quote:Eerste ronde,maandag 9 mei,20.00 uur:
De Graafschap - FC Eindhoven -
Dinsdag 10 mei,18.45 uur:
NAC Breda - ADO Den Haag -
21.00 uur:
Excelsior - Roda JC -
Vrijdag 13 mei,20.00 uur:
FC Eindhoven - De Graafschap -
Zaterdag 14 mei,16.30 uur:
ADO Den Haag - NAC Breda -
20.00 uur:
Roda JC - Excelsior -
Hopen op FC Eindhovenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik hoop een x op Eindhoven of De Graafshap weer, maar die kunnen er niks van.
Nog nooit geweest en wil ieder stadion wel x bezocht hebbenquote:
Dat kan ook als e niet in de Eredivisie spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog nooit geweest en wil ieder stadion wel x bezocht hebben
Eindhoven-Almere bezoeken gaat mij te ver.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat kan ook als e niet in de Eredivisie spelen.
Neu, vind het gewoon een mooie club.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat Emmen nu al zeker geen laatste wordt?
Mwa, vlakbij en veel gratis bier maar laat ze eerst maar eens normaal beleid voeren voordat ze weer promoveren om een totaal fiasco te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu, vind het gewoon een mooie club.
Weet je dat zeker met hun defensie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
Roda gaat promoveren. Het altijd vervelende Roda. (dat dit jaar stiekem best leuk speelt)
Ik zie de nummer 9 van de all time Eredivisie ranking er graag bijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
Roda gaat promoveren. Het altijd vervelende Roda. (dat dit jaar stiekem best leuk speelt)
Gisteren was het begin van een geweldige maand. Vandaag en morgen nacompetitie, VBL on Tour in ESF de hele week, tussendoor kampioen worden tegen jullie, hemels.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:43 schreef MC-M het volgende:
Heb eigenlijk stiekem wel een beetje zin in vanavond.
Ik voorzie een geweldige topshowquote:De eerste ronde van de play-offs om promotie naar de Eredivisie wordt afgewerkt zonder VAR. Door een misverstand bij ESPN zijn er onvoldoende camera's beschikbaar, zo laat de KNVB maandag aan NU.nl weten.
We weten inmiddels dat penalties toch wel gegeven worden door die corrupten te Zeist.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voorzie een geweldige topshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |