Ik zie allemaal lijstjes met best normaal eten wat volgens mij de meeste mensen ook gewoon lusten. Maar dit lijstje is een echt 'wat de meeste mensen niet lusten' lijstjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
- rauwe ui
- sloffe rijstwafel
- bijna aangebrand brood
- semi rauwe pasta
Rauwe ui niet als een appel maar ik vind het echt heerlijk in de salade. En dan niet de rode maar echt de normale, scherpe variant.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie allemaal lijstjes met best normaal eten wat volgens mij de meeste mensen ook gewoon lusten. Maar dit lijstje is een echt 'wat de meeste mensen niet lusten' lijstjeSloffe rijstwafel. Man. Echt. Brrrr.
Rauwe ui ergens door vind ik prima. Salades en zo. Maar eet je het als appel of bedoel je ook ergens door?
Koude patatquote:Op zondag 8 mei 2022 19:03 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Rauwe ui niet als een appel maar ik vind het echt heerlijk in de salade. En dan niet de rode maar echt de normale, scherpe variant.
Sloffe rijstwafel ook, kan ik niet beschrijven waarom want bijv. oude chips of oude koekjes vind ik niet te vreten maar een zachte rijstwafel is echt de shit. Net als die zoute stokjes, die vind ik slof ook echt lekker lol.
Oja, to top it off, koude patat vind ik ook echt lekker lol
Ik moest hieraan denken .....quote:Op zondag 8 mei 2022 19:03 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Rauwe ui niet als een appel maar ik vind het echt heerlijk in de salade. En dan niet de rode maar echt de normale, scherpe variant.
Sloffe rijstwafel ook, kan ik niet beschrijven waarom want bijv. oude chips of oude koekjes vind ik niet te vreten maar een zachte rijstwafel is echt de shit. Net als die zoute stokjes, die vind ik slof ook echt lekker lol.
Oja, to top it off, koude patat vind ik ook echt lekker lol
Wauw, dat ziet er inderdaad heel maf uit, maar wat gaat erin?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:07 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Şırdan, gevulde schapenmaag.Ziet er alleen een beetje gek uit.
Heerlijk met hete chilivlokken en komijnpoeder.
Rijst, ui, biber salçasi (peperpuree), zout, zwarte peper, zout, komijn en hete chilivlokken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wauw, dat ziet er inderdaad heel maf uit, maar wat gaat erin?
Met spekjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:28 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ben gek op kippenlevertjes. Dat vinden veel mensen maar niks
Maakt mij geen verschil met dat van andere dieren. Allemaal errug vies.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:28 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ben gek op kippenlevertjes. Dat vinden veel mensen maar niks
Dit is sowieso allemaal tankstationtroep, dus dat brood zullen veel mensen wel eetbaar vinden, en ik vind dat zout op de bodem soms ook lekker. Af en toe heb je een tekort aan natrium en geeft dat een goeie kick.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:18 schreef littlemindy het volgende:
Zo'n klef voorverpakt wit broodje met gekookt ei en mayonaise![]()
Voorverpakte sandwiches van het tankstation![]()
Cup-a-soup waarbij er nog wat op de bodem blijft plakken, wat je vervolgens kun uitlepelen
Is vegemite hetzelfde? Geen idee wat ik ermee aanmoet. Doet me eerder denken aan iets als bouillonblokjes dan iets dat je op brood eet.quote:
Zelfde ja. Heeeeeel dun smeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:52 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Is vegemite hetzelfde? Geen idee wat ik ermee aanmoet. Doet me eerder denken aan iets als bouillonblokjes dan iets dat je op brood eet.
Smaak blijft hetzelfde. Heb je wel eens kvas gedronken? Ik 6 liter en t beviel me nog niet. Ik dacht dat ik vegemite met iets kon mengen. Of liever gezegd: een klein laagje zoals je zegt en dan ander beleg erop.quote:
Nee hoor. Heb er een paar winters geleden 6 van gegeten. Er staat zelfs een filmpje van onlinequote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:43 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Nee. Dit is gewoon je reinste onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |