Extreem? Hebben we naar dezelfde show gekeken vanavond?quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nouja, niet zo extreem, maar ik denk wel dat ze veel en misschien wel teveel invloed hebben. Zij schatten het in natuurlijk qua politiek en daar baal ik wel een beetje van. Maar dat is al jaren zo, waar ik echt van baal is dat alles zo extreem moet blijkbaar. Qua uitdossingen enzo maar dat is gewoon zo. Ouwe taarten zoals ik haken dan af
Daar zit het al aardig vol met kanshebbers die boven haar staan bij de bookies.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:25 schreef Greys het volgende:
1e helft
Nou ja dan maar aan het einde ervan graag.
Als je een winnend lied heb win je ook uit de eerste helft.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zit het al aardig vol met kanshebbers die boven haar staan bij de bookies.
Laat Oekraïne dat maar bewijzen vanaf plek 2quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een winnend lied heb win je ook uit de eerste helft.
Enorme dooddoener maar waar.
Sam Ryder wint.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat Oekraïne dat maar bewijzen vanaf plek 2
Mooi toch. Nederland is ook gewoon een kanshebber, zelfs in de eerste helft.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zit het al aardig vol met kanshebbers die boven haar staan bij de bookies.
Ik zag het 1 en ander voorbijkomen, misschien fragmenten, kan hoor. Maar het is al jaren hoe extremer hoe beter en daar hou ik dus niet van. En het overduidelijke politieke spelletje, ook dat (en ja, ook dat is al jaren zo).quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Extreem? Hebben we naar dezelfde show gekeken vanavond?Er waren de wolven, maar wat was er (verder) extreem? Elk jaar zijn er minder 'opvallende' acts. Er zijn er amper nog?
Het is niet hoe extremer hoe beter? Er is amper nog extreem over, juist alle rustige liedjes met totaal geen hysterische staging zijn ook vanavond juist door naar de finale.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zag het 1 en ander voorbijkomen, misschien fragmenten, kan hoor. Maar het is al jaren hoe extremer hoe beter en daar hou ik dus niet van. En het overduidelijke politieke spelletje, ook dat (en ja, ook dat is al jaren zo).
Misschien welquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet hoe extremer hoe beter? Er is amper nog extreem over, juist alle rustige liedjes met totaal geen hysterische staging zijn ook vanavond juist door naar de finale.
En politiek is het ook al jaren niet meer. Hoezo wonnen Portugal en NL enzo dan? Of Italië? Dit jaar is een uitzondering met Oekraïne maar de hele show ging het niet over de oorlog. En ik moet nog zien dat ze winnen.
Misschien moet je toch weer eens kijken.
Nee, denk ik ook niet, maar dat is al jaren zo hehquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:16 schreef Greys het volgende:
"Uitgedaagd?"
Rusland?
Maar ik denk dat we deze discussie beter niet in het S10 topic verder kunnen voeren.Want die heeft daar nogal niets mee te maken.
Ja, uitgedaagd ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:16 schreef Greys het volgende:
"Uitgedaagd?"
Rusland?
Maar ik denk dat we deze discussie beter niet in het S10 topic verder kunnen voeren.Want die heeft daar nogal niets mee te maken.
Ik begrijp je. Ik heb er ook een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant wil ik graag het festival volgen, maar aan de andere kant voelt het toch wel raar met wat er nu aan de gang is. Maar de behoefte aan feel good tv en saamhorigheid is ook belangrijk en daarom snap ik ook wel dat het goed is dat het wel doorgaat. En Rusland mee laten doen was denk ik ook niet eerlijk geweest tegenover die deelnemers, want je weet wel zeker dat ze uitgejouwd zouden worden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Misschien welIk zie jullie enthousiasme maar ik heb gewoon een beetje een rare smaak dit jaar. Sowieso dat een land in oorlog meedoet en een ander land die uitgedaagd wordt sowieso niet mee mag doen of uitgejoeld wordt. Onge-acht wat ik daarvan vind, het is niet hoe ik in het leven sta. Er zijn altijd 2 kanten.
En dat is dus achterlijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Ik heb er ook een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant wil ik graag het festival volgen, maar aan de andere kant voelt het toch wel raar met wat er nu aan de gang is. Maar de behoefte aan feel good tv en saamhorigheid is ook belangrijk en daarom snap ik ook wel dat het goed is dat het wel doorgaat. En Rusland mee laten doen was denk ik ook niet eerlijk geweest tegenover die deelnemers, want je weet wel zeker dat ze uitgejouwd zouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |