Joh, ben net Cleopatra, lekker liggend etenquote:
quote:
Heb je dan ook een voorproever zodat je niet vergiftigd wordt?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, ben net Cleopatra, lekker liggend eten
Lol, neequote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je dan ook een voorproever zodat je niet vergiftigd wordt?
Eerlijk gezegd vind ik ze het lekkerst als ze aan de buitenkant al flink verbruind zijn, dan zijn ze heerlijk zoet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die half groene wanneer ze op zijn lekkerst zijn bedoel je
Ik maak daar dan bananenbrood of bananenpannenkoekjes vanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik ze het lekkerst als ze aan de buitenkant al flink verbruind zijn, dan zijn ze heerlijk zoet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, nee
Ben heel geliefd hier in Brabant
Vroeger vond ik dat ook lekker, tegenwoordig vind ik dat te zoet en melig ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik ze het lekkerst als ze aan de buitenkant al flink verbruind zijn, dan zijn ze heerlijk zoet.
Makkelijke dingen als chips of popcorn of chocolaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zijn echte snacks voor in bed?
Daar vind ik dan weer geen reet aan.quote:
ik las mannelijke dingenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Makkelijke dingen als chips of popcorn of chocola
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die half groene wanneer ze op zijn lekkerst zijn bedoel je
Goed voor de vezelsquote:
ah compensatievleesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee mannelijke snacks voor in bed is een tomahawk steak van een kilo
quote:Hoge prijzen voor wc-papier dreigen door tekort aan houtpulp
De prijs van wc-papier, tissues en luiers dreigt te gaan stijgen omdat de voorraden van houtpulp sterk zijn gedaald. Dat zegt het Braziliaanse bedrijf Suzano, een van de grootste producenten van pulp en papier ter wereld.
De oorlog in Oekraïne is een belangrijke oorzaak volgens topman Walter Schalka van Suzano. Europa kocht altijd veel Russisch hout, maar sinds Rusland Oekraïne binnenviel is die handel vrijwel helemaal geblokkeerd. Ook zijn bepaalde certificaten van Russisch hout ingetrokken.
https://www.bndestem.nl/e(...)n-houtpulp~a29f0652/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |