Ik dacht ook eerst dat het om een kind of tiener zou gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Toen ik vroeger klein was groef ik ook wel tunnels met vrienden, niet zo diep en complex natuurlijk, maar wel levensgevaarlijk eigenlijk.
In Limburg (en Brabant) wordt de politie niet gebeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef maily het volgende:
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20220506_94921533
Buren zagen de man al een aantal weken (!!) 's nachts graven.
En belden niet de politie
Idem. Ik was nog heel boos op mijn vader dat hij het verbood en samen met de vaders van mijn vrienden de tunnel sloopte. Hij had groot gelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Toen ik vroeger klein was groef ik ook wel tunnels met vrienden, niet zo diep en complex natuurlijk, maar wel levensgevaarlijk eigenlijk.
Inderdaad! Wij hadden er ook één gegraven in de wei, waar ook gewoon koeien graasdenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Als ik er zo bij nadenk heb ik echt veel meer dingen gedaan die gewoon levensgevaarlijk waren. Niet best.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad! Wij hadden er ook één gegraven in de wei, waar ook gewoon koeien graasden.
We konden wel tegen een stootje vroeger. Echt. Het aantal bomen waar ik uit ben gevallen en dakjes waar ik vanaf ben gesprongen. :’)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik er zo bij nadenk heb ik echt veel meer dingen gedaan die gewoon levensgevaarlijk waren. Niet best.
Jaaa, en dan in de zomer ook lekker tot 22:00 buiten spelen tot de lampen aangingen! :pquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:10 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Niemand die het interesseerde allemaal wat we uitvraten als ik maar thuis kwam als de lampen aan sprongen.
Ehhh...ja? Als ik iemand zie graven hang ik ook niet meteen aan de telefoon, jij wel dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef maily het volgende:
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20220506_94921533
Buren zagen de man al een aantal weken (!!) 's nachts graven.
En belden niet de politie
Een paar weken is niet meteenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ehhh...ja? Als ik iemand zie graven hang ik ook niet meteen aan de telefoon, jij wel dan?
Die graven kuilen, geen tunnels.quote:
Deze was echt heel erg slecht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |