Ja in Den Haag vreten we toch andere meuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel fijn dat je even je mening geeft Haags, wordt altijd gewaardeerd als we weten hoe iemand uit de Hofstad erover denkt.
Zin in een loempia nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind loempia's niet heel erg lekker. Dat wilde ik even gezegd hebben.
Echt hè?quote:
Da's nou zo'n soort chips die ik fantastisch vond toen ze net te krijgen waren in NL maar na 10 bussen netjes gestapelde fabriekschips dacht ik: fok dit, geef mij maar eckte potatochips.quote:
is het feest?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een mona toetje gekocht, maar ik ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is het feest?Altijd feest in Huize MeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Snel opeten dan voordat je spijt krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een mona toetje gekocht, maar ik ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen
Ja, hier ben ik!quote:
Muziekse op, halve liter in het glas, lekker fokken. Ik klaag niet.quote:
Bankhangen met foon nu, te lui om laptop te halenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Muziekse op, halve liter in het glas, lekker fokken. Ik klaag niet.U?
#herkenbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankhangen met foon nu, te lui om laptop te halen
Duurden de bibbers nog lang?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:54 schreef CherryLips het volgende:
Het was leukkwam op de terugweg een vriendin tegen in de trein die ik al tien jaar niet had gesproken dus dat was heel leuk. M'n ebike was niet gejat dus ben op de turbo naar huis gefietst met 28 km per uur.
Heb wel vier soorten Corona nu.
Klinkt als een topavondquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:54 schreef CherryLips het volgende:
Het was leukkwam op de terugweg een vriendin tegen in de trein die ik al tien jaar niet had gesproken dus dat was heel leuk. M'n ebike was niet gejat dus ben op de turbo naar huis gefietst met 28 km per uur.
Had je het nog niet gehoord? We doen niet meer aan Corona. Niemand niet, of een paar mensen die een tijd niet buiten zijn geweest. De maatregelenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:54 schreef CherryLips het volgende:
Awww.quote:Kunsthistoricus Sis van Rossem is op 4 mei overleden in een Utrechts ziekenhuis waar ze twee dagen eerder werd opgenomen na een val in haar woning.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eenmaal in het theater werd ik ineens helemaal zen en wilde ik slapen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eenmaal in het theater werd ik ineens helemaal zen en wilde ik slapen.
Sorry.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie dat ik US met een reden geblokkeerd had.
Ja maar ik ben dus een tijd niet buiten geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je het nog niet gehoord? We doen niet meer aan Corona. Niemand niet, of een paar mensen die een tijd niet buiten zijn geweest. De maatregelenIk ben voor het eerst weer eens snotverkouden en ik ga geen test doen. Dus als je die vier soorten verkouden niet test zijn het gewoon vier soorten verkouden. Hoera voor je ebike, ik vind dat altijd spannend om hem achter te laten, mijn grens is vijf minuten ofzo, langer dan dat gaat mijn accu in mijn rugzak.
Zwaar.
Doe morgen als je wakker wordt even denken van wat deed ik ook alweer gister. En dat je dan zo trots bent omdat je naar het theater was. En dat je je dan trots voelt.
Hij zit zichzelf gewoon in de weg. Heeft een moeilijke tijd achter de rug. En hij is gewoon een eikel.quote:
Ik ben ook al tijden niet met de trein geweest. Binnenkort maar even een tripje plannen om het weer onder de knie te krijgen. Hopelijk blijft mijn angstgedoe een beetje onder controle.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dus een tijd niet buiten geweest
En m'n gewone fiets had ik uitgeleend maar anders moest ik lopen. Ik krijg die accu er onmogelijk uit met sleutel dus succes ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |