abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2022 @ 10:41:47 #101
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204676428
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef fetX het volgende:

[..]
PSV op plek twee is toch wel logisch als je naar de selecties kijkt al vind ik het allemaal maar nauwelijks beter dan Feyenoord. Koning Gakpo (wat een bazenvoetballer is dat zeg _O_ ) heeft dit jaar het verschil voor ze gemaakt. Misschien dat ze (omdat Ajax zo matig presteert) wel een gooi naar het kampioenschap konden doen als Gakpo wat minder geblesseerd was. Anderzijds heeft Ajax ook flink wat blessures nu.
Gakpo loopt altijd zo rechtop :') Stuke buttplug in zijn anus @de_boswachter Het ziet er niet uit _O-
pi_204676441
quote:

[..]
PSV op plek twee is toch wel logisch als je naar de selecties kijkt al vind ik het allemaal maar nauwelijks beter dan Feyenoord. Koning Gakpo (wat een bazenvoetballer is dat zeg _O_ ) heeft dit jaar het verschil voor ze gemaakt. Misschien dat ze (omdat Ajax zo matig presteert) wel een gooi naar het kampioenschap konden doen als Gakpo wat minder geblesseerd was. Anderzijds heeft Ajax ook flink wat blessures nu.
PSV heeft wel 2 jaar lang al heel veel blessures. 61+ in 2 seizoenen las ik laatst... :') Denk dat het aantal wedstrijden waar wij in de sterkste 11 hebben kunnen spelen zo'n beetje op 1 hand te tellen zijn.
Verder kan ik goed leven met plek 2. Ook wel de plek waar we horen te zijn om verschillende redenen. Alleen de manier waarop dit gisteren gebeurd is, geeft het alleen wel een hele zure nasmaak.

Maar goed. Zomertje van bijkomen en volgend seizoen weer opnieuw frustratie opbouwen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_204676446
quote:

[..]
In die zin heeft Feyenoord het nog het beste gedaan dit seizoen. Met dat elftal en de investeringen is dat wel een prestatie. Ik wens ze ook veel succes tegen Roma.
  maandag 9 mei 2022 @ 10:43:37 #104
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204676449
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:35 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dan kunnen we wel elk elftal matig noemen. Alsof Ajax met hun investeringen het nu zo geweldig doet. Feyenoord speelt dan nog in Europa een finale en in die zin is dat een prestatie en speelt Feyenoord dan een geweldig seizoen als je de investeringen bekijkt.

En ja PSV speelt te wisselvallig, veel blessures en het het grootse debacle van dit seizoen zijn de doelmannen. Drommel heeft ontzettend veel punten weggeven.
Wel mooi altijd weer naar Ajax wijzen.
pi_204676454
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef Cherni het volgende:

[..]
Precies. Dat het een schandalige beslissing was neemt uiteraard niet weg dat ik zeer tevreden ben en we nog blij mogen zijn met de tweede plaats. Dit seizoen stoorde mij Drommel met veel te veel blunders en de wisselvallige prestaties en wisselbeleid.
:Y

Eens. Denk dat wat je noemt uiteindelijk meer punten heeft gekost dan dat scheidsrechters onder aan de streep hebben gekost.
  maandag 9 mei 2022 @ 10:46:02 #106
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204676463
quote:

[..]
Cijfertechnisch gezien presteert Ajax eigenlijk niet eens zo matig. Het voetbal is wel waardeloos maar in competitie heeft Ajax tweede seizoenshelft maar 5 punten laten liggen. GAE-uit en gelijkspel tegen AZ gisteren. Eerste seizoenshelft liet Ajax er meer liggen (gelijkspellen Twente, GAE en Heracles en verlies AZ, Utrecht).

In dat opzicht heeft PSV het wellicht nagelaten om in eerste seizoenshelft een grotere voorsprong te pakken op Ajax. Mede door vele verliezen in de toppers.
pi_204676470
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef Cherni het volgende:

[..]
In die zin heeft Feyenoord het nog het beste gedaan dit seizoen. Met dat elftal en de investeringen is dat wel een prestatie. Ik wens ze ook veel succes tegen Roma.
Benieuwd of jullie eindelijk dat voorronde ticket eens gaan verzilveren. Dat vond ik nog de grootste PSV-deceptie dit seizoen.

65 minuten tegen 10 man van Benfica geen goal kunnen maken, echt genant.
pi_204676471
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wel mooi altijd weer naar Ajax wijzen.
Nou ja ze werden vooraf al getipt als kampioen en de laatste tijd presteren ze gewoon slecht als je bekijkt welk potentieel ze hebben. Je kunt wel gaan roepen dat PSV een matig elftal is maar Ajax presteert de laatste tijd ook maar matig.
  maandag 9 mei 2022 @ 10:47:38 #109
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204676472
Heerlijk dat het topic na een kut wedstrijd wel lekker loopt. En dan zeggen dat PSV-supporters alleen maar bezig zijn met de concurrentie. _O-

De competitie eindigt gewoon met de 1-2-3 die het verdient op basis van de presentaties dit jaar. De weg daar naar toe is niet zo belangrijk.
  maandag 9 mei 2022 @ 10:48:00 #110
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204676475
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Benieuwd of jullie eindelijk dat voorronde ticket eens gaan verzilveren. Dat vond ik nog de grootste PSV-deceptie dit seizoen.

65 minuten tegen 10 man van Benfica geen goal kunnen maken, echt genant.
CHANANT
pi_204676489
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:47 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nou ja ze werden vooraf al getipt als kampioen en de laatste tijd presteren ze gewoon slecht als je bekijkt welk potentieel ze hebben. Je kunt wel gaan roepen dat PSV een matig elftal is maar Ajax presteert de laatste tijd ook maar matig.
Ach je moet altijd naar de puntenaantallen kijken en dat was bij PSV en natuurlijk ook Ajax prima in orde dit jaar.

Ajax had een geweldige eerste seizoenshelft wat voetbal betreft en een matige tweede maar is natuurlijk wel verdiend kampioen.
  maandag 9 mei 2022 @ 10:50:44 #112
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_204676496
Kampioen worden begint wel saai te worden moet ik zeggen. Heb liever Europees een finale.
  Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 10:51:55 #113
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204676508
PSV heeft dit seizoen gewoon redelijk binnen de lijntjes gekleurd. Zelden verzaakt tegen de kleintjes, zowel nationaal als in Europa. Tegen echt mindere tegenstanders maar 2x verzaakt (Heerenveen en een toen nog in vorm Willem II). Wel 3x ontzettend slap voor de dag gekomen (Twente uit eerste 20 minuten, Feyenoord thuis in de tweede helft en Ajax uit in de tweede helft - de eerste helften in die wedstrijden waren ook niet goed maar dat was nog te overzien) in de Eredivisie en 1x in Europa (Sociedad uit, Kopenhagen thuis kun je ook over discussieren maar daar speel je uiteindelijk toch gewoon 4-4 in een moeizame wedstijd).

Daar staan weinig positieve uitschieters tegenover, behalve de fruitschaal en de beker wellicht. Geen overwinningen tegen Ajax, Feyenoord en een thuisnederlaag tegen AZ in de competitie, Europees niet voorbij 10 man van Benfica en geen overwinning kunnen boeken op Monaco, Sociedad en Leicester.

PSV doet precies wat je verwacht, maar met Schmidt aan het roer mag je duidelijk niets meer verwachten dan binnen de lijntjes kleuren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 9 mei 2022 @ 10:53:06 #114
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204676515
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:47 schreef Cherni het volgende:

[..]
Matig presteren nog wel sinds de winterstop 5 verliespunten. Het voetbal was niet mega goed dat wel.

Maar zoek het een keer bij psv zelf dat lijkt me een stuk beter.
  maandag 9 mei 2022 @ 10:56:36 #115
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204676537
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Matig presteren nog wel sinds de winterstop 5 verliespunten. Het voetbal was niet mega goed dat wel.

Dat deed hij ook in zijn vorige post, maar jij reageerde alleen op zijn Ajax opmerking waardoor hij daar op door ging.
pi_204676550
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef Poepz0r het volgende:
Kampioen worden begint wel saai te worden moet ik zeggen. Heb liever Europees een finale.
Die titel is voor Ajax en PSV toch ook vooral interessant vanwege de Champions League. Als PSV in augustus het alsnog redt zal dat schaaltje ze verder ook hun reet roesten.

Het punt is alleen dat ze dat ticket dus nooit verzilveren. :')
  maandag 9 mei 2022 @ 10:58:22 #117
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204676554
Kreeg gisteren een paar vragen over de mening van God omtrent die beslissing van gisteren. Het is simpel, God neemt en geeft, zo profiteerde PSV tegen Willem II een paar dagen geleden ook van een arbitrale blunder. Lijkt me meer dan logisch dat Onze Lieve Heer ook aan PSV laat zien hoe het voelt om dankzij een arbitrale blunder punten mis te lopen.
graag op anoniem
pi_204676557
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb notabene aangegeven waar het bij PSV aan ontbrak. Te wisselvallig, veel blessures, slecht wisselbeleid, een dramatische doelman. Waar het mij om ging is PSV een matig elftal noemen terwijl Ajax ook maar 4 punten los staat.
pi_204676561
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:58 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik heb notabege aangegeven waar het bij PSV aan ontbrak. Te wisselvallig, veel blessures, slecht wisselbeleid, een dramatische doelman. Waar het mij om ging is PSV een matig elftal noemen terwijl Ajax ook maar 4 punten los staat.
Ik zou het willen omdraaien. PSV heeft een prima tweede seizoenshelft gedraaid en Ajax in feite ook. Wel allebei kutvoetbal.
pi_204676570
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik zou het willen omdraaien. PSV heeft een prima tweede seizoenshelft gedraaid en Ajax in feite ook. Wel allebei kutvoetbal.
Daar kan ik mij ook wel in vinden.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:02:27 #121
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204676583
quote:

[..]
Ik heb notabene aangegeven waar het bij PSV aan ontbrak. Te wisselvallig, veel blessures, slecht wisselbeleid, een dramatische doelman. Waar het mij om ging is PSV een matig elftal noemen terwijl Ajax ook maar 4 punten los staat.
En die 4 punten los zijn de laatste weken vooral te danken aan overwinningen of gelijke spelen die geboekt worden in de laatste 4 minuten van de wedstrijd oid.

Maar iedere Ajacied meent dat PSV eerst naar zichzelf moet kijken ofzo. Want wij hebben nogal veel invloed op dat Ajax tegen andere tegenstanders dan PSV toch de punten weet te pakken. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 11:03:25 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204676587
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nationaal gezien allebei acceptabel ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 9 mei 2022 @ 11:03:40 #123
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204676593
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft dit seizoen gewoon redelijk binnen de lijntjes gekleurd. Zelden verzaakt tegen de kleintjes, zowel nationaal als in Europa. Tegen echt mindere tegenstanders maar 2x verzaakt (Heerenveen en een toen nog in vorm Willem II). Wel 3x ontzettend slap voor de dag gekomen (Twente uit eerste 20 minuten, Feyenoord thuis in de tweede helft en Ajax uit in de tweede helft - de eerste helften in die wedstrijden waren ook niet goed maar dat was nog te overzien) in de Eredivisie en 1x in Europa (Sociedad uit, Kopenhagen thuis kun je ook over discussieren maar daar speel je uiteindelijk toch gewoon 4-4 in een moeizame wedstijd).

Daar staan weinig positieve uitschieters tegenover, behalve de fruitschaal en de beker wellicht. Geen overwinningen tegen Ajax, Feyenoord en een thuisnederlaag tegen AZ in de competitie, Europees niet voorbij 10 man van Benfica en geen overwinning kunnen boeken op Monaco, Sociedad en Leicester.

PSV doet precies wat je verwacht, maar met Schmidt aan het roer mag je duidelijk niets meer verwachten dan binnen de lijntjes kleuren.
Wel een goede analyse denk ik. Ik ben het meest verbaasd over gebrek aan progressie gedurende seizoen. In begin was het al eerste helft subliem spelen en tweede helft totaal niets. Dat is niet meer veranderd. Toch matig dat zo'n trainer het niet erin kan slijpen qua spel of conditie.
pi_204676596
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:00 schreef Cherni het volgende:

[..]
Daar kan ik mij ook wel in vinden.
Schmidt krijgt wat mij betreft wel een 7 dit seizoen. 2 prijzen pakken tegen je directe concurrent is prima. Eredivisie was ook prima als je straks op 81 punten eindigt, PSV-waardig.

Europees was het kut, de uitschakeling tegen Benfica echt een grote smet op de periode Schmidt.

Als Ruud het voorronde-ticket verzilvert dan wordt deze tweede plek ook nog aanzienlijk meer waard. Maar dat zal wel niet.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:04:03 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204676597
quote:

[..]
Dat zijn natuurlijk allemaal dingen waar Ajax geen last van heeft gehad dit seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')