Ik vind het een 50/50 beslissing. Maar wel een beetje gezeur van de PSV-fans, nadruk mag iets meer op de slechte tweede helft.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En randdebiel @:scrummie . Maar die geven we een aai over de bol en dan is het weer goed.
dit, je kan ook niet stellen dat het geen hands is, enige wat 100% zeker is dat het niet opzettelijk isquote:Op maandag 9 mei 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het een 50/50 beslissing. Maar wel een beetje gezeur van de PSV-fans, nadruk mag iets meer op de slechte tweede helft.
Ik zal niet beweren dat ik op hoog niveau heb meegehobbelt. Maar het lijkt mij dat springen met je rug naar de bal leidt tot een onnatuurlijke positie van je arm. De spelregels zeggen dan dat als de scheidsrechter dat ook als zodanig interpreteert hij/zij volgens het boekje 'm kan geven. Dat valt prima uit te leggen. Vervolgens flikkert iedereen over die man heen omdat het een belangrijke wedstrijd is. Had ie 'm tegen PEC Zwolle in speelronde 6 gegeven had je er niemand over gehoord.quote:
Tweede helft was ook gewoon ruk maar we hebben nou eenmaal een coach met het verstand van een pot augurken op voetbalgebied. Dit had je uit moeten spelen. Feit is dat die pingel je voor nu de titel kost. Aangezien die pingel nogal discutabel was is het niet vreemd dat je je als PSV’er dingen gaat afvragen. Los van die discussie heeft PSV het dit seizoen zelf laten liggen. Had je tegen de toppers de punten gepakt dan….. Feyenoord thuis was wel de meest ontluisterende nederlaag en die was geheel op die Duitser toe te schrijven. Veel ‘als als als’ maar toch denk ik nog steeds dat PSV die titel zelf heeft verkwanseld door het aanstellen van dat stuk tactisch onbenul. Zo’n beslissing zoals gisteren genomen werkt dan vervolgens ook niet echt mee.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind het een 50/50 beslissing. Maar wel een beetje gezeur van de PSV-fans, nadruk mag iets meer op de slechte tweede helft.
quote:Op maandag 9 mei 2022 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En randdebiel @:scrummie . Maar die geven we een aai over de bol en dan is het weer goed.
Weer zaagsel in je ontbijt vandaag Scrummie?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Maar dat er discussie is zegt genoeg; terecht niet ingegrepen VAR want geen 100% fout.
dit, het is hands waar je niet voor hoeft te fluiten maar hij hij deed het toch en dat kan de var ook niet terugdraaienquote:Op maandag 9 mei 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Maar dat er discussie is zegt genoeg; terecht niet ingegrepen VAR want geen 100% fout.
Maar in de bekerfinale (tegen Ajax) zat het op arbitraal vlak toch weer erg mee? Zo gaat dat in het seizoen al ben ik het met je eens dat het bij Ajax dit jaar vrijwel alleen maar de goede kant op is gevallen in de Eredivisie.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tweede helft was ook gewoon ruk maar we hebben nou eenmaal een coach met het verstand van een pot augurken op voetbalgebied. Dit had je uit moeten spelen. Feit is dat die pingel je voor nu de titel kost. Aangezien die pingel nogal discutabel was is het niet vreemd dat je je als PSV’er dingen gaat afvragen. Los van die discussie heeft PSV het dit seizoen zelf laten liggen. Had je tegen de toppers de punten gepakt dan….. Feyenoord thuis was wel de meest ontluisterende nederlaag en die was geheel op die Duitser toe te schrijven. Veel ‘als als als’ maar toch denk ik nog steeds dat PSV die titel zelf heeft verkwanseld door het aanstellen van dat stuk tactisch onbenul. Zo’n beslissing zoals gisteren genomen werkt dan vervolgens ook niet echt mee.
Heerlijk, deze woede.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Weer zaagsel in je ontbijt vandaag Scrummie?
Blijft een rare regel natuurlijk, maar ja dat is wel eentje in het kader 'you win some, you lose some'quote:Op maandag 9 mei 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit, het is hands waar je niet voor hoeft te fluiten maar hij hij deed het toch en dat kan de var ook niet terugdraaien
quote:Op maandag 9 mei 2022 09:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zo gaat dat in het seizoen al ben ik het met je eens dat het bij Ajax dit jaar vrijwel alleen maar de goede kant op is gevallen in de Eredivisie.
ik geloof ook niet dat er over het hele seizoen ploegen zijn bevoordeeld of benadeeld, ik vond dat var momentje van PEC dit weekend veel schrijnender trouwens, dat is een 100% fout, deze penalty niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was de reactie van PSV supporters vorige week ook alweer na een vaag VAR moment (buitenspel goal)?
De ene keer zit ie mee, andere keer tegen. Aan het eind van het seizoen sta je waar je hoort te staan.
Erg mooi dat het zeer onsympathieke PSV het verkloot.
Ja dat is ook een beetje een kronkel in de spelregels, maar ik vind wel dat je ergens een lijn moet trekken in wanneer een aanval voorbij is.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe was de reactie van PSV supporters vorige week ook alweer na een vaag VAR moment (buitenspel goal)?
De ene keer zit ie mee, andere keer tegen. Aan het eind van het seizoen sta je waar je hoort te staan.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat er over het hele seizoen ploegen zijn bevoordeeld of benadeeld, ik vond dat var momentje van PEC dit weekend veel schrijnender trouwens, dat is een 100% fout, deze penalty niet.
Eens. Dat kon echt niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat er over het hele seizoen ploegen zijn bevoordeeld of benadeeld, ik vond dat var momentje van PEC dit weekend veel schrijnender trouwens, dat is een 100% fout, deze penalty niet.
Nouja 100% fout in de procedure in ieder geval, maar of de uitkomst anders zou zijn geweest weet ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat het vrij duidelijk wasquote:Op maandag 9 mei 2022 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja 100% fout in de procedure in ieder geval, maar of de uitkomst anders zou zijn geweest weet ik niet.
Desalniettemin vind ik een fout in de procedure wel schrijnend ja.
Op de beelden moeilijk te zien (want volgens mij staat de voet niet op de grond) maar ik denk dat het net buitenspel was, wel millimeterwerk.quote:
Dacht dat de regel was dat het of opzettelijk moet zijn of iemand op onnatuurlijke wijze zijn lichaam groter maakt?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit, je kan ook niet stellen dat het geen hands is, enige wat 100% zeker is dat het niet opzettelijk is
dat is het hele punt waar Schmidt en de psv-users hier aan voorbij gaan; ze staan enkel stil bij de keren dat het tegenzat - ook Schmidt met zn punten opstelsom. Selectief gelul allemaalquote:Op maandag 9 mei 2022 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |