In deze landen is reserveren eigenlijk niet nodig. Er is altijd wel ergens plek, op een enkele uitzondering na. Hou er wel rekening mee dat in jouw periode veel campings daar alweer gesloten zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef MaxC het volgende:
Boot en camper geboekt, wij gaan in september 3 weken met de camper door Noorwegen en Zweden reizen
Met de boot naar Kristiansand en dan via westkust omhoog reizen.
Is het over het algemeen nodig om simpele camper plekken te reserveren in september?
Hoop dat je daar lekker "nee" tegen hebt gezegd?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die brug bij Badderen was net op tijd gemaakt. Afgelopen nacht is de plaatsing van de noodbrug afgerond en vanochtend konden wij er dus keurig overheenInmiddels gearriveerd in Tromsø. Even twee nachten een echt hotel. Met een soort familiekamer met aparte slaapkamer en zo. Niet meer midden in de nacht weer helemaal aan moeten kleden om 100 meter door de vrieskou naar het toilet te mogen
Ook weleens lekker.
Ondertussen kregen we vanochtend een annulering van de AirBnB in Kiruna waar we over een paar dagen geboekt hadden. En of wij het zelf maar wilden annuleren want anders moest dat mens zelf geld betalen weet ik veel. Kunnen wij dus weer halsoverkop wat anders gaan zoeken. Wat inmiddels gelukkig gelukt is, maar AirBnB is dus de eerste en meteen de laatste keer geweest. Als dit soort dingen zomaar kan dan heb je er niks aan. Bomderop.SterfBnB
Ik denk dat je echt pech hadquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:46 schreef Lingue het volgende:
Check check dubbel check of ik een zeikerd ben![]()
Boot 1 kreeg ik een goed a la carte menu.
Daarna 3 dagen in Ålesund geweest.
Nu boot 2 (andere boot). Krijg ik exact hetzelfde a la carte menu![]()
Ik weet niet hoor… maar ik voel mij wel genaaid met zulke prijzen en hetzelfde eten
Om vervolgens ook nog koud eten te krijg 😡
Ook al pech! (Met de bnb dan), ik heb inmiddels een boeking of veertig daar gedaan (deze vakantie een stuk of vier adressen), nooit gedoe gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die brug bij Badderen was net op tijd gemaakt. Afgelopen nacht is de plaatsing van de noodbrug afgerond en vanochtend konden wij er dus keurig overheenInmiddels gearriveerd in Tromsø. Even twee nachten een echt hotel. Met een soort familiekamer met aparte slaapkamer en zo. Niet meer midden in de nacht weer helemaal aan moeten kleden om 100 meter door de vrieskou naar het toilet te mogen
Ook weleens lekker.
Ondertussen kregen we vanochtend een annulering van de AirBnB in Kiruna waar we over een paar dagen geboekt hadden. En of wij het zelf maar wilden annuleren want anders moest dat mens zelf geld betalen weet ik veel. Kunnen wij dus weer halsoverkop wat anders gaan zoeken. Wat inmiddels gelukkig gelukt is, maar AirBnB is dus de eerste en meteen de laatste keer geweest. Als dit soort dingen zomaar kan dan heb je er niks aan. Bomderop.SterfBnB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hele dag regen tijdens het autorijden, maar sinds we aangekomen zijn in een hutje met prachtig uitzicht is t droog![]()
Mag Kristiansand-Eemshaven ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:14 schreef Hyperdude het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Eemshaven-Kristiansand?
Ik vind fatsoenlijk eten en een schone hut wel belangrijk.
Dronken Noren en Grunningers is vast een spektakel.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mag Kristiansand-Eemshaven ook?
Nette hut, prima bedden en de mini douche is wat je voor zo’n nachtje mag verwachten. Boot oogt een beetje gedateerd, vooral het theater is hysterisch jaren 80Maar wel netjes.
Eten (dinerbuffet) was goed met diverse opties. Maar de variatie enverse zeevruchten
van het lunchbuffet Hirtshals - Larvik vond ik net wat beter.
Maar, al in al: voor een bierboot (want een kwartier na uitvaren stonden de halve liters al op tafel) vond ik het prima.
Vermengd met vakantievierende gezinnetjes viel dat best tegen meequote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dronken Noren en Grunningers is vast een spektakel.
Kan natuurlijk zelf ook gaan bieren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vermengd met vakantievierende gezinnetjes viel dat best tegen mee
Ja, en waarom een kwartier wachten?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zelf ook gaan bieren.
Weet je dat zekerquote:
Veel bergwegen zijn dan nog gesloten ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:48 schreef laziness het volgende:
*Kick*
De meivakantie loopt van 27-4 t/m 12-5. Is deze periode te doen voor een rondreis of zijn alle mooie wegen nog dicht ivm sneeuw?
*meldt*quote:Op zondag 4 februari 2024 15:37 schreef j669 het volgende:
Is er iemand hier die toevallig ervaring heeft met de Hurtigruten? Ik wil geen echte cruise gaan doen, maar ik ben aan het broeden op een lange rondreis komende zomer met de auto richting de Noordkaap en het zou mij ontzettend gaaf lijken om een deel over het water te doen, bijvoorbeeld van Honningsvag naar Kirkeness. Er lijken ook geen andere reguliere ferry-diensten in die hoek te zijn. Is het überhaupt verstandig zoiets vooraf te boeken, of valt er op de bonnefooi wel op te gokken dat er plaats is?
quote:We offer vehicle transport exclusively from:
Bergen - Kirkenes
Kirkenes - Bergen
You will NOT be able to take the car out of the ship along the route. Only at the destination port. The car can not be accessed while under transportation.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |