letterlijk en figuurlijk!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:48 schreef Snowsquall het volgende:
Die hebben nu al geen vet op de botten
Zeker niet! Deze mensen weten hoe zaken te doen!quote:
Zit wellicht in de genen!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:03 schreef nils7 het volgende:
Is het wel een Van der Valk hotel?
Zijn achtergrond helpt wel dat ding zo te kopen… als ie niet meteen het geld heeft kan hij wel aan spraak maken op de hotel ervaring van NL
https://hotel-st-roch.com/quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:03 schreef nils7 het volgende:
Is het wel een Van der Valk hotel?
Zijn achtergrond helpt wel dat ding zo te kopen… als ie niet meteen het geld heeft kan hij wel aan spraak maken op de hotel ervaring van NL
Na ja al heeft ie alles moeten lenen zelfs een bank smijt al naar je toe als je zegt dat je familie 50 hotels heeft of zoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Zit wellicht in de genen!
En kans dat hij al vanaf kind in horeca heeft meegelopen
Volgens mij kunnen die V/d Valk telgen gunstig lenen vanuit het familiefonds. En komt er ook professionale hulp om het project te laten slagen en de investering veilig te stellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Na ja al heeft ie alles moeten lenen zelfs een bank smijt al naar je toe als je zegt dat je familie 50 hotels heeft of zo
Oh topquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die V/d Valk telgen gunstig lenen vanuit het familiefonds. En komt er ook professionale hulp om het project te laten slagen en de investering veilig te stellen.
Doen ze goed.
Financiering is één ding maar dan moet er nog steeds het talent zijn om er een succes van te maken, volgens mij is dat bij dit stel wel aanwezig.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:38 schreef TornadoDK het volgende:
Normaal hou ik niet zo van die terugblikken maar deze was wel leuk.
Die eerste kon ik mij niet herinneren, de originele aflevering zal ook flink wat ellende hebben opgeleverd.
De tweede hadden het goed voor elkaar maar ongetwijfeld met wat familie kapitaal
Zeker. En harde werkers.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Financiering is één ding maar dan moet er nog steeds het talent zijn om er een succes van te maken, volgens mij is dat bij dit stel wel aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |