Fryslân jonge.quote:
Hier in Leeuwarden hebben we het Pasveerkorps,vind ik ook altijd geweldig.quote:
Welk instrument zou jij doen Schakel?quote:
lastig lastig. zo'n grote toeter is wel vetquote:Op zondag 8 mei 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welk instrument zou jij doen Schakel?
Ik ben toch meer een snare drum type.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ziet er wel imposant uit. plus je staat achteraan![]()
lekker trommelenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben toch meer een snare drum type.
Jullie gaan instrumenten doen?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welk instrument zou jij doen Schakel?
Wel een baasje hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:27 schreef Schakeltopia het volgende:
hij geeft ook echt aanwijzingen met de stok he![]()
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jullie gaan instrumenten doen?
Trompet en glijmiddel dan maar
Jij bent meer een dwarsfluit toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jullie gaan instrumenten doen?
Trompet en glijmiddel dan maar
Bügel.quote:
Nope met stokje en zwaaienquote:Op zondag 8 mei 2022 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt ja? en dan met de bugel mee toeteren?![]()
haha nicequote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nope met stokje en zwaaien
Het bugelen stond daar los van (wel zelfde vereniging). Was best lachen eigenlijk.
Twirl girl?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nope met stokje en zwaaien
Het bugelen stond daar los van (wel zelfde vereniging). Was best lachen eigenlijk.
quote:
Ja wel zoietsquote:
Valt het heel erg op?quote:
Beetjequote:
Wij gaan pozza bestellen.quote:
heb ik ook even overna gedacht maar het word rijst met broccoliquote:
Welke?quote:
Soul besteld meestal iets met kip,ik een calzone.quote:
Smakelijkquote:Op zondag 8 mei 2022 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul besteld meestal iets met kip,ik een calzone.
Wat staat er bij jou op het menu?quote:
Ik weet het nog niet. Misschien iets bestellen of ik rijd naar de subway/domino's. Maar ben vanmiddag al bij de subway geweest (2xquote:
Nu heb ik ook zin in Subway.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Misschien iets bestellen of ik rijd naar de subway/domino's. Maar ben vanmiddag al bij de subway geweest (2x) en zit nog aardig vol.
Steak 'n cheese subquote:Op zondag 8 mei 2022 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in Subway.![]()
Morgen dan maar.
En dan de footlong?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:08 schreef engine het volgende:
[..]
Steak 'n cheese sub![]()
En had nog meatball marinara
Nee twee halve. Had eerst een broodje op en toen nog honger dus nog één gehaaldquote:
yesssquote:
Hij draait best goed,vaak de after na Darkraver ook.quote:
Ja weet ik maar dan is het vaak ook wel een beetje bed tijdquote:Op zondag 8 mei 2022 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij draait best goed,vaak de after na Darkraver ook.
Cook`n curry.quote:
Titel nooit geweten eigenlijkquote:
Dat geloof ik graag,zijn ze daar wel goed in.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Titel nooit geweten eigenlijk
Gisteren curry gehad bohhhhhhh. Dat was ook werelds
Lit it jo ek mar smeitsje.quote:
Insgelijksquote:
Ik heb geen moeder meer.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:31 schreef engine het volgende:
Hebben jullie iets aan moederdag gedaan?
Ik niet echt.
Sorryquote:
Geen sorry,kon jij niet weten.quote:
Al beetje bruin?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb lekker van de zon genoten vanmiddag
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Engine en
@:Schakeltopia
Het was echt een leuke middag.
Klein beetje, je kan ieder geval wel zien dat ik een smartwatch om heb de hele dagquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Engine en
@:Schakeltopia
Het was echt een leuke middag.
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klein beetje, je kan ieder geval wel zien dat ik een smartwatch om heb de hele dag
Ook onder de smartwatch?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb wel ingesmeerd voor de zekerheid
Ook al bruin?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had ook in de zon gezeten. half uurtje in de zon. toen weer uit de zon
Armen wel?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee daar niet, daar komt toch geen zon
Armen alleen gezicht niet.. die komt toch al redelijk vaak in de zon..quote:Op zondag 8 mei 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Armen wel?
Ik doe eigenlijk alleen gezicht. En dat ook maar zelden.
Ja dat is ook een beetje de situatie hierquote:Op zondag 8 mei 2022 18:04 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n armen dan. m'n buik is nog gewoon wit
Doe jij dat?quote:
En rode billen.quote:
Nee heb geen tuin achter, maar voor, dat is een beetje raar danquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee heb geen tuin achter, maar voor, dat is een beetje raar dan
Ik bedoelde MrsL.quote:
Daarom,. maar als ik een tuin had ook niet trouwensquote:
Dat is wel pijnlijk, ooit mijn boven benen verbrand au auquote:
Ik ooit tijdens Dancevalley en daarna op vakantie naar Lloret en daar een zonnesteek opgelopen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel pijnlijk, ooit mijn boven benen verbrand au au
Herkenbaar deze.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
heb ook een keer zonnesteekje gehad man, kotsen en halicuneren. was echt helemaal ruk
Oe, dat is ook niet fijn een zonnesteekquote:Op zondag 8 mei 2022 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit tijdens Dancevalley en daarna op vakantie naar Lloret en daar een zonnesteek opgelopen.
Was op zo`n strandfeest.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oe, dat is ook niet fijn een zonnesteek
Dan had ik na 15min al weg gelopenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was op zo`n strandfeest.
Moest ik een uur in de rij staan om te waterskiën,voor mij allemaal kneusjes.
Ik wilde dat op zee een keer doen en het lukte me ook nog.quote:
Is wel een hele mooie evaring iddquote:Op zondag 8 mei 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde dat op zee een keer doen en het lukte me ook nog.
Voor de rest was het zwaar klote op het stappen na.quote:
Jammer is dat dan..quote:Op zondag 8 mei 2022 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor de rest was het zwaar klote op het stappen na.
Heb je wel eerst op je knieën gezeten?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:35 schreef engine het volgende:
Ooit eens geprobeerd te wakeboarden met z'n kabel. Is moeilijk
lol dat dusquote:Op zondag 8 mei 2022 18:36 schreef engine het volgende:
Was vooral veel hard het water ingetrokken worden en weinig boarden
Neequote:Op zondag 8 mei 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je wel eerst op je knieën gezeten?
Dit klinkt best apart.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je wel eerst op je knieën gezeten?
het is niet eerlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef engine het volgende:
Met m'n vrienden een uur lang aan het prutsen. Komt er daarna een meisje die gewoon vanaf de kant zo hop het water op springt en weg board
Dat meisje had ik kunnen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef engine het volgende:
Met m'n vrienden een uur lang aan het prutsen. Komt er daarna een meisje die gewoon vanaf de kant zo hop het water op springt en weg board
Maar het werkt wel, dan heb je meer balans dan wanneer je staatquote:
Ja ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, dan heb je meer balans dan wanneer je staat
Jij draagt bikini's?quote:
Haha timingquote:
heb jij streampie of kijk je viaplayquote:Op zondag 8 mei 2022 19:03 schreef engine het volgende:
Dartsen gaat ook weer beginnen
Over half uurtje MvG - v Duivenbode![]()
Wel jammer want ze waren beide erg sterk vanmiddag. Eigenlijk het hele weekend al.
En ook Josh Rock door naar de finalesessie. Wat een talent is dat
https://dartstreams.de.cool/pdc1.phpquote:Op zondag 8 mei 2022 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij streampie of kijk je viaplay
ja ik dacht dat ze alle darts hadden, maar dat valt dus tegenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:05 schreef engine het volgende:
Echt achterlijk dat viaplay alleen de premier league heeft maar goed.
Jep half 10 idd. Dat wil ik ook kijken. Nog druk vanavondquote:
Jep, en twee afvallers die gewond raaktequote:Op zondag 8 mei 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat die, waar de 1e Mol het niet meer aankon?
Dat laatste heb ik niet meegekregenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jep, en twee afvallers die gewond raakte
Slagveldquote:Op zondag 8 mei 2022 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jep, en twee afvallers die gewond raakte
Is bij de Mol Nederland ook een keer gebeurt meen ik. Moesten ze van een flinke hoogte zich laten vallen in het water, maar die vrouw brak haar rug dacht ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Eentje aan het begin en een eentje twee weken geleden
Haha ja prachtigquote:
Het zal je maar gebeuren...quote:Op zondag 8 mei 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens google was dat deze, janine abbring
[ afbeelding ]
Janine Abbering of zoiets, was wel heftig. Hier de eerste een kleine beenwond, maar bij de tweede een soort bungeejump maar kwam met elleboog vast zitten in het touw.....quote:Op zondag 8 mei 2022 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Is bij de Mol Nederland ook een keer gebeurt meen ik. Moesten ze van een flinke hoogte zich laten vallen in het water, maar die vrouw brak haar rug dacht ik.
Geen idee meer wie eigenlijk.
Gaat het MvG niet cadeau geven.quote:
Heftig idd.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Janine Abbering of zoiets, was wel heftig. Hier de eerste een kleine beenwond, maar bij de tweede een soort bungeejump maar kwam met elleboog vast zitten in het touw.....
ja gaat rap, je moet echt direct ready zijnquote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Jammer dat het maar tot 6 is eigenlijk want ze komen nu pas op gang.
Zag je dat dartbord op een gezicht geschminkt? Was best gaaf gedaanquote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja gaat rap, je moet echt direct ready zijn
nee shit die heb ik gemistquote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Zag je dat dartbord op een gezicht geschminkt? Was best gaaf gedaan
Neusje als bulls eyequote:
Ja zoiets. Werkt op kantoor bij een aubergine kwekerij. Bijnaam is aubergenious....heeft ook aubergine op zijn kraagje staanquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Werkt op kantoor bij een aubergine kwekerij. Bijnaam is aubergenious....heeft ook aubergine op zijn kraagje staan
De helft van dat "werken" is trainen trouwens. Heeft wel eens verteld hoe zijn werkdagen eruit zien en dat paar uur pijltjes gooien is daar een onderdeel van.quote:
mooi dat ze hem daar de ruimte voor gevenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
De helft van dat "werken" is trainen trouwens. Heeft wel eens verteld hoe zijn werkdagen eruit zien en dat paar uur pijltjes gooien is daar een onderdeel van.
En mvg mag beginnen. Die gaat hier de winst stelenquote:
echt hij had hem net moeten gooien. zonde ditquote:Op zondag 8 mei 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
En mvg mag beginnen. Die gaat hier de winst stelen
Nee dat is waar. Maar hij heeft verder een goed weekend dus wie weet is het volgend potje weer anders.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ja nou als mvg zo blijft gooien dan wint hij de volgende niet
quote:
Eerste jaar dat hij meedoet aan deze toernooien. Is heel snel aan het stijgen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hey die belg, rock heb ik nog nooit gezien
Ja zeker....de finale sessie halen is gewoon een knappe prestatie voor z'n nieuwe speler. Gaan we nog veel van zien .quote:Op zondag 8 mei 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ja inderdaad, nouja rock is weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen
ja hoeveel lui starten er wel niet. zeker knapquote:Op zondag 8 mei 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker....de finale sessie halen is gewoon een knappe prestatie voor z'n nieuwe speler. Gaan we nog veel van zien .
48 zijn er gestart hier.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hoeveel lui starten er wel niet. zeker knap
ah ok, en start bewijs doe je verkrijgen via de vloertoernooien ofzo dan?quote:
Ik heb het toevallig net opgezocht want ik wist het aantal deelnemers ook niet preciesquote:Op zondag 8 mei 2022 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ah ok, en start bewijs doe je verkrijgen via de vloertoernooien ofzo dan?
Oh dat heb ik even gemist.....ik zie Wade nog niet zo wiebelen eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
james wade heeft dus staan wiebelen in de oefenruimte
op early 90's dance music
de commentatoren waren ook verbaasdquote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat heb ik even gemist.....ik zie Wade nog niet zo wiebelen eigenlijk
Ja beetje gek welquote:
Zou wel leuk zijn. Wade is echt in vorm laatste tijd. Maar Humpries en Dimi ook wel eigenlijk.quote:
quote:
Stagaire heeft een kopje koffie te veel op.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
wat de fuck doen ze met dat scorebord, net weer die oude nu weer die lelijke
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Stagaire heeft een kopje koffie te veel op.
Oh nicequote:Op zondag 8 mei 2022 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat het verkeer van je hotspot niet over je vpn gestuurd word dan
hier stream ik hem voor je https://www.twitch.tv/twitchie_fok
Ben wel benieuwd hoe lang dit goed blijft gaan. Ook met die q-dance streams. Zal wel ooit een moment komen dat je account geblokkeerd wordt denk ikquote:Op zondag 8 mei 2022 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
hopelijk blijft de stream het goed doen
ja die kans zit er in natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe lang dit goed blijft gaan. Ook met die q-dance streams. Zal wel ooit een moment komen dat je account geblokkeerd wordt denk ik
Ja vind het ook heel raar. Maar goed, je gaat ook niet zomaar terug trekken.quote:
Ja zou wel kunnen. Blijft een bijzonder figuur die Wade.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
maar hij zat early 90's dance music te luisteren. ik denk dat ie weer is last heeft van z'n psycho shit
ja zekerquote:Op zondag 8 mei 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zou wel kunnen. Blijft een bijzonder figuur die Wade.
ja daar wult je niet zittenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
Woning boven de Domino's staat nog steeds te koop
Zit ook nog een geldmaat naast, risico voor ram- of plofkraak ook nogquote:
Dat zou ik een groter probleem vinden dan een pizzaria onder mequote:Op zondag 8 mei 2022 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit ook nog een geldmaat naast, risico voor ram- of plofkraak ook nog
Nee dat niet maar is eigenlijk wel een goed idee voor volgende keer. Nam eerst wel eens de chromecast mee maar dat werkt vaak niet lekker met hotel netwerk omdat je niet in kunt loggen op z'n ding.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je ook hdmi kabel meegenomen dan engine en op de tv van hotelkamer aangesloten?
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
als hij daar nou een tijdje op blijft staan weet je dat ik in het tuinhuisje ben
nee kloptquote:Op zondag 8 mei 2022 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Jullie zijn niet eens aan het wiebelen op muziekstreams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |