quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef Ama het volgende:
https://imgur.com/gallery/yHNgKVx mijn uitzicht nu vanaf de bank.WieltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet lekker buiten joh frisse lucht voor die beestjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoe was het afgeopen gisteravond?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar zoals gezegd, ik kan niet rekenen.
Wauw, digitale zoom doet rare dingen met jequote:
Huh? Ik kan me niet voorstellen dat dat overal werkt. Want 9 van de 10 keer stop ik die kaart er eerst verkeerd om in en dan doet hij het net?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:17 schreef mschol het volgende:
a
[..]
ahh, stop altijd random onzin kaartje erin als ik hotelkamer inkom
en laat die zitten tot ik weer wegga
als ik overdag wegga, trek ik em wel even er zover uit dat de stroom uit is
Oeeeh mooie kleurquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heb me even flink laten uitbenenMaar geen zin om stad en land af te lopen. Nu heb ik vast veel te veel van alles.
[ afbeelding ]
Lol dat is inderdaad veel te veel. En voor zoiets kleins zou ik ook echt geen primer gebruiken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heb me even flink laten uitbenenMaar geen zin om stad en land af te lopen. Nu heb ik vast veel te veel van alles.
[ afbeelding ]
Ze zijn gevoelig voor tocht. Daarom zit die deur nu ook dicht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WieltjesZet lekker buiten joh frisse lucht voor die beestjes
Ik had daar nooit zo over nagedacht, tot ik zag dat de poetsvrouw van het hotel een C&A klantenkaart er in had geduwd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik kan me niet voorstellen dat dat overal werkt. Want 9 van de 10 keer stop ik die kaart er eerst verkeerd om in en dan doet hij het net?
Jawel hoor. AH bonuspas werkt eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik kan me niet voorstellen dat dat overal werkt. Want 9 van de 10 keer stop ik die kaart er eerst verkeerd om in en dan doet hij het net?
Het was maar om te illustreren. Ik hoef de Pullitzer niet te winnenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, digitale zoom doet rare dingen met je
die verfmeneer zei dat dat moest. En ik weet van niks, dus jah.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat is inderdaad veel te veel. En voor zoiets kleins zou ik ook echt geen primer gebruiken.
oh ja, dat ging ik doen. Hordeur ophangenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:36 schreef Ama het volgende:
Maar achterdeur staat wel lekker open dus frisse lucht krijgen ze sowieso wel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had daar nooit zo over nagedacht, tot ik zag dat de poetsvrouw van het hotel een C&A klantenkaart er in had geduwd.
Die heb ik dus ook gewoon constant laten zitten
Wat grappig, nooit geweten. Ik dacht altijd dat er een chip ofzo op zat die iets activeerde, net als bij de deur. Laatst deed mijn sleutel het opeens niet meer en hebben ze hem bij de receptie weer geactiveerd voor me, dacht iets met magneten ofzo. Maar hoe kan het dan dat hij het dan niet doet als je hem er verkeerd om in doet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel hoor. AH bonuspas werkt eigenlijk altijd
Nou dat zal nog wel even duren hoor. Weet ook niet wanneer ik zin heb om te gaan schilderen. Soberzo wacht ik nog op wat inhoudelijkheidjes. Kan best over een paar weken worden of zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:35 schreef Fogel het volgende:
Fles heeft nu meer van die kastdingen nodig om de verf op te krijgen
in de deur werkt het soms niet nee als je hem omdraait.. in het apparaat voor de stroom maakt het niet uitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die verfmeneer dacht: oeh, geld.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die verfmeneer zei dat dat moest. En ik weet van niks, dus jah.
Hordeurenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat ging ik doen. Hordeur ophangen
Ja dat die pasjes ineens niet werken om binnen te komen gebeurd mij ook af en toe. Hoe dat komt weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Wat grappig, nooit geweten. Ik dacht altijd dat er een chip ofzo op zat die iets activeerde, net als bij de deur. Laatst deed mijn sleutel het opeens niet meer en hebben ze hem bij de receptie weer geactiveerd voor me, dacht iets met magneten ofzo. Maar hoe kan het dan dat hij het dan niet doet als je hem er verkeerd om in doet?
ja ik dacht, kleine ondernemer, laat ik die wat omzet gunnen... Krijg ik vast ook beter advies en zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die verfmeneer dacht: oeh, geld.Volgende keer gewoon even naar de bouwmarkt joh.
Ga het donderdag gelijk proberen in mijn lievelingskamer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat die pasjes ineens niet werken om binnen te komen gebeurd mij ook af en toe. Hoe dat komt weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |