SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Ja dat sowieso. Maar ook wel verdrietig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Denk je dat de wetenschap dat je naar huis gaat je rustiger maakt Ger?
Maar dat is wat ik zei de veilige route. En zo kom je er nooit vanaf.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Denk je dat de wetenschap dat je naar huis gaat je rustiger maakt Ger?
Ja dan voel je natuurlijk als een soort falen. En wat Haags zegt, het helpt ook niet mee voor een volgende keer. Wat dat trillen betreft, boeiend, niemand die daar verder op let hoor. Lukt het je denk je om iig naar buiten het station te komen? Dan ben je iig in de frisse lucht en zonnetje nog denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar ook wel verdrietig.
ja dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar ook wel verdrietig.
Das misschien wat makkelijkgezegd voor ons als leken he:Pquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dat is wat ik zei de veilige route. En zo kom je er nooit vanaf.
Hoe pittig ook, het lijkt me de beste optie om even tot rust te komen ergens en daarna door te gaan.
Lekker dubbel ook, je ademhaling gaan tellen maar vooral niet op je ademhaling gaan letten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik.
ikhaal dit van google
Probeer rustig te ademen. Neem bijvoorbeeld 3 seconden om in te ademen en 6 seconden om uit te ademen.
In een papieren of plastic zakje ademen helpt niet.
Doe iets waardoor u minder let op uw hartslag en ademhaling:
Neem bijvoorbeeld een slok water.
Loop even naar buiten.
Doe een paar kniebuigingen.
Ga hardop lezen.
Praat even met iemand.
Ga iets actiefs doen: een eind fietsen, rennen of wandelen.
Het helpt om te weten dat de paniek na 60 tot 90 minuten vanzelf minder wordt.
misschien dat een rondje omhet station lopen je wat rustiger maakt? Of misschien zie je een ns medewerker waarmee je een praatje kan maken?
Hoe weet je dat wij leken zijn? Ik heb ook wel eens een paniekaanval gehad en Haags misschien ook wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das misschien wat makkelijkgezegd voor ons als leken he:P
bedoelde meer vanuit professioneel oogpuntquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat wij leken zijn? Ik heb ook wel eens een paniekaanval gehad en Haags misschien ook wel?
Is het ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das misschien wat makkelijkgezegd voor ons als leken he:P
het is wel super naar. als het je overkomtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het ook.
Een maat van mij had het ook behoorlijk ernstig. Die kreeg het bij grote druktes. Overal!!
Stonden we dan de 1e keer met 30K man in de rij om naar binnen te gaan bij Dortmund. Ging ie ff out. Dacht echt wtf doet die dan
Hij is uiteindelijk naar een psycholoog geweest en dat heeft enorm geholpen.
Maar daar heb je nu in hartje Amsterdam geen kloot aan natuurlijk.
Ja van wat ik er van gezien heb wel ja. Die angst is echt fucked. Maar hij heeft er goed mee om leren gaan en naar eigen zeggen is ie al een paar jaar rustig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is wel super naar. als het je overkomt
Goedzo! Jij kan dat wel, je hebt de halve wereld bereisd. Hoeveel haltes moet je en hoe laat begint de voorstelling?quote:
Begint om acht uur maar heb nog niks gegeten. Misschien niet zo handig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedzo! Jij kan dat wel, je hebt de halve wereld bereisd. Hoeveel haltes moet je en hoe laat begint de voorstelling?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |