Een volle Ziggo Dome ofzo, past nog meer in dan in Ahoyquote:
jaquote:Op zondag 8 mei 2022 01:06 schreef NailQueen het volgende:
Oh die leegte die ik voelde toen het echt afgelopen was
ik wilde bijna vragen wat er volgende week isquote:Op zondag 8 mei 2022 01:07 schreef Sableheart het volgende:
Het was weer gezellig!
volgende week heb ik geen samenkijken in de agenda staan, over twee weken valt er hopelijk wel iets te kijken
Ik denk dat over twee weken de live-on-tapes worden vertoond. Net als vorig jaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:07 schreef Sableheart het volgende:
Het was weer gezellig!
volgende week heb ik geen samenkijken in de agenda staan, over twee weken valt er hopelijk wel iets te kijken
al verdienen ze het qua land, maar het lijkt me een dooddoener als Oekraine gaat winnenquote:Op zondag 8 mei 2022 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Nu over een week weten we de winnaar van 2022.
truste Jobidingetjequote:Op zondag 8 mei 2022 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
Het afsluitende Te Deum
Ik sluit met een wijde huig-showende gaap deze avond af en ga lekker pitten.
Bedankt voor de gezelligheid iedereen, was lekker druk en leuk om wat gezichten hier te zien die ik al langer niet gezien had![]()
Volgende week zijn er dingen in Turijn, de twee weken daarop zit ik in Ierland, dus ik ben hier even een tijdje niet dan. Zin in eventueel weer EurovisionAgain of Sableheart avondjes als ik terug ben![]()
Trusten iedereen!
Een of andere poppenkast in Turijn. Ik laat me ook verrassen.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde bijna vragen wat er volgende week is
Ook leuk om met elkaar te kijken inderdaad!quote:Op zondag 8 mei 2022 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat over twee weken de live-on-tapes worden vertoond. Net als vorig jaar.
dan heb jij belangrijkere dingen te doenquote:Op zondag 8 mei 2022 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook leuk om met elkaar te kijken inderdaad!
Oh jaquote:
quote:
Kan zijn dat ik ook net dat weekend op een glamping sta waarvan ik niet weet hoe goed de Wifi is, dus ik kan sowieso niks beloven, al staat mijn hoofd ernaarquote:Op zondag 8 mei 2022 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua live meekijken is het wel een dingetje, maar qua Fok ben ik ook op vakantie nog vrij regelmatig online
quote:Op zondag 8 mei 2022 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik ook net dat weekend op een glamping sta waarvan ik niet weet hoe goed de Wifi is, dus ik kan sowieso niks beloven, al staat mijn hoofd ernaar
Ik hou je op de hoogtequote:
leukkkkkquote:Op zondag 8 mei 2022 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogteeerst lekker dromen
Volgens mij was 1984 aan de beurt, weet niet of het vanavond ook is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:04 schreef Fascination het volgende:
Gaan we vanavond nog een editie kijken?
Jammer jammer, maar mensen hebben weleens plannen op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij was 1984 aan de beurt, weet niet of het vanavond ook is.
Maar ik ben er niet bij.
Ik dusquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer jammer, maar mensen hebben weleens plannen op de zaterdagavond.
Anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons aller Sam. He was robbed. Van jou?quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:01 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
1984 kan ik me nog wel herinneren.
Hetzelfde. Ik had bij hem echt het gevoel dat ik naar een winnaar zat te kijken. Ben ook echt blij dat de Nederlandse radio's dit nummer nu oppakkenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ons aller Sam. He was robbed. Van jou?
Persoonlijke voorkeur. Nederland was jouw winnaar dus!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Qua verwachting? Oekraine
Qua persoonlijke voorkeur? Nederland
Ik zou verwachten dat een Luxemburgse commentator Luxemburgs spreekt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht een luxemburgse commentator die het in Duits doet
Estland en Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |