quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 06:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:[..]
Die totale onbalans maakt het natuurlijk wel interessant. 1 iemand met geld en 1 iemand met geen geld kan al heel snel tot frictie gaan leiden, dat zag je hier ook.
Maar eens dat de stelletjes die helemaal geen geld hadden nog leuker waren. Dat iemand nog weer zijn kutbaan in Nederland op moest pakken omdat hij het anders niet redde enzo.
Tegenwoordig heeft Sjonnie uit Duindorp al 2 ton aan overwaarde op zn huis, dus denk dat we die oude soort uitzendingen pas weer terug gaan zien als de complete markt instort a 2008-2013.
Overigens wat een gruwelijk lelijke en verschrikkelijk afzichtelijke beesten zijn die naaktkatten zeg…hoe kun je dat ooit mooi vinden, dat zal ik wel nooit begrijpen. Elke keer als die monsters in beeld kwamen kreeg ik acuut zin om ze de nek om te draaien. Ik werd er gewoon onpasselijk van, en dat shot waarin ze allemaal onder de poep zaten, wat een hel om te moeten zien. Ze hadden wel een enorme disclaimer voor de uitzending mogen geven, het was echt om te kotsen.
Curaçao is trouwens wel veel oude meuk, het lijkt goedkoop om voor ~3 ton euro’s een vrijstaand huis te kopen met een zwembad en terras, maar je bent standaard nog voor een ton of 2 aan het verbouwen om het enigszins acceptabel te maken. En voor 5 ton is er in Curaçao volgens mij ook wel prima iets nieuw(er) te krijgen.
[ Bericht 15% gewijzigd door Eagles89 op 19-05-2022 17:50:36 ]