschopt heeft in de CL. Dat Benfica is gewoon een stugge ploeg die zeer gevaarlijk is in de counter.

Ik vond de uitschakeling in de EL een smet. Zeker de wedstrijden tegen Monaco en Real Sociodad vond ik een smet. En de uitwedstrijd tegen Willem2 waar je de ene kans na de andere mist en door 2 gigantische blunders van Drommel nog verliest ook.
pi_204676689
twitter

JoeyGod
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 9 mei 2022 @ 11:16:00 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204676690
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Twee seizoenen zelfs al ja. Dat is toch bijzonder. De spelers raken ook continu geblesseerd en het chronische wisselen van de beste spelers op veld rond 70e minuut. Heel bijzondere trainer.
Ik ben wel benieuwd hoe dat volgend jaar gaat zijn. Of zijn trainingen zijn niet goed, of er is een veel grote probleem binnen PSV met de medische staff bijv. Was het niet Real Madrid dat constant spierblessures etc had tot dat ze de hele medische staff vervingen?

Kan toch haast niet dat al die gasten constant blessures hebben, zelfs wanneer ze geen hele wedstrijden spelen en rust krijgen etc.
pi_204676698
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:15 schreef Cherni het volgende:

[..]
Tja jij noemt het een smet. Vergeet niet dat Benfica het nog tamelijk ver geschopt heeft in de CL. Dar Benfica is gewoon een stugge ploeg die zeer gevaarlijk is in de counter.

Ik vond de uitschakeling in de EL een smet. Zeker de wedstrijden tegen Monaco en Real Sociodad vond ik een smet. En de uitwedstrijd tegen Willem2 waar je de ene kans na de andere mist en door 2 gigantische blunders vzn Drommel nog verliest ook.
Als je zolang tegen 10 man speelt dan heb je geen enkel excuus wat mij betreft. Dat is zo'n groot voordeel, dat moet je altijd uitspelen.

Verder wel eens wat betreft de EL. Dat was ook erg matig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 11:17:44 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 11:17:38 #137
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204676701
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die titel is voor Ajax en PSV toch ook vooral interessant vanwege de Champions League. Als PSV in augustus het alsnog redt zal dat schaaltje ze verder ook hun reet roesten.

Het punt is alleen dat ze dat ticket dus nooit verzilveren. :')
CL is leuk maar doen moet je er wel wat mee doen anders hebbie er nog geen reet aan.
pi_204676702
Inmiddels ben ik ook weer rustig, man man man wat een kutdag gister.

Heeft Guzubuukkakke al gereageerd?
pi_204676703
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dat volgend jaar gaat zijn. Of zijn trainingen zijn niet goed, of er is een veel grote probleem binnen PSV met de medische staff bijv. Was het niet Real Madrid dat constant spierblessures etc had tot dat ze de hele medische staff vervingen?

Kan toch haast niet dat al die gasten constant blessures hebben, zelfs wanneer ze geen hele wedstrijden spelen en rust krijgen etc.
Die blessures vind ik ook een zeer merkwaardige ontwikkeling bij PSV.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:18:33 #140
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204676711
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:17 schreef Ronzz het volgende:
Inmiddels ben ik ook weer rustig, man man man wat een kutdag gister.

Heeft Guzubuukkakke al gereageerd?
Natuurlijk niet. Je kunt wel visums bij hem kopen als je nog op vakantie moet naar Turkije genot

e-visums.nl etc etc allemaal van Guzbecuck _O_
pi_204676713
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als je zolang tegen 10 man speelt dan heb je geen enkel excuus wat mij betreft. Dat is zo'n groot voordeel, dat moet je altijd uitspelen.

Verder wel eens wat betreft de EL. Dat was ook erg matig.
Met 10 man de bus parkeren en counteren. Het komt vaker voor dat ploegen met 10 man plots nog beter gaan presteren.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:19:43 #142
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204676719
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:19 schreef Cherni het volgende:

[..]
Met 10 man de bus parkeren en counteren. Het komt vaker voor dat ploegen met 10 man plots nog beter gaan presteren.
Nou ging Benfica niet beter spelen, wij kregen de bal er gewoon niet in. Toppunt was Zahavi die voor een leeg doel op de lat pegelt, tja.
pi_204676722
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
CL is leuk maar doen moet je er wel wat mee doen anders hebbie er nog geen reet aan.
Nouja uiteindelijk gaat het toch om die grote Europese wedstrijden. Die uitwedstrijden tegen Real en Juve zijn voor Ajax nog steeds het hoogtepunt deze eeuw, die tweestrijd van PSV tegen Milan in 2005 ook. (En voor Feyenoord uiteraard de UEFA Cup.)

Een uitzonderlijk spannend titelseizoen zoals in 2016 komt natuurlijk ook hoog op de lijst maar een titel zoals vorig jaar en dit jaar die schrijf je bij en daar sta je verder niet erg lang bij stil.
pi_204676726
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nou ging Benfica niet beter spelen, wij kregen de bal er gewoon niet in. Toppunt was Zahavi die voor een leeg doel op de lat pegelt, tja.
Nu je het zegt. Dat was gênant die misser.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:21:16 #145
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204676730
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nouja uiteindelijk gaat het toch om die grote Europese wedstrijden. Die uitwedstrijden tegen Real en Juve zijn voor Ajax nog steeds het hoogtepunt deze eeuw, die tweestrijd van PSV tegen Milan in 2005 ook. (En voor Feyenoord uiteraard de UEFA Cup.)

Een uitzonderlijk spannend titelseizoen zoals in 2016 komt natuurlijk ook hoog op de lijst maar een titel zoals vorig jaar en dit jaar die schrijf je bij en daar sta je verder niet erg lang bij stil.
Kampioen worden boeit mij echt niks als Ajacied zijnde ;) EL finale etc veel meer waarde.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:21:52 #146
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204676735
Overigens is die Conference League wel genot. Ik verwacht vaak een Nederlandse club in de finale de komende jaren.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:22:15 #147
378023 Wotte
wotte!?
pi_204676739
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, die topwedstrijden zijn schandalig. Alles winnen zit er gewoon niet in, we spelen hier niet in de Spaanse vrouwen divisie. Knap dat Ajax iedere keer weer die overwinning toch nog pakt, en dat je dan toch zo dichtbij blijft dat het op een discutabele manier beslist wordt.

Heeft die Gozubuyuk al gereageerd trouwens? Dat is wel echt heel laf, om niet voor de camera te verschijnen nadat je de titelstrijd in feite beslist met een beslissing waar enkel Ajacieden en een verdwaalde Feyenoorder enig begrip voor op kunnen brengen.
Beslist is het natuurlijk nog niet. Ook als hij 'm had niet had gegeven was het ook niet beslist. Dat Ajax tweemaal wint van Heerenveen en Vitesse is een vrij plausibele uitkomst aan het eind van de rit maar goed dat dachten we ook tegen de Graafschap uit.
  Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 11:23:58 #148
pi_204676746
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Leuk voor de bankrekening, maar niet voor de prestige. Natuurlijk helpt een bankrekening bij het bereiken van prestige.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:24:48 #149
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204676751
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:22 schreef Wotte het volgende:

[..]
Beslist is het natuurlijk nog niet. Ook als hij 'm had niet had gegeven was het ook niet beslist. Dat Ajax tweemaal wint van Heerenveen en Vitesse is een vrij plausibele uitkomst aan het eind van de rit maar goed dat dachten we ook tegen de Graafschap uit.
Eens, er is nog een theoretische kans. Ik denk persoonlijk ook dat Ajax gewoon had gewonnen van Heerenveen en Vitesse, ongeacht de uitslag bij Feyenoord-PSV, maar een beetje extra druk had ik prima gevonden vanuit PSV perspectief. :P Onder druk kunnen er gekke dingen gebeuren, met 4 punten voor met 2 wedstrijden te gaan geloof ik daar niet in.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:24:51 #150
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204676752
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Leuk voor de bankrekening, maar niet voor de prestige. Natuurlijk helpt een bankrekening bij het bereiken van prestige.
Niemand boeit onze Mickey Mouse League. Europese prijzen is waar we voor spelen uiteindelijk. Ajax, PSV en Feyenoord bedoel ik dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')