Schiphol is echt best een fijn vliegveldquote:Op zondag 8 mei 2022 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Schiphol is wat dat betreft wel een fijn vliegveld![]()
Maar zit toch wel in de stress met die stakingen. Ik snap volkomen dat die er zijn en dan denk ik "joh wat zit ik verwend te doen met mijn vakantie", maarja, ik ga liever wel weg
Ik wil dit volhoudenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar kan je maar 1 ding aan doen sweetheart
Ik heb alleen op Los Angeles gevlogen van die twee vliegvelden, maar dat ging vrij vlot in mijn herinnering. Maar ik geloof je zo dat die vliegvelden niet veel aan zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Schiphol is echt best een fijn vliegveldBij Los Angeles en Chicago was er echt veel minder te doen achter de douane, terwijl dat veel grotere steden zijn dan Amsterdam
Dat zou een giller zijnquote:Op zondag 8 mei 2022 00:45 schreef NailQueen het volgende:
Het zou toch briljant zijn als James Newman in een subwoolfer-pak zit.
Toch een memorabel momentquote:
Ik denk ook dat ik na Jeangu naar Martin Ostendahl was gegaan om te vragen of dit wel klopt.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Jan zei later dat hij bij de 4e keer echt dacht dat het kastje kapot was, maar toch zijn gezicht in de plooi moest houden
Snap het wel, dan denk je ook "wtf"
Dan heeft hij wel een crashdieet gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:45 schreef NailQueen het volgende:
Het zou toch briljant zijn als James Newman in een subwoolfer-pak zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |