Gewoon lekker op hun eigen liedjes richtenquote:
Achter de douane zijn genoeg eetgelegenheden te vinden, dus als ik er vroeg moet zijn plan ik gewoon tijd in om te ontbijten achter de douanequote:Op zondag 8 mei 2022 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Top je tijd besteed dan![]()
Ik maak me nu vooral meer druk over de tijd die ik op Schiphol waarschijnlijk veel te vroeg ga zijn om rekening te houden met eventuele stakingen.
Al is daar altijd Wifi en zijn er bankjes, dus komt vast goed
Ik kijk niet mee maar ik gok: we zijn bij Carola beland?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:37 schreef Guanabana het volgende:
We all are winners in the eyes of the lord.
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee maar ik gok: we zijn bij Carola beland?
Je kijkt mee op twitter?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee maar ik gok: we zijn bij Carola beland?
Ja Schiphol is wat dat betreft wel een fijn vliegveldquote:Op zondag 8 mei 2022 00:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Achter de douane zijn genoeg eetgelegenheden te vinden, dus als ik er vroeg moet zijn plan ik gewoon tijd in om te ontbijten achter de douaneDan kan ik ruim op tijd zijn en heb ik alsnog wat te doen voor ik me de pleuris verveel bij de gates
Nee, daar ben ik al snel mee opgehouden want steeds als dat schermpje even uit beeld gescrolld was hield de video ermee op. Dus de optredens synchroon op YouTube meegekeken en daarna uit gezet.quote:
ik krijg nu al de kriebels voor aankomende zomer als ik al die lange rijen ziequote:Op zondag 8 mei 2022 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Schiphol is wat dat betreft wel een fijn vliegveld![]()
Maar zit toch wel in de stress met die stakingen. Ik snap volkomen dat die er zijn en dan denk ik "joh wat zit ik verwend te doen met mijn vakantie", maarja, ik ga liever wel weg
Schiphol is echt best een fijn vliegveldquote:Op zondag 8 mei 2022 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Schiphol is wat dat betreft wel een fijn vliegveld![]()
Maar zit toch wel in de stress met die stakingen. Ik snap volkomen dat die er zijn en dan denk ik "joh wat zit ik verwend te doen met mijn vakantie", maarja, ik ga liever wel weg
Ik wil dit volhoudenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar kan je maar 1 ding aan doen sweetheart
Ik heb alleen op Los Angeles gevlogen van die twee vliegvelden, maar dat ging vrij vlot in mijn herinnering. Maar ik geloof je zo dat die vliegvelden niet veel aan zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Schiphol is echt best een fijn vliegveldBij Los Angeles en Chicago was er echt veel minder te doen achter de douane, terwijl dat veel grotere steden zijn dan Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |