Sheldon lijkt mij gewoon een aardige jongen, maar dat nummer zo over de top dramatischquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje onhandig geformuleerd, maar ik kan Sheldon een stuk beter hebben dan Michael
Hoe lang nog voor S10?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Greys het volgende:
Aan de lucht te zien gaat Stien straks verzuipen.
Nederlanders kunnen over het algemeen goed zwemmenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Greys het volgende:
Als het zo flink gaat regenen komt deze gast niet meer vooruit als die cape zich vol water zuigt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Greys het volgende:
Ja, de Israel Pre-Party mevrouw was echt naar daarover. Die vroeg hem recht op de man af "You are wearing a mask all the time, are you ugly?". Letterlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jeetje wat openhartig. Ik draag een masker omdat ik mn eigen gezicht nooit leuk vond. Aah
Past wel bij Nederlandquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Greys het volgende:
Een van de weinige nummers die ik niet kan afluisteren. Zet het iedere keer weer af.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Sheldon lijkt mij gewoon een aardige jongen, maar dat nummer zo over de top dramatisch
Die van Oekraïne met dat gezichtsmasker?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jeetje wat openhartig. Ik draag een masker omdat ik mn eigen gezicht nooit leuk vond. Aah
Australische jongen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van Oekraïne met dat gezichtsmasker?
Serieus?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, de Israel Pre-Party mevrouw was echt naar daarover. Die vroeg hem recht op de man af "You are wearing a mask all the time, are you ugly?". Letterlijk.
Praat ook alsof ze net een stroke heeft gehad.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Blauwe presentatrice wiebelt en kijkt paniekerig alsof ze heel nodig naar de wc moet.
Die denkt aan een regenbui die zo losbarst denk ikquote:Op zondag 8 mei 2022 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Blauwe presentatrice wiebelt en kijkt paniekerig alsof ze heel nodig naar de wc moet.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef Rebel- het volgende:
Is dit de lokatie?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palace_of_Venaria
Echt mooi uitgekozen hiervoorquote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef Rebel- het volgende:
Is dit de lokatie?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palace_of_Venaria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |