Volgens mij was dat een afleidingstruc.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
K lag er laatst trouwens toch in mijn hondenpak
Kijk, dat hebben we dus gemist!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag je mij in de achtergrond voorbij rennen
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/WScQzPJrSjTo9jScA
niet eens? dacht dat je inmiddels de boel wel goed kon verstaan..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben alleen maar met thai en versta er geen flikker van
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens? dacht dat je inmiddels de boel wel goed kon verstaan..
Lol gelukkig ben ik er dan niet. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen met die kaartjes dan? En hoeveel is veel? Wat ik wel weet is dat voetbal heilig is in Albanie. Echt heilig. En dat de Albanezen waarschijnlijk voor Roma zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:26 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, op 25 mei is er een voetbalfinale tussen Feyenoord en AS Roma in Tirana. Nu willen veel Feyenoordsupporters op de bonnefooi zonder kaartje naar Tirana gaan reizen. Dat wordt een chaos daar, toch?
Lol nee joh, dat kost de gewone bus al. Die rit duurt makkelijk een uur of 5 he? En de boot gaat naar Sarande.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon een vakantiecharter naar Corfu en dan oversteken naar Ksamil of zo. Daar wil iedereen je wel voor een tientje naar Tirana brengen
Bitterbal de Onhandige raakt dertig woordenboekjes per dag kwijtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel leuk toch om een beetje te leren?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal de Onhandige raakt dertig woordenboekjes per dag kwijt
Tirana zal daarna misschien een beetje verbouwd zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol gelukkig ben ik er dan niet. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen met die kaartjes dan? En hoeveel is veel? Wat ik wel weet is dat voetbal heilig is in Albanie. Echt heilig. En dat de Albanezen waarschijnlijk voor Roma zijn.
Als het een belangrijke wedstrijd is dan zal het stadion wel vol zitten al. Overigens is het wel super tof om eens een voetbalwedstrijd mee te maken daar. Die sfeer in het stadion.Ik was eens bij Vlore euh Korce ofzo.
[..]
Lol nee joh, dat kost de gewone bus al. Die rit duurt makkelijk een uur of 5 he? En de boot gaat naar Sarande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |