SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dan krijg je een soort chocoladebroodjes, die dingen die altijd lekker lijken maar toch altijd teleurstellenquote:
dan heb je nooit goeie gehadquote:Op zondag 8 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort chocoladebroodjes, die dingen die altijd lekker lijken maar toch altijd teleurstellen
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi of een warme amandelspijscroissant
moet niet hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou nog tien minuten dan komt de picnic. En dan mag ik naar bed
Klopt, zelf bij rustieke bakkers in authentieke Franse dorpjes vallen ze tegenquote:
Hier heb je lekkere. Normaal croissantje met hazelnootstukjes erop en een chocoladestaaf erin (ook met hazelnootstukjes) die dan nog een beetje warm is maar niet gesmoltenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, zelf bij rustieke bakkers in authentieke Franse dorpjes vallen ze tegen
inb4 huehuehuequote:Op zondag 8 mei 2022 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb je lekkere. Normaal croissantje met hazelnootstukjes erop en een chocoladestaaf (ook metbhazelnootstukjes) die dan nog een beetje warm is maar niet gesmolten
Heb toch liever gewoon een normale croissant zonder flauwekulletjes met een beetje boterquote:Op zondag 8 mei 2022 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb je lekkere. Normaal croissantje met hazelnootstukjes erop en een chocoladestaaf (ook metbhazelnootstukjes) die dan nog een beetje warm is maar niet gesmolten
Lamequote:Op zondag 8 mei 2022 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb toch liever gewoon een normale croissant zonder flauwekulletjes met een beetje boter
Een chocoladestaaf in je croissantje moet je gewoon even de banlieus in lopenquote:
Zo ben ikquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een chocoladestaaf in je croissantje moet je gewoon even de banlieus in lopen
21.30quote:
Nooit gehad maar klinkt wel lekker.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi of een warme amandelspijscroissant
Had best een uurtje eerder gemogen, morgen is het weer maandagquote:Op zondag 8 mei 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal top![]()
Vriendin rijdt zo naar huis en ik knal de F1 aan
Eurocentrische white privilege egoīstquote:Op zondag 8 mei 2022 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had best een uurtje eerder gemogen, morgen is het weer maandag
Gewoon ziekmeldenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had best een uurtje eerder gemogen, morgen is het weer maandag
Het is daar ook gewoon al 15.00 uur geweest dus ze hadden al best kunnen rijdenquote:
Ja qua bedtijd maakt het weinig uit, maar duurt zo lang voordat het eindelijk eens begintquote:Op zondag 8 mei 2022 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ach het is niet de Elfstedentocht, om 23:00 is het klaar
Inkakken is bijpakkenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I know.
Vroeger gewoon tot 4 uur doortrekken en om 8 uur weer achter de terminal
zoveel vragenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ben me een beetje aan het verdiepen in plantengier maken enzo. Super interessant maar ik voel me net een kruidenvrouwtje
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh trouwens dat gekut met dat potje en dat lontje rechthouden hoeft helemaal niet. Ik kan gewoon de afgewerkte waxjes in een koffiebekertje gieten en als het klaar is jas ik er met een satéprikker een gat doorheen en dan zijn we er ook![]()
#handigeflessie
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger gewoon tot 4 uur doortrekken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Trusten flessiequote:
Gewoon vloeibare mest van planten dus. Waarbij verschillende planten verschillende samenstelling van gier maken.quote:
Zit je nu te schijten in de moestuin?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon vloeibare mest van planten dus. Waarbij verschillende planten verschillende samenstelling van gier maken.
Lol nee, ik geloof niet dat menselijke ontlasting per se goede meststof is ook. Plantengier wordt gemaakt van.... planten.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit je nu te schijten in de moestuin?
Wil je die van mij ook nog doen?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Heb even een hele garderobe aan was staan vouwen
Bedanktquote:Op zondag 8 mei 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Heb even een hele garderobe aan was staan vouwen
Ik heb geen strijkijzerquote:
Heb dat nog nooit gedaan, hoop dat je goede rookmelders hebt?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag de mijne gebruiken. En de strijkplank.
Alsof ik het ergens heb geleerdquote:Op zondag 8 mei 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gedaan, hoop dat je goede rookmelders hebt?
Ik vouw mijn was wel maar gewoon zelf danquote:Op zondag 8 mei 2022 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ik het ergens heb geleerdIk doe ook maar wat altijd.
quote:
Daarvoor moet ik eerst voorbereidend maaiwerk verrichten. Kan nu nog graancirkels maken.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst voorbereidend maaiwerk verrichten. Kan nu nog graancirkels maken.
er zijn mannen die daarop vallen,graanvelden..quote:Op zondag 8 mei 2022 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst voorbereidend maaiwerk verrichten. Kan nu nog graancirkels maken.
welke rookmelders?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gedaan, hoop dat je goede rookmelders hebt?
Op de huishoudschool toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ik het ergens heb geleerdIk doe ook maar wat altijd.
https://cnd.com/sites/def(...)llac-Shade-Chart.pdfquote:
Beckoning begoniaquote:Op maandag 9 mei 2022 02:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://cnd.com/sites/def(...)llac-Shade-Chart.pdf
Ik denk Nordic Lights. Welke vindt jij leuk?
Heb je de brownie m&ms al geprobeerdquote:
wat is het verschil tussen shellac en gellak?quote:Op maandag 9 mei 2022 02:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://cnd.com/sites/def(...)llac-Shade-Chart.pdf
Ik denk Nordic Lights. Welke vindt jij leuk?
quote:Op maandag 9 mei 2022 05:32 schreef bitterbal het volgende:
K word een beetje verdrietig van het weer nu
Het lijkt er ook niet op dat komende week beter gaat wordenquote:Op maandag 9 mei 2022 05:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Door slecht weer kan je vakantie soms letterlijk in het water vallen inderdaad.
Zit je nu dan ieder dag in de sportschool?quote:Op maandag 9 mei 2022 06:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het lijkt er ook niet op dat komende week beter gaat worden
Nee daar kom k niet meer zo vaak :p. Heb net ontbijt gegeten in een restaurant. Daar ben k nu nog en ga vanavond bij een vriendin thuis eten. Maar wat k tot die tijd moet doen weet ik niet. Wegen zijn ook vrij slecht nu dus gewoon rondjes rijden doe je nu ook niet zo snel.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je nu dan ieder dag in de sportschool?
Of heb je nog wat andere plannen.
Gelukkig heb je ons dus je komt de dag wel door.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee daar kom k niet meer zo vaak :p. Heb net ontbijt gegeten in een restaurant. Daar ben k nu nog en ga vanavond bij een vriendin thuis eten. Maar wat k tot die tijd moet doen weet ik niet. Wegen zijn ook vrij slecht nu dus gewoon rondjes rijden doe je nu ook niet zo snel.
Plus de regen:p
Mehquote:Op maandag 9 mei 2022 06:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons dus je komt de dag wel door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeten jullie geen energie besparen?quote:Op maandag 9 mei 2022 06:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag de airco op het werk maar eens aanzetten zodra ik er ben. Anders doen mensen dat pas als het bloedheet is vanmiddag. Zal vanmorgen wel iedereen klagen dat het koud is.
Nu zonder koffie rennen?quote:Op maandag 9 mei 2022 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Had mijn wekker eerder moeten zetten. Even vergeten dat ik vandaag reistijd heb
Beter te laat op je werk dan geen koffiequote:
Je zou eigenlijk die smiley met dat rennende hartje moeten hebben die dan met een kopje koffie mee rentquote:
@Floryquote:Op maandag 9 mei 2022 07:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk die smiley met dat rennende hartje moeten hebben die dan met een kopje koffie mee rent
Rennende hartje?quote:Op maandag 9 mei 2022 07:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk die smiley met dat rennende hartje moeten hebben die dan met een kopje koffie mee rent
Meer in paniek ook :pquote:Op maandag 9 mei 2022 07:20 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk moeten die beentjes dan nog wat sneller trippelen.
Ooooo, diequote:Op maandag 9 mei 2022 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou rennende smiley die zo'n brandend hartje vasthoudt
quote:Op maandag 9 mei 2022 07:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* geeft nog eens 800 Baht extra voor de show.
Beetje handstand oefenen ondertussen.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Vind het altijd wat ongemakkelijk om zo te zitten wachten als iemand anders schoonmaakt
Dat maakt het denk k nog ongemakkelijkerquote:Op maandag 9 mei 2022 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje handstand oefenen ondertussen.
Tamme Koala show opvoeren met brandende hoepels, of heb je die niet bij de hand daar?quote:Op maandag 9 mei 2022 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat maakt het denk k nog ongemakkelijker
Nee paste niet meer vanwege de waterkokerquote:Op maandag 9 mei 2022 07:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tamme Koala show opvoeren met brandende hoepels, of heb je die niet bij de hand daar?
quote:Op maandag 9 mei 2022 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee paste niet meer vanwege de waterkoker
Vast omdat ze normaal buiten leven. Dan hebben ze weinig zin om binnen te zitten.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:35 schreef bitterbal het volgende:
Die thai houden echt niet van lekker zitten. Niks zit hier lekker. Das zo raar
Als k er een te pakken krijg :p. Maar wil ook nog een slang en water monitor lizard meenemen dus wordt wat krapquote:Op maandag 9 mei 2022 07:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Neem je ook wat Thaise vogels in de koffer mee terug?
Ze zitten hier thuis buiten op van die verhoogde tafels lijkt het. Of podia. Maar het is niet zacht. De bedden zijn ook vaak hardquote:Op maandag 9 mei 2022 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast omdat ze normaal buiten leven. Dan hebben ze weinig zin om binnen te zitten.
"Hoiiiiiiii ik ben bal van Seats and Sofas"quote:Op maandag 9 mei 2022 07:35 schreef bitterbal het volgende:
Die thai houden echt niet van lekker zitten. Niks zit hier lekker. Das zo raar
Stel je voorquote:Op maandag 9 mei 2022 07:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoiiiiiiii ik ben bal van Seats and Sofas"
Ja en schattig sssssss doetquote:Op maandag 9 mei 2022 07:43 schreef UitStraling het volgende:
Superdikke slang die je met onschuldige ogen aankijkt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje handstand oefenen ondertussen.
Is ze nu alle beesten halen?quote:Op maandag 9 mei 2022 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Best een grote. Ze woont hier naast blijkbaar. Ze zei dat ze alle beesten we kan halen
Wordt flink proppen danquote:Op maandag 9 mei 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
Komt ze dadelijk aan met 80 vogelspinnen, 7 krokodillen, 2 Thaise nijlpaarden, 18 valse apen, 3 blije kwoks, 1800 gifslangen en een bange muis.
quote:Op maandag 9 mei 2022 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.thisiswhyimbroke.com/the-giant-backpack/
Beter blijven ze hierquote:Op maandag 9 mei 2022 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon zo'n jampotje met 20.000 babyvogelspinnetjes.
Gewoon daarvoor gaanquote:
Hoe laat gaat de zon nu onder?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:22 extra daglicht weer vandaag. Er komt nu wel snel steeds minder bij per dag. Maar nog steeds ruim drie minuten extra ELKE DAG
En de dagen zijn al zo lekker lang
![]()
![]()
[ afbeelding ]
een rustige trein. Op maandagochtend.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Rustige trein volgens de NS. Uhuh. Elke trein is zeker rustig als mensen niet op het dak hoeven zitten
quote:Op maandag 9 mei 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Rustige trein volgens de NS. Uhuh. Elke trein is zeker rustig als mensen niet op het dak hoeven zitten
Nee was aan het netflixen. :p. Regen en regen en regen en nog meer regen. Elke 5 min keek ik uit het raam in de hoop zon te zienquote:Op maandag 9 mei 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je weer terug naar Nederlandse tijd?
Komt omdat mensen zich niet meer aanmelden voor een reis. Deden ze tijdens corona wel en toen hadden ze een beter overzichtquote:Op maandag 9 mei 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Samen met Friesland?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we Zuid-Afrika niet afhakken en zo de oceaan op sturen?
Ik ben blij dat ik nog in bed lig als ik het zo hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die trein weer aan het kutten. Jezus NS
Ja, dit is ook weer de helft van een normale treinquote:Op maandag 9 mei 2022 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik vrijdagavond ook, laatste trein naar huis, hartstikke druk, zetten ze een korte trein in
Best een klusquote:Op maandag 9 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we Zuid-Afrika niet afhakken en zo de oceaan op sturen?
LALALALALALA *stopt vingers in orenquote:Op maandag 9 mei 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Weer nieuwe variant gevonden in zuid Afrika
Op maandagochtendquote:Op maandag 9 mei 2022 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit is ook weer de helft van een normale trein
Ze gebruiken ook andere data voor die functie. Maar als het zo ruk werkt, kunnen ze er beter mee kappen.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat mensen zich niet meer aanmelden voor een reis. Deden ze tijdens corona wel en toen hadden ze een beter overzicht
Klopt maar het aanmelden voor een reis hielp een veel beter beeld te creërenquote:Op maandag 9 mei 2022 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook andere data voor die functie. Maar als het zo ruk werkt, kunnen ze er beter mee kappen.
Ja, dat zeg ik: schaf die functie dan af als het geen goed beeld geeft.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar het aanmelden voor een reis hielp een veel beter beeld te creëren
Denk dat tijdens corona ook maar weinig mensen zich aanmeldden voor een treinreis. Sowieso heeft NS al sinds de invoering van de OV-chipkaart een behoorlijk haarscherp beeld van hoeveel mensen er in welke trein zitten, en grotendeels ook welke mensen. Dus dat aanmelden, tsja.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat mensen zich niet meer aanmelden voor een reis. Deden ze tijdens corona wel en toen hadden ze een beter overzicht
quote:Op maandag 9 mei 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwartiertje in de grotemensenwereld en ik ben alweer overprikkeld
Ik moet me echt terugtrekken in een hutje op de heiquote:Op maandag 9 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal stuk van de afgelopen dagen
Dat is een kwartier fietsen voor mequote:Op maandag 9 mei 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet me echt terugtrekken in een hutje op de hei
Zit je net lekker, gaan ze die para-droppings weer doen daarquote:
Krijg je zo'n bejaarde in je nek.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je net lekker, gaan ze die para-droppings weer doen daar
"DOE DIE GORDIJNEN DICHT"quote:Op maandag 9 mei 2022 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders staat de halve flat voor je raam, vermoed ik.
Dus k moet naar huis?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Wat een vlakke toespraak van Vladimir, geen oorlog, geen armageddon, geen nucleair ophitsertje alleen de vlakke constatering dat de NAVO niet wilde praten en ze daarom geen keuze hadden.
Dat dit kan.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Heb zelfs m'n oksels geschoren voor deze heuglijke dag.
T-shirt en korte broek hierquote:
Nee vrijdag kan ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
T-shirt en korte broek hier![]()
Ga je vrijdag naar Moloch?
Jouw UI ziet er ineens uit als een balletje vleesgeworden okselhaarquote:
Ja mag gelijk weer buffelenquote:Op maandag 9 mei 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week dik in de 20, kwakveel zon en elke dag krijgt het cijfer 9 en 10.
Als het mooi weer is dan buffelt het een heel stuk prettiger, dan kun je het bijna koetjerijden noemenquote:
Nee johquote:Op maandag 9 mei 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het mooi weer is dan buffelt het een heel stuk prettiger, dan kun je het bijna koetjerijden noemen
Ik heb dat wel gedaan,paardrijden is toch leuker.quote:
en beter nog, je hebt nu weer wat om aan te trekkenquote:Op maandag 9 mei 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat ik gister nog die berg was heb weggewerktBen nu van die enorme wasmand af die helemaal uitpuilde.
Mijn afspraak op kantoor belde bijtijds af dus ik zit in mijn smurfbroek.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Fijn. Op kantoor omdat ik iemand zou interviewen. Is ze ziek
en nu? Hele dag potloden tellen en vliegen vangen?quote:Op maandag 9 mei 2022 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Fijn. Op kantoor omdat ik iemand zou interviewen. Is ze ziek
Zo'n wasmand heb ik nog.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat ik gister nog die berg was heb weggewerktBen nu van die enorme wasmand af die helemaal uitpuilde.
Kernbomquote:Op maandag 9 mei 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
Livestream vanaf het Rode Plein werd ineens onderbroken.
Shit, beter mikken dus.quote:
The Big Boemska is defect denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
Zijn jullie al weg geblazen door de grote bom?
Tsar Bombaquote:
Ik zie wel een grote vuurbal in de lucht hier. Zie je die daar in Thailand ook?quote:Op maandag 9 mei 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
Zijn jullie al weg geblazen door de grote bom?
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie wel een grote vuurbal in de lucht hier. Zie je die daar in Thailand ook?
Oh is dat zo? Dat wist ik niet. Kon ik ook niet uit de trailer halen die ik gezien heb.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee vrijdag kan ik niet.
En het is deels Nederlands en dat versta ik altijd zo kut.
Neequote:Op maandag 9 mei 2022 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie wel een grote vuurbal in de lucht hier. Zie je die daar in Thailand ook?
Soort omgekeerde wereld, in de tropen vriest het zowat en hier liggen bronstige leeuwen onder de eikenbomen te puffen van de warmte.quote:
Ja climate changequote:Op maandag 9 mei 2022 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort omgekeerde wereld, in de tropen vriest het zowat en hier liggen bronstige leeuwen onder de eikenbomen te puffen van de warmte.
En net als wij dan denken dat we het zieligste landje op aarde zijn breekt er weer eoa kutvirus uit en hoor je er nooit meer wat vanquote:Op maandag 9 mei 2022 11:16 schreef Recce het volgende:
Zouden we dit jaar ook natuurbranden zoals in Australië en de VS krijgen? Dan krijgen we natuurlijk van tevoren te horen dat we daar heel goed op voorbereid zijn en dan fikt daarna gewoon de hele Veluwe af.
Ja en dan heeft de regering er geen actieve herinnering meer aan.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En net als wij dan denken dat we het zieligste landje op aarde zijn breekt er weer eoa kutvirus uit en hoor je er nooit meer wat van
Ray Ban?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat mijn nieuwe zonnebril er morgen is.
Dit jaar weer een weggespoeld Limburg toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:16 schreef Recce het volgende:
Zouden we dit jaar ook natuurbranden zoals in Australië en de VS krijgen? Dan krijgen we natuurlijk van tevoren te horen dat we daar heel goed op voorbereid zijn en dan fikt daarna gewoon de hele Veluwe af.
Uiteraard! Totaal vanuit het niets. Nooit eerder voorgekomen. Grote verrassing.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit jaar weer een weggespoeld Limburg toch?
Ik wil zo'n brillenkoord zodat m'n zonnebril niet weer van m'n kop lazertquote:
Nee joh, helemaal hip nu.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zo'n brillenkoord zodat m'n zonnebril niet weer van m'n kop lazertmaar daar ben ik toch te oud/te jong voor
Boeiend gewoon doen.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zo'n brillenkoord zodat m'n zonnebril niet weer van m'n kop lazertmaar daar ben ik toch te oud/te jong voor
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n balkon kijkt wel uit richting de hei dus dat wordt een mooi spektakel in de verte.
Vast oefenen voor de leesbril.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Human BBQ.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Lekker in een luie stoel vanaf je balkon kijken hoe al die dorpjes in vlammen opgaan.
Gewoon doen joh.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een duikbril.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zijn best wel 'sportieve' dingen die niet direct oubollig zijn..quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |