Gakpo loopt altijd zo rechtopquote:Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV op plek twee is toch wel logisch als je naar de selecties kijkt al vind ik het allemaal maar nauwelijks beter dan Feyenoord. Koning Gakpo (wat een bazenvoetballer is dat zeg) heeft dit jaar het verschil voor ze gemaakt. Misschien dat ze (omdat Ajax zo matig presteert) wel een gooi naar het kampioenschap konden doen als Gakpo wat minder geblesseerd was. Anderzijds heeft Ajax ook flink wat blessures nu.
PSV heeft wel 2 jaar lang al heel veel blessures. 61+ in 2 seizoenen las ik laatst...quote:Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV op plek twee is toch wel logisch als je naar de selecties kijkt al vind ik het allemaal maar nauwelijks beter dan Feyenoord. Koning Gakpo (wat een bazenvoetballer is dat zeg) heeft dit jaar het verschil voor ze gemaakt. Misschien dat ze (omdat Ajax zo matig presteert) wel een gooi naar het kampioenschap konden doen als Gakpo wat minder geblesseerd was. Anderzijds heeft Ajax ook flink wat blessures nu.
In die zin heeft Feyenoord het nog het beste gedaan dit seizoen. Met dat elftal en de investeringen is dat wel een prestatie. Ik wens ze ook veel succes tegen Roma.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel mooi altijd weer naar Ajax wijzen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel elk elftal matig noemen. Alsof Ajax met hun investeringen het nu zo geweldig doet. Feyenoord speelt dan nog in Europa een finale en in die zin is dat een prestatie en speelt Feyenoord dan een geweldig seizoen als je de investeringen bekijkt.
En ja PSV speelt te wisselvallig, veel blessures en het het grootse debacle van dit seizoen zijn de doelmannen. Drommel heeft ontzettend veel punten weggeven.
quote:Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Dat het een schandalige beslissing was neemt uiteraard niet weg dat ik zeer tevreden ben en we nog blij mogen zijn met de tweede plaats. Dit seizoen stoorde mij Drommel met veel te veel blunders en de wisselvallige prestaties en wisselbeleid.
Cijfertechnisch gezien presteert Ajax eigenlijk niet eens zo matig. Het voetbal is wel waardeloos maar in competitie heeft Ajax tweede seizoenshelft maar 5 punten laten liggen. GAE-uit en gelijkspel tegen AZ gisteren. Eerste seizoenshelft liet Ajax er meer liggen (gelijkspellen Twente, GAE en Heracles en verlies AZ, Utrecht).quote:Op maandag 9 mei 2022 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd of jullie eindelijk dat voorronde ticket eens gaan verzilveren. Dat vond ik nog de grootste PSV-deceptie dit seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef Cherni het volgende:
[..]
In die zin heeft Feyenoord het nog het beste gedaan dit seizoen. Met dat elftal en de investeringen is dat wel een prestatie. Ik wens ze ook veel succes tegen Roma.
Nou ja ze werden vooraf al getipt als kampioen en de laatste tijd presteren ze gewoon slecht als je bekijkt welk potentieel ze hebben. Je kunt wel gaan roepen dat PSV een matig elftal is maar Ajax presteert de laatste tijd ook maar matig.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi altijd weer naar Ajax wijzen.
CHANANTquote:Op maandag 9 mei 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Benieuwd of jullie eindelijk dat voorronde ticket eens gaan verzilveren. Dat vond ik nog de grootste PSV-deceptie dit seizoen.
65 minuten tegen 10 man van Benfica geen goal kunnen maken, echt genant.
Ach je moet altijd naar de puntenaantallen kijken en dat was bij PSV en natuurlijk ook Ajax prima in orde dit jaar.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:47 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja ze werden vooraf al getipt als kampioen en de laatste tijd presteren ze gewoon slecht als je bekijkt welk potentieel ze hebben. Je kunt wel gaan roepen dat PSV een matig elftal is maar Ajax presteert de laatste tijd ook maar matig.
Matig presteren nog wel sinds de winterstop 5 verliespunten. Het voetbal was niet mega goed dat wel.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:47 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja ze werden vooraf al getipt als kampioen en de laatste tijd presteren ze gewoon slecht als je bekijkt welk potentieel ze hebben. Je kunt wel gaan roepen dat PSV een matig elftal is maar Ajax presteert de laatste tijd ook maar matig.
Dat deed hij ook in zijn vorige post, maar jij reageerde alleen op zijn Ajax opmerking waardoor hij daar op door ging.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Matig presteren nog wel sinds de winterstop 5 verliespunten. Het voetbal was niet mega goed dat wel.
Maar zoek het een keer bij psv zelf dat lijkt me een stuk beter.
Die titel is voor Ajax en PSV toch ook vooral interessant vanwege de Champions League. Als PSV in augustus het alsnog redt zal dat schaaltje ze verder ook hun reet roesten.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef Poepz0r het volgende:
Kampioen worden begint wel saai te worden moet ik zeggen. Heb liever Europees een finale.
Ik heb notabene aangegeven waar het bij PSV aan ontbrak. Te wisselvallig, veel blessures, slecht wisselbeleid, een dramatische doelman. Waar het mij om ging is PSV een matig elftal noemen terwijl Ajax ook maar 4 punten los staat.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Matig presteren nog wel sinds de winterstop 5 verliespunten. Het voetbal was niet mega goed dat wel.
Maar zoek het een keer bij psv zelf dat lijkt me een stuk beter.
Ik zou het willen omdraaien. PSV heeft een prima tweede seizoenshelft gedraaid en Ajax in feite ook. Wel allebei kutvoetbal.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik heb notabege aangegeven waar het bij PSV aan ontbrak. Te wisselvallig, veel blessures, slecht wisselbeleid, een dramatische doelman. Waar het mij om ging is PSV een matig elftal noemen terwijl Ajax ook maar 4 punten los staat.
Daar kan ik mij ook wel in vinden.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou het willen omdraaien. PSV heeft een prima tweede seizoenshelft gedraaid en Ajax in feite ook. Wel allebei kutvoetbal.
En die 4 punten los zijn de laatste weken vooral te danken aan overwinningen of gelijke spelen die geboekt worden in de laatste 4 minuten van de wedstrijd oid.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik heb notabene aangegeven waar het bij PSV aan ontbrak. Te wisselvallig, veel blessures, slecht wisselbeleid, een dramatische doelman. Waar het mij om ging is PSV een matig elftal noemen terwijl Ajax ook maar 4 punten los staat.
Nationaal gezien allebei acceptabel ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou het willen omdraaien. PSV heeft een prima tweede seizoenshelft gedraaid en Ajax in feite ook. Wel allebei kutvoetbal.
Wel een goede analyse denk ik. Ik ben het meest verbaasd over gebrek aan progressie gedurende seizoen. In begin was het al eerste helft subliem spelen en tweede helft totaal niets. Dat is niet meer veranderd. Toch matig dat zo'n trainer het niet erin kan slijpen qua spel of conditie.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft dit seizoen gewoon redelijk binnen de lijntjes gekleurd. Zelden verzaakt tegen de kleintjes, zowel nationaal als in Europa. Tegen echt mindere tegenstanders maar 2x verzaakt (Heerenveen en een toen nog in vorm Willem II). Wel 3x ontzettend slap voor de dag gekomen (Twente uit eerste 20 minuten, Feyenoord thuis in de tweede helft en Ajax uit in de tweede helft - de eerste helften in die wedstrijden waren ook niet goed maar dat was nog te overzien) in de Eredivisie en 1x in Europa (Sociedad uit, Kopenhagen thuis kun je ook over discussieren maar daar speel je uiteindelijk toch gewoon 4-4 in een moeizame wedstijd).
Daar staan weinig positieve uitschieters tegenover, behalve de fruitschaal en de beker wellicht. Geen overwinningen tegen Ajax, Feyenoord en een thuisnederlaag tegen AZ in de competitie, Europees niet voorbij 10 man van Benfica en geen overwinning kunnen boeken op Monaco, Sociedad en Leicester.
PSV doet precies wat je verwacht, maar met Schmidt aan het roer mag je duidelijk niets meer verwachten dan binnen de lijntjes kleuren.
Schmidt krijgt wat mij betreft wel een 7 dit seizoen. 2 prijzen pakken tegen je directe concurrent is prima. Eredivisie was ook prima als je straks op 81 punten eindigt, PSV-waardig.quote:
Dat zijn natuurlijk allemaal dingen waar Ajax geen last van heeft gehad dit seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik heb notabene aangegeven waar het bij PSV aan ontbrak. Te wisselvallig, veel blessures, slecht wisselbeleid, een dramatische doelman. Waar het mij om ging is PSV een matig elftal noemen terwijl Ajax ook maar 4 punten los staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |