Ik ben er vandaag pas achtergekomen dat ze zich afvraagt hoe haar haar zo gezond kan zijnquote:
Oh god hemel, bij wie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is nu een act waarbij het niet lukte om een huge discobal op te hangen, dus die STAAT nu op het podium terwijl de camera eromheen draait, nou ja, je moet het zien. Of nou ja, eigenlijk niet.
Ja, dat hoor je ook helemaal niet, alleen de media vinden dat allemaal geweldig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag pas achtergekomen dat ze zich afvraagt hoe haar haar zo gezond kan zijn
Sloveniëquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh god hemel, bij wie?
Of nog beter, praat me later even bij. Ik moet me voorbereiden op volgende week kennelijk
Hahaha ja dat was ook nogal knulligquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar kwam in de act nauwelijks wat van terug iddEn die opblaasmaan van Spanje die maar 10 sec in beeld kwam en ze in 20 sec met 20 man deflaten
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sloveniëmaar die waren toch al kansloos.
@molloot200 grijp even in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sloveniëmaar die waren toch al kansloos.
Ik vraag me af waarom ze zich dat afvraagtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag pas achtergekomen dat ze zich afvraagt hoe haar haar zo gezond kan zijn
Haha helaas wel, maar ik wil er nog niet aan toegevenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja ik verzin dat niet, maar dat zijn ze toch?
Ja, die worden laatste. Of Kroatië moet zo’n accidental last place worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja ik verzin dat niet, maar dat zijn ze toch?
Alsof iemand hier op het forum dat gedaan heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:55 schreef Moira het volgende:
ohja kon je online klappen, was ik halverwege vergeten
Volgens mij gaat het erom dat er continue gedramd wordt op dat je lichaam zo gezond moet zijn en ze daar de eerste helft van het nummer op te focussen om er in de tweede helft wat meer op te focussen dat een gezond lichaam niks betekent als er een zieke geest in zitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze zich dat afvraagt
Ja nee ze heeft gelijk het ziet er niet uit. Neemt niet weg dat ik het nog steeds een lekker nummer vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |