Ik denk dat ze met dit nummer ook had kunnen winnen in 1992. Ze had alleen concurrentie gehad van One step out of time.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wel beter, al kan ik Why Me ook wel waarderen, en dat nummer had wat minder concurrentie.
Alleen lang niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer lijkt op de winnaar van het jaar daarop
Artiesten lijken ook op die wat de Denen het jaar erop stuurdenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer lijkt op de winnaar van het jaar daarop
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Nu een nummer van ons wat ik niet goed kan uitstaan
Gelukkig mogen meningen verschillenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Nu een prachtig nummer, dat zwaar ondergewaardeerd werd.
Maar we laten Maribelle nooit meer een jurk uitzoeken in Luxemburg.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Nu een prachtig nummer, dat zwaar ondergewaardeerd werd.
We hadden zomaar jarenlang de Maribelle-award kunnen hebben gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef sportfreak het volgende:
Mooi nummer, maar wie heeft die jurk uitgezocht
Ze had eerst een witte jurk. Maar dat kwam niet uit met belichting.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef sportfreak het volgende:
Mooi nummer, maar wie heeft die jurk uitgezocht
Niemand wil Gordon horenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:52 schreef sportfreak het volgende:
Als je Maribelle niks vind heb je in ieder geval nog genoeg keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |