Hoop ik juist niet. Ook zijn persoonlijkheid is smerig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:48 schreef lily het volgende:
Ik hoop nu ook dat Stefano wint. Maar dat zal wel niet.
Dit dus, zonder die zet was het volgens mij intussen gebeurd met de getrouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had het wel willen zien als ze niet met die rare zet waren gekomen om er een getrouwen in te laten
Zo ging t vorig seizoen wel, maar dat was weer anders dan de 1e keer dus sta er ook niet van te kijken als ze daar ook ineens een nieuwe draai aangeven als t leuk uitkomtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het ook al weer, als Stefano al de laatste 3 haalt wint hij alleen als de twee getrouwen elkaar naaien toch
Naja het was toch echt Jaimy zelf die het schild opeiste terwijl Stefano hem had.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoop ik juist niet. Ook zijn persoonlijkheid is smerig.
En alle domme acties komen van hem en daardoor zijn de mede verraders weg. Nou dan verdien je het zelf ook niet.
Ja dus kneiterdomquote:Op zondag 22 mei 2022 11:49 schreef Sorella het volgende:
Jaimy d8 dat stefano hem aankeek zo van neem jij het schild maar en dus zei hij dat hij het schild had.
Lucht het opquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoop ik juist niet. Ook zijn persoonlijkheid is smerig.
En alle domme acties komen van hem en daardoor zijn de mede verraders weg. Nou dan verdien je het zelf ook niet.
Dat denk ik ook ja. Dat is echt t kantelpunt geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus, zonder die zet was het volgens mij intussen gebeurd met de getrouwen
Daar zullen ze van geleerd hebben. Het was een beetje een test seizoen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel zonde vorig jaar greep de regie niet in toen Samantha de boel liep te trollen en nu wel met dit als het gevolg.
Videoland seizoen had gelukkig wel een goed einde zonder gedoequote:Op woensdag 25 mei 2022 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zullen ze van geleerd hebben. Het was een beetje een test seizoen.
Misschien daarom ook wel S2 alleen op videoland, en nu pas weer op TV.
Denk het niet. Ortál was er hoe dan ook uit gevlogen, en dan heb je nog steeds een situatie waar Stefano verdacht wordt. Het feit dat hij er iedere keer buiten is gehouden met die plannetjes zegt genoeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus, zonder die zet was het volgens mij intussen gebeurd met de getrouwen
Vanavond de finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |