Veel plezier maatquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik begin verliefd te worden op een meisje waarvan ik dacht dat zij out of my league was, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik zie haar vanavond weer op een verjaardag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Klein punthoofd. Alles verloren @:monkyyy @:wereldgozer @:fetx
Zo mezelf oplappen en naar de kroeg.
Ter info.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NelomGod
Al is ie volgens mij geblesseerd.
F1 ban? @Nattekatquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
@:zipportal heeft je genoemd in een topic
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
@Caland en ik kijken erg uit naar de act van Albanie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh esf
Dat nemen ze hier altijd erg serieus.
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
@:zipportal heeft je genoemd in een topic
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:29 schreef Greys het volgende:
Jongens, echt. Even serieus. Jullie zaten net PRECIES in ESF in het S10 topic te baggeren toen wij live in een zoomgesprek met S10 zelf zaten.Waarin ze aangaf alles mee te lezen. En de AvroTros en TeamNL zaten erbij.
Willen jullie alsjeblieft even je hart laten spreken hier en menselijk zijn en bedenken dat jullie hiermee dus onze persaccreditatie kunnen verpesten? Die raken we kwijt zo he.
Het kon niet op een slechter moment, echt.
Doe nou niet. Ik kom jullie voetbalwedstrijden ook niet vernachelen. Denk aan dat wij hier een heel jaar mee bezig zijn en uitgerekend nu tijdens de live zoom kwamen jullie rotzooien.
Ik vraag het met heel m'n hart: ALSJEBLIEFT gun ons dit plezier nou eens per jaar. Want echt, je weet niet half hoeveel dit verpest om dit uitgerekend nu te doen als we live zitten met een deelnemer. Of überhaupt. Ze lezen alles mee en hebben ons speciaal voor de zoom uitgenodigd omdat wij zo leuk zijn.
Gun het ons. Yes? Bedankt. X
In dat geval gun ik S10 ZERO points.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:30 schreef Greys het volgende:
Nee. Want de beloftes vorige keren bleken helaas weinig waard. Dat zagen we net weer.
Echt ik snap het niet dat jullie het me/ons niet kunnen gunnen. Baal er echt heel erg van. Zeker tijdens zo'n belangrijk moment als net.
Bedankt voor je begrip hoor.quote:
Graag namen en rugnummers van de mensen die dit verpest hebben. Dan komen er tribunalen. (@Lenny_Leonard)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:29 schreef Greys het volgende:
Jongens, echt. Even serieus. Jullie zaten net PRECIES in ESF in het S10 topic te baggeren toen wij live in een zoomgesprek met S10 zelf zaten.Waarin ze aangaf alles mee te lezen. En de AvroTros en TeamNL zaten erbij.
Willen jullie alsjeblieft even je hart laten spreken hier en menselijk zijn en bedenken dat jullie hiermee dus onze persaccreditatie kunnen verpesten? Die raken we kwijt zo he.
Het kon niet op een slechter moment, echt.
Doe nou niet. Ik kom jullie voetbalwedstrijden ook niet vernachelen. Denk aan dat wij hier een heel jaar mee bezig zijn en uitgerekend nu tijdens de live zoom kwamen jullie rotzooien.
Ik vraag het met heel m'n hart: ALSJEBLIEFT gun ons dit plezier nou eens per jaar. Want echt, je weet niet half hoeveel dit verpest om dit uitgerekend nu te doen als we live zitten met een deelnemer. Of überhaupt. Ze lezen alles mee en hebben ons speciaal voor de zoom uitgenodigd omdat wij zo leuk zijn. Als dit zo blijft gaan doen ze dat niet nog eens. Het is belangrijk voor ons.
Gun het ons. Yes? Bedankt. X
Eens. Ik ben naar mijn weten een voorbeelduser, ook in ESF. We roddelen hier niet @Greysquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag namen en rugnummers van de mensen die dit verpest hebben. Dan komen er tribunalen. (@:lenny_leonard)
Kijken jullie het nog altijd gezamenlijk in hetzelfde café? Was gewoon gezellig hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip hoor.
Moge je favoriete voetbalclub wél winnen. Want ik gun jou dat wel. Verschil he.
Het is toch gewoon kut muziekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip hoor.
Moge je favoriete voetbalclub wél winnen. Want ik gun jou dat wel. Verschil he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |