Dat geloof ik nietquote:
Nouja dat denk ik eigenlijk ook wel. Deze had hij niet gegeven aan PSV.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nouja dat denk ik eigenlijk ook wel. Deze had hij niet gegeven aan PSV.
Het is eigenlijk vrij simpel. Als Guzubuyuk PSV fluit is het penal tegen PSV. Als Guzubuyuk Ajax fluit is het altijd penal voor Ajax. Ajax moet kampioen worden en als dat niet op eigen kracht lukt dan is er altijd nog de twaalfde man uit Zeist. Ze zouden eens een lijstje of compilatie moeten maken van dit soort discutabele beslissingen en ermee naar de rechter stappen.quote:
Miemiemiemiemiequote:Op zondag 8 mei 2022 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vrij simpel. Als Guzubuyuk PSV fluit is het penal tegen PSV. Als Guzubuyuk Ajax fluit is het altijd penal voor Ajax. Ajax moet kampioen worden en als dat niet op eigen kracht lukt dan is er altijd nog de twaalfde man uit Zeist. Ze zouden eens een lijstje of compilatie moeten maken van dit soort discutabele beslissingen en ermee naar de rechter stappen.
Dit is zelfs voor jouw doen een waanzinnige postquote:Op zondag 8 mei 2022 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vrij simpel. Als Guzubuyuk PSV fluit is het penal tegen PSV. Als Guzubuyuk Ajax fluit is het altijd penal voor Ajax. Ajax moet kampioen worden en als dat niet op eigen kracht lukt dan is er altijd nog de twaalfde man uit Zeist. Ze zouden eens een lijstje of compilatie moeten maken van dit soort discutabele beslissingen en ermee naar de rechter stappen.
Nou, zie dat lijstje graag tegemoet komende dagen. Is die dagbesteding van je meteen gevuld.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden van matchfixingquote:Op zondag 8 mei 2022 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jaaaaa een heuse post voor snorremans.gifquote:Op zondag 8 mei 2022 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We vragen even aan @KingRoland of hij contact wil zoeken.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef 7Eleven het volgende:
Denk dat die rechters ook gewoon in de zak van Ajax zitten tbh, zou het hogerop zoeken
je leeft nog, dat is fijn te zien maar kijk hier eens naarquote:Op zondag 8 mei 2022 23:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
die 5-0 en 0-4quote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
je leeft nog, dat is fijn te zien maar kijk hier eens naar
[ twitter ]
dan gaat de trainer schreeuwen dat hij eigenlijk bovenaan had moeten staan, dat kan niet ook al begrijp ik de frustratie door de penaltyquote:
Soms valt ie jouw kant op (bekerfinale), soms de kant van de tegenstander (vandaag en Psv - Ajax). Maar dan dat collectieve gejank van Schmidt, meerdere spelers en al die users hierquote:Op maandag 9 mei 2022 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan gaat de trainer schreeuwen dat hij eigenlijk bovenaan had moeten staan, dat kan niet ook al begrijp ik de frustratie door de penalty
Genieten dit zegquote:Op maandag 9 mei 2022 00:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben het eens met Schmidt.
PSV had bovenaan moeten staan.
Dat Ajax nu bovenaan staat en ook wel kampioen wordt is puur omdat de KNVB dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |