Harige armen heb jequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Klein filmpje van het ratje waar ik nog geen foto van heb.
https://imgur.com/gallery/SPuRTu4
"Tis goed mej oe"quote:
Ons moedahrrr zeet nog... doet da nou niequote:
Misschien zijn er veel mensen met zo'n broodsnijmachine thuis?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de bakker vragen ze altijd of ik een heel brood gesneden wil hebben.
Zijn er ook mensen die dit zelf doen ?![]()
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
#levensvragenovergesnedenbrood.
De prijs van het brood zal ook incl. het gebruik zijn van de broodsnijmachine van de bakker.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn er veel mensen met zo'n broodsnijmachine thuis?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De prijs van het brood zal ook incl. het gebruik zijn van de broodsnijmachine van de bakker.
Dus als je het zelf wil doen, snijd je jezelf in de vingers.
Gewoon een broodmes, als in een soort zaag. Ik doe het niet overigens.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
Mja, ik ben gewoon ook 'bang' dat ik zo'n perfect broodje verprutsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een broodmes, als in een soort zaag. Ik doe het niet overigens.
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn natuurlijk ook heel veel mensen die hun eigen brood bakken. En snijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon ook 'bang' dat ik zo'n perfect broodje verpruts
Je overschat mij nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?
Hm ja, dat is wel zo..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook heel veel mensen die hun eigen brood bakken. En snijden.
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?
En mensen die zoete wijn drinken moeten geïnstitutionaliseerd wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.
Of met avocado-verwondingenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.
Mee eens maar vrouwen houden nu eenmaal van zoete alcoholdrankjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En mensen die zoete wijn drinken moeten geïnstitutionaliseerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |