Over een week zijn we nu net met de 37ste interval bezig en komt daarna het eerste optreden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
OVER PRECIES EEN WEEK BEGINT DE PUNTENTELLING TROUWENS BIJNA
Nou ja, hoop je.
Of Ierland met haar stagingedoe!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was dan ook een nummer dat je wilt vergeten
Nee, dat is over een uur (Op Italiaanse wijze)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Nee joh, tijd voor de vierde interval en daarna de laatste drie inzendingen! Waarbij Chanel ineens verkleed is als schoppen acht!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Mans mag elk jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Het is nu ook 4 jaar geleden dat we geen Mans Zelmerlow zagen in een editie.
Dat was wel echt oprecht once-in-a-lifetime om van de zijlijn mee te maken hoorquote:
Story of my life vond ik leuker, lekker Avril Lavignequote:
En je krijgt Getty erbijquote:
Ik ben een beetje Mans-moequote:
EENS!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ding a Dong vind ik echt een draak van een nummer
Same, staat nog boven Duncan bij mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:52 schreef molloot200 het volgende:
Lenny is m'n favoriete Nederland-winnares
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:46 schreef sportfreak het volgende:
Lordi zorgt voor de grootste hoeveelheid vuur boven Rotterdam sinds 14 mei 1940
Nou hier heb je hemquote:
Ook die van mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:52 schreef molloot200 het volgende:
Lenny is m'n favoriete Nederland-winnares
Ik vind Duncan overigens nu wel irritantquote:
Veel succes met wat je gaat kijken, en trusten voor straks!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ga iets anders kijken.
Ik lees hier morgen wel wie er gewonnen heeft.
Stars is prachtigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Oooh Stars komt zometeen
Ook die vind ik mooier dan Arcade
Het enige jammer is dat Getty het vertikt om uit de spotlights te verdwijnenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EENS!
Ben blij dat Nederland ergens anders mee gewonnen heeft, dat we dat lied wat minder horenDat het niet meer de laatste Nederlandse winnaar is
Bof jij even!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:55 schreef NailQueen het volgende:
Helena is er dit jaar bij het grote songfestivalfeest!![]()
![]()
![]()
Zitplaatsen op de 1 ring. Precies voor het podiumquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bof jij even!![]()
Wat voor tickets heb jij?
Zou wat zijn als je daar niet blij mee wasquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Duncan overigens nu wel irritant
Maar nog steeds blij en alles met zijn inzending en winst natuurlijk
Eensquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:57 schreef Guanabana het volgende:
Die staging hier had in Israël eigenlijk ook gemoeten met water boven hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |