quote:
"Hey little girl, is your daddy home?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tikje #metoo dit liedje![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hey little girl, is your daddy home?
Did he go away and leave you all alone? Mhmm
I got a bad desire"
Van dit soort teksten zouden alle lelijke beschadigde verzuurde vrouwen van nu gloeiende lava gaan spuwen.
Het zijn geen vrije tijden meer nee, heb je Strange New Worlds al gezien trouwens?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Veel te broeierig voor dit neo-Victoriaanse tijdsgewricht.
Nee, Netflix?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn geen vrije tijden meer nee, heb je Strange New Worlds al gezien trouwens?
Die Anson Mount redt met zijn uitstraling even de gehele franchise, die spat gewoon van het scherm, aanrader
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee de opvolger van Netflix, Paramount Plus.
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee de opvolger van Netflix, Paramount Plus.
Ja dat is wel duidelijk, nog even wat draadjes afronden en dan is het wel gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.
Klopt wat een bagger staat erop.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.
Het is gedaan preciesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk, nog even wat draadjes afronden en dan is het wel gedaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hey little girl, is your daddy home?
Did he go away and leave you all alone? Mhmm
I got a bad desire"
Van dit soort teksten zouden alle lelijke beschadigde verzuurde vrouwen van nu gloeiende lava gaan spuwen.
Harige armen heb jequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Klein filmpje van het ratje waar ik nog geen foto van heb.
https://imgur.com/gallery/SPuRTu4
"Tis goed mej oe"quote:
Ons moedahrrr zeet nog... doet da nou niequote:
Misschien zijn er veel mensen met zo'n broodsnijmachine thuis?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de bakker vragen ze altijd of ik een heel brood gesneden wil hebben.
Zijn er ook mensen die dit zelf doen ?![]()
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
#levensvragenovergesnedenbrood.
De prijs van het brood zal ook incl. het gebruik zijn van de broodsnijmachine van de bakker.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn er veel mensen met zo'n broodsnijmachine thuis?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De prijs van het brood zal ook incl. het gebruik zijn van de broodsnijmachine van de bakker.
Dus als je het zelf wil doen, snijd je jezelf in de vingers.
Gewoon een broodmes, als in een soort zaag. Ik doe het niet overigens.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de bakker vragen ze altijd of ik een heel brood gesneden wil hebben.
Zijn er ook mensen die dit zelf doen ?![]()
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
#levensvragenovergesnedenbrood.
Mja, ik ben gewoon ook 'bang' dat ik zo'n perfect broodje verprutsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een broodmes, als in een soort zaag. Ik doe het niet overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |