Gelukkig kunnen ze geen Nederlands danquote:Op zondag 8 mei 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er Thaise moeders hier nu meelezen dan eindig je als stukjes sushi
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze geen Nederlands dan
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
ฉันคิดว่าฉันต้องเสียสละเด็กไทยมากกว่า 3 คนที่ฉันเคยทำเมื่อคืนนี้
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
ฉันคิดว่าฉันต้องเสียสละเด็กไทยมากกว่า 3 คนที่ฉันเคยทำเมื่อคืนนี้
Lekker nog 29 seconden ochtend over, altijd een prettig gevoel.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas ook gedaan, moedertje gebeld, en nog steeds ochtend
Of ze ligt dood in huisquote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw stond gisteren pas tegen 10:00 in de tuin met haar honden en vanochtend heb ik haar helemaal niet gehoord.
Zou ze het begrijpen?
wat heb je gedaaaan.....?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw stond gisteren pas tegen 10:00 in de tuin met haar honden en vanochtend heb ik haar helemaal niet gehoord.
Zou ze het begrijpen?
Daar heb ik ooit nog eens witte kraak gezeten en de liefde van mijn leven woont daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even naar mijn oma in Son en Breugel
Waar moet je heen?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Moet over een week op reis voor het werk. Vroeger vond ik dat nog wel leuk, nu echt helemaal geen zin meer in
nog geen zon op mijn balkonquote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Zit weg te branden op m'n balkon. Misschien toch eens kijken wat een zonnewering zou kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |