Dat zou dan de tweede zege voor Johnny betekenen, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:39 schreef Sableheart het volgende:
Linda Martin zingt een lied dat door Johnny Logan is gecomponeerd? Dat gaat vast winnen.
Ik denk dat ze met dit nummer ook had kunnen winnen in 1992. Ze had alleen concurrentie gehad van One step out of time.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wel beter, al kan ik Why Me ook wel waarderen, en dat nummer had wat minder concurrentie.
Alleen lang niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer lijkt op de winnaar van het jaar daarop
Artiesten lijken ook op die wat de Denen het jaar erop stuurdenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer lijkt op de winnaar van het jaar daarop
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Nu een nummer van ons wat ik niet goed kan uitstaan
Gelukkig mogen meningen verschillenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Nu een prachtig nummer, dat zwaar ondergewaardeerd werd.
Maar we laten Maribelle nooit meer een jurk uitzoeken in Luxemburg.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Nu een prachtig nummer, dat zwaar ondergewaardeerd werd.
We hadden zomaar jarenlang de Maribelle-award kunnen hebben gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef sportfreak het volgende:
Mooi nummer, maar wie heeft die jurk uitgezocht
Ze had eerst een witte jurk. Maar dat kwam niet uit met belichting.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef sportfreak het volgende:
Mooi nummer, maar wie heeft die jurk uitgezocht
Niemand wil Gordon horenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:52 schreef sportfreak het volgende:
Als je Maribelle niks vind heb je in ieder geval nog genoeg keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |