Leuke anekdotequote:Op zondag 8 mei 2022 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag een interview met een van de delegatie hosts van Italië van vorig jaar, die moest bij aankomst van de band aan ze uitleggen hoe het allemaal werkte met de puntentelling en zo. Ze kenden Eurovisie amper en ze hadden ook geen idee dat ze favoriet waren. Ging ze ze regelmatig updaten over hoe ze ervoor stonden bij de bookies, en toen ze steeds meer gingen stijgen tijdens de repetities gingen ze pas een beetje doorhebben dat ze wel zouden kunnen winnen, maar ze geloofden het nooit echt.
Volgens mij was dat ook 1 dag nadat de running order bekend werd gemaakt en Serhat als laatste in z'n semi mocht en iedereen #SerhatForSaturday aan het tweeten was en we dachten JA HET KAN HET KAN.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuke anekdote![]()
Vind het ook nog steeds hilarisch dat jij en Greys in 2019 tegen Serhat zeiden dat jullie geloofden dat hij de finale ging halen en hij het zelf niet geloofde en het weg ging lachen![]()
Maar dat was gewoon een heel rake voorspelling
Paar dagen geleden bij een concert van Dadi geweest en tussen de nummers door riepen mensen in het publiek regelmatig PLAY JA JA DING DONG.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
JA JA DING DONG![]()
![]()
![]()
Ook gewoon met Husavik op de achtergrond
Ja inderdaad, Dublin heeft zo de leuke plekken maar in een weekendje heb ik het wel gehad denk ik. Als ik een maand in Ierland had gezeten was het een ander verhaal geweest en had een paar daagjes Dublin niet veel uitgemaakt, maar voor nu is het geldverspilling om een kwart van de vakantie niks met de auto te doenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
In Dublin was ik een weekje en dat was eigenlijk wel genoeg. Toen moest ik vanwege een IJslandse vulkaar een dag langer blijven en had ik echt geen idee wat ik nog moest doen. Wat daarbij niet mee hielp is dat mijn vlucht werd geschrapt tussen het uitchecken en de aankomst op het vliegveld en ik dus eerst nog wat uren moest doden voor ik weer ergens kon inchecken. Uit verveling ben ik maar naar een gokhal gegaan en daar 1 cent per keer ingezet
Je zou er eventueel voor kunnen kiezen om pas vanaf dag 5 of zo een auto te huren als je heel graag dingen in Dublin wil doen, maar dat kan net zo makkelijk bij een volgende korte citytrip
En nog steeds geloofde hij het nietquote:Op zondag 8 mei 2022 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook 1 dag nadat de running order bekend werd gemaakt en Serhat als laatste in z'n semi mocht en iedereen #SerhatForSaturday aan het tweeten was en we dachten JA HET KAN HET KAN.
Niks boeiends gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Dublin heeft zo de leuke plekken maar in een weekendje heb ik het wel gehad denk ik. Als ik een maand in Ierland had gezeten was het een ander verhaal geweest en had een paar daagjes Dublin niet veel uitgemaakt, maar voor nu is het geldverspilling om een kwart van de vakantie niks met de auto te doen![]()
Hoe is het afgelopen met je 1-centjes?
Haha watquote:Op zondag 8 mei 2022 00:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar dagen geleden bij een concert van Dadi geweest en tussen de nummers door riepen mensen in het publiek regelmatig PLAY JA JA DING DONG.
Top je tijd besteed danquote:Op zondag 8 mei 2022 00:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Niks boeiends gewonnenMaar het doodde wel veel tijd, en dat was het doel
Nope, gelukkig niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha watGingen ze daar nog op in verder?
Kwam me wel bekend voor.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
Die toren ken ik niet. Waar staat die ook alweer?
Smaak jijquote:Op zondag 8 mei 2022 00:35 schreef Koen66 het volgende:
Oekraine en Frankrijk waren eigenlijk wel mijnfavorieten vorig jaar
Gewoon lekker op hun eigen liedjes richtenquote:
Achter de douane zijn genoeg eetgelegenheden te vinden, dus als ik er vroeg moet zijn plan ik gewoon tijd in om te ontbijten achter de douanequote:Op zondag 8 mei 2022 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Top je tijd besteed dan![]()
Ik maak me nu vooral meer druk over de tijd die ik op Schiphol waarschijnlijk veel te vroeg ga zijn om rekening te houden met eventuele stakingen.
Al is daar altijd Wifi en zijn er bankjes, dus komt vast goed
Ik kijk niet mee maar ik gok: we zijn bij Carola beland?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:37 schreef Guanabana het volgende:
We all are winners in the eyes of the lord.
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee maar ik gok: we zijn bij Carola beland?
Je kijkt mee op twitter?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee maar ik gok: we zijn bij Carola beland?
Ja Schiphol is wat dat betreft wel een fijn vliegveldquote:Op zondag 8 mei 2022 00:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Achter de douane zijn genoeg eetgelegenheden te vinden, dus als ik er vroeg moet zijn plan ik gewoon tijd in om te ontbijten achter de douaneDan kan ik ruim op tijd zijn en heb ik alsnog wat te doen voor ik me de pleuris verveel bij de gates
Nee, daar ben ik al snel mee opgehouden want steeds als dat schermpje even uit beeld gescrolld was hield de video ermee op. Dus de optredens synchroon op YouTube meegekeken en daarna uit gezet.quote:
ik krijg nu al de kriebels voor aankomende zomer als ik al die lange rijen ziequote:Op zondag 8 mei 2022 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Schiphol is wat dat betreft wel een fijn vliegveld![]()
Maar zit toch wel in de stress met die stakingen. Ik snap volkomen dat die er zijn en dan denk ik "joh wat zit ik verwend te doen met mijn vakantie", maarja, ik ga liever wel weg
Schiphol is echt best een fijn vliegveldquote:Op zondag 8 mei 2022 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Schiphol is wat dat betreft wel een fijn vliegveld![]()
Maar zit toch wel in de stress met die stakingen. Ik snap volkomen dat die er zijn en dan denk ik "joh wat zit ik verwend te doen met mijn vakantie", maarja, ik ga liever wel weg
Ik wil dit volhoudenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar kan je maar 1 ding aan doen sweetheart
Ik heb alleen op Los Angeles gevlogen van die twee vliegvelden, maar dat ging vrij vlot in mijn herinnering. Maar ik geloof je zo dat die vliegvelden niet veel aan zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Schiphol is echt best een fijn vliegveldBij Los Angeles en Chicago was er echt veel minder te doen achter de douane, terwijl dat veel grotere steden zijn dan Amsterdam
Dat zou een giller zijnquote:Op zondag 8 mei 2022 00:45 schreef NailQueen het volgende:
Het zou toch briljant zijn als James Newman in een subwoolfer-pak zit.
Toch een memorabel momentquote:
Ik denk ook dat ik na Jeangu naar Martin Ostendahl was gegaan om te vragen of dit wel klopt.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Jan zei later dat hij bij de 4e keer echt dacht dat het kastje kapot was, maar toch zijn gezicht in de plooi moest houden
Snap het wel, dan denk je ook "wtf"
Dan heeft hij wel een crashdieet gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:45 schreef NailQueen het volgende:
Past nooitquote:Op zondag 8 mei 2022 00:45 schreef NailQueen het volgende:
Snap ik welquote:Op zondag 8 mei 2022 00:47 schreef NailQueen het volgende:
Het valt wel op dat een camera was bij San Marino. Die reactie moesten ze dus filmen.
Heb je wel een vaag idee? Of een land waar je eigenlijk al langer naar toe wil?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet nog steeds een vakantie boeken. Maar ik weet niet waar ik naar toe wil.
Sowieso een busreis. Dat heb ik al een keer eerder gedaan en dat was heel leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je wel een vaag idee? Of een land waar je eigenlijk al langer naar toe wil?
Ik ben van plan om het nu bij een autovakantie binnen Europa te houden. Relatief weinig regelwerk vooraf en ik heb al wel een redelijk idee wat ik qua route wil gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |