Dat weet ik niet, maar pizza met pindasaus gaan ze hier ook al allemaal raar doenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen want dat krijg ik dan weer jarenlang te horen hier
pizza met babypoep is ook vrij.. apartquote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pizza met pindasaus gaan ze hier ook al allemaal raar doen
We plagen omdat we je zo graag mogenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pizza met pindasaus gaan ze hier ook al allemaal raar doen
Is die dan warm? In cyprus had je altijd een koude pizza met nutella als dessert optie.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Hongarije eten ze koude kersensoep. Best verfrissendquote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die dan warm? In cyprus had je altijd een koude pizza met nutella als dessert optie.
Ja, gewoon pindasaus ipv tomatensaus als onderste laag gebruikenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die dan warm? In cyprus had je altijd een koude pizza met nutella als dessert optie.
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We plagen omdat we je zo graag mogen
die kan je hier bij de appie ook in het vriesvak halenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet tegengekomen, volgende keer eens op letten. In mijn hoofd is het gewoon zo'n pot ingemaakte kersen in een bordquote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije eten ze koude kersensoep. Best verfrissend
Dit ding? https://www.ah.nl/product(...)oete-chocolade-pizzaquote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kan je hier bij de appie ook in het vriesvak halen
Ah ok, mja kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Eigenlijk gewoon warm brood met pindakaasquote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, gewoon pindasaus ipv tomatensaus als onderste laag gebruiken
monchoutaart met kersen uit pot er op.. en dan de kersen aan 1 kant zo dat ik een halve taart zonder kersen kan etenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet tegengekomen, volgende keer eens op letten. In mijn hoofd is het gewoon zo'n pot ingemaakte kersen in een bord
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet tegengekomen, volgende keer eens op letten. In mijn hoofd is het gewoon zo'n pot ingemaakte kersen in een bord
Kersensoep? Is dat dan gewoon met likeur aangelengde kersenjam?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije eten ze koude kersensoep. Best verfrissend
nee, deze ligt in het koelvakquote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ding? https://www.ah.nl/product(...)oete-chocolade-pizza
Dat heb ik ook wel eens gehad, was niet verkeerdquote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had in Parijs watermeloensoep.. dat was best lekker.
Neequote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kersensoep? Is dat dan gewoon met likeur aangelengde kersenjam?
Die moet wel in de oven, dat gaat toch echt 1 grote teringzooi wordenquote:
oh geen idee.. ik haal 't niet iigquote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moet wel in de oven, dat gaat toch echt 1 grote teringzooi worden
7,50quote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ding? https://www.ah.nl/product(...)oete-chocolade-pizza
pak dan gewoon een rol bladerdeegquote:Op zondag 8 mei 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
7,50Pizzabodem en pak hagelslag doet de truc ook
Ik ook niet, veel te duur om het een keertje te proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |