Jij zit vol met goede ideeën, en colaquote:Op zondag 8 mei 2022 07:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de kontje duwen en vullen met cola! Heeeurlik bruisen!!!!!!!!
En?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:53 schreef Tengano het volgende:
Ik had vorige week een Too good to go pakket gescoort met allerlei zooi erin waaronder ook een beker room om slagroom mee te maken. Maar dat gebruik ik dus nooit en slagroom maak ik ook nooit.
Net dus uiteindelijk dat hele bekertje room zo naar binnen geklapt, zonder suiker dus. Was eigenlijk best lekker, maar geeft wel een vol gevoel![]()
Zit trouwens iets van 33% vet in zag ik op de verpakking...
Hoop wel dat ik vannacht niet misselijk wakker wordt.
Word*quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:53 schreef Tengano het volgende:
Ik had vorige week een Too good to go pakket gescoort met allerlei zooi erin waaronder ook een beker room om slagroom mee te maken. Maar dat gebruik ik dus nooit en slagroom maak ik ook nooit.
Net dus uiteindelijk dat hele bekertje room zo naar binnen geklapt, zonder suiker dus. Was eigenlijk best lekker, maar geeft wel een vol gevoel![]()
Zit trouwens iets van 33% vet in zag ik op de verpakking...
Hoop wel dat ik vannacht niet misselijk wakker wordt.
Nog lekkerder: Mentos in een fles cola mikken en de opening snel tegen je poepgaatje drukkenquote:Op zondag 8 mei 2022 07:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de kontje duwen en vullen met cola! Heeeurlik bruisen!!!!!!!!
Niks aan de hand gelukkig en nergens last van gehad. Was eigenlijk best lekker van die pure slagroom. Het smaakt naar hele hele volle melk. Een kat zou er helemaal gek op zijnquote:
Kajan sadanquote:
Neeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:48 schreef knoopie het volgende:
Pro-tip; de katjang penis mixen met een beetje normale pinda’s.
Is compensatie voor de zuinigheid van AH. Elke keer wordt het laagje rondom weer ietsje dikker en de pinda’s er in iets kleiner. Waarschijnlijk omdat noten steeds duurder worden.quote:
Dit lijkt me eerlijk gezegd niks.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog lekkerder: Mentos in een fles cola mikken en de opening snel tegen je poepgaatje drukken
Ik eet veel en vaak pinda's en nootjes in allerlei soorten en maten.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
En dit boeit omdat? Meestal drink ik in 1 avond zo'n 1,5L Arizona pak op waar de meeste mensen een week over doen. En ik begin niet eens aan pinda's, ik koop gewoon zo'n hele zak borrelnoten en gooi meestal ook nog wat piccolini's in de oven.
Ja, ik ben smerig dik. Maar het is wel lekker en daar gaat het om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |