Dat zijn puppy oortjesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
de herder ziet er heel erg raar uit met die oren
Vanuit het zwembad of een huisje? Of het restaurantterras met plastic stoeltjes en schreeuwende kinderen? Details graagquote:
Zit weer in het huisje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanuit het zwembad of een huisje? Of het restaurantterras met plastic stoeltjes en schreeuwende kinderen? Details graag
Dat is laatquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik heb de eerste BBQ van 2022 erop zitten jong0ns.
MAFkezen!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gaan nu eindelijk op dezelfde tijd slapen
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is laatIk had de eerste al begin maart.
geen bbq dit jaar voor mij, tenzij je een grillplaat meetelt als bbqquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik heb de eerste BBQ van 2022 erop zitten jong0ns.
Zijn schattige oortjesquote:
Wie weet volgende week weer Biljetjes met Blesquote:
Heb je weer van alles lopen bestellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet volgende week weer Biljetjes met Bles
ik ben erger gewend, dus doe je best maarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik dat eens over jouw oren zeggen
mijne omvat wel wat ander soort dingenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet echt linkMaar heb het er hier vaak genoeg over gehad. Klein tasje waar alles in zit om een onverwachte nacht in een hotel keurig te kunnen overleven.
nee maar eentje eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je weer van alles lopen bestellen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne omvat wel wat ander soort dingenzal wel ff foto posten als ik de laatste toeters en bellen in huis heb
hmmm "andere soort dingetjes" he?quote:
ja doe, wie weetleer ik er nog wat vanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne omvat wel wat ander soort dingenzal wel ff foto posten als ik de laatste toeters en bellen in huis heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |