steeds minderquote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef trein2000 het volgende:
Perez zit ook nog dicht achter Sainz hoor…
Vlak Merc niet uit, als die auto eenmaal beter is afgesteld kunnen ze zo weer vooraan rijdenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende: Red Bull geeft mij Mercedes vibes van vorig jaar. En dat is slecht nieuws voor Ferrari fans.
Maar hij zet iedere keer als hij in de buurt komt niet door.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:54 schreef trein2000 het volgende:
Perez zit ook nog dicht achter Sainz hoor…
Ik voorspel 0 Mercedes overwinning dit jaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlak Merc niet uit, als die auto eenmaal beter is afgesteld kunnen ze zo weer vooraan rijden
Ja met de vorige generatie bandenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
wat is undercut en waarom werkt dit (vaak)?
Dit. Hamilton gaat gewoon z'n negende wereldtitel pakken.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlak Merc niet uit, als die auto eenmaal beter is afgesteld kunnen ze zo weer vooraan rijden
Van 1.1 naar 1.8quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hij zet iedere keer als hij in de buurt komt niet door.
Mercedes gaat niet mee doen. Hooguit voor de kruimels net als Red Bull in de jaren voor 2021.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bochten.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Nober het volgende:
Twee Canadezen, een Mexicaan maar geen Amerikaan in de F1...
ik vind perez maar matig weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |