Ja in Den Haag vreten we toch andere meuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel fijn dat je even je mening geeft Haags, wordt altijd gewaardeerd als we weten hoe iemand uit de Hofstad erover denkt.
Zin in een loempia nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind loempia's niet heel erg lekker. Dat wilde ik even gezegd hebben.
Echt hè?quote:
Da's nou zo'n soort chips die ik fantastisch vond toen ze net te krijgen waren in NL maar na 10 bussen netjes gestapelde fabriekschips dacht ik: fok dit, geef mij maar eckte potatochips.quote:
is het feest?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een mona toetje gekocht, maar ik ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is het feest?Altijd feest in Huize MeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Snel opeten dan voordat je spijt krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een mona toetje gekocht, maar ik ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen
Ja, hier ben ik!quote:
Muziekse op, halve liter in het glas, lekker fokken. Ik klaag niet.quote:
Bankhangen met foon nu, te lui om laptop te halenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Muziekse op, halve liter in het glas, lekker fokken. Ik klaag niet.U?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |