Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de bakker vragen ze altijd of ik een heel brood gesneden wil hebben.
Zijn er ook mensen die dit zelf doen ?![]()
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
#levensvragenovergesnedenbrood.
Er zijn natuurlijk ook heel veel mensen die hun eigen brood bakken. En snijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon ook 'bang' dat ik zo'n perfect broodje verpruts
Je overschat mij nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?
Hm ja, dat is wel zo..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook heel veel mensen die hun eigen brood bakken. En snijden.
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?
En mensen die zoete wijn drinken moeten geïnstitutionaliseerd wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.
Of met avocado-verwondingenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.
Mee eens maar vrouwen houden nu eenmaal van zoete alcoholdrankjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En mensen die zoete wijn drinken moeten geïnstitutionaliseerd worden
Passoa Jusquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens maar vrouwen houden nu eenmaal van zoete alcoholdrankjes.
Dan willen ze die pit eruit halen met een mes, maar ja .. glibberige handjes hequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die staat met stip op plekje een, hoe dan?
Zoete alcoholdrankjes is niks mis mee. Love myself a cosmo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje debiel als je met een mes en natte handen gaat staan jongleren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan willen ze die pit eruit halen met een mes, maar ja .. glibberige handjes he
Maar ik houd niet van (zoete witte) wijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ladies and Gentleman, we have found one.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje debiel als je met een mes en natte handen gaat staan jongleren.
quote:
Zoete wijn, om te koken, niet om te drinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoete alcoholdrankjes is niks mis mee. Love myself a cosmo.![]()
Maar zoete wijn![]()
![]()
Eerste keer dat ik een rosébiertje dronk dacht ik dat ik een toeval kreeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rode wijn en bier inderdaad. En dan vooral niet de zoete 'vrouwenbiertjes'.
De eeuw van de wansmaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees hier op een menukaart: pizza met ribeye..
Uh wat?
quote:
Desperadosquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rode wijn en bier inderdaad. En dan vooral niet de zoete 'vrouwenbiertjes'.
Ik ga het niet bestellenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eerder slachtafval zijn maar goed![]()
"Nu 4 pizza's ribeye voor maar 9,95"
Goedkope pizza’s welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eerder slachtafval zijn maar goed![]()
"Nu 4 pizza's ribeye voor maar 9,95"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |